5 Haziran 2015 Cuma

Çengelköy Nis Düğün Salonunda Kına Gecesi

Çengelköy Nis Düğün Salonu daha önceden arkadaşlarımın bir çok kez evliliğine , nişanına , kınası gecesine ev sahipliği yapmıştır..Hatta ben bile burada Kına gecesi yapmayı düşünüyorum..Salon Çengelköy Işıkların hemen sağında kalıyor. Direkt giriş kat değil bir alt kata iniyorsun. 500 kişilik bir kapasitesi varmış. (aslında çokta büyük göstermiyor ama ) Tek kötü yanı çok havasız kaldık ya. Ogün hava sıcaktı içerisi ayrı bir sıcak olunca klima hak getire..Bir alt kat olduğundan böyle olabilir diye düşünüyorum. Ama güzel bir geceydi :)






21 Mayıs Perşembe günü İş yerinden çok sevdiğim bir arkadaşım Ayşegül'ün kınasıydı. Bizim iş yeri de (hatta benim evde dahil ) gideceğimiz salona çok yakındı. Öncesinde Nuray'la yemek yedik sonrasında düğün salonuna ilerledik.. Ayşegül Organizasyon şirketiyle anlaşmıştı. Tefler , taçlar, peçeteler v.s. herşeyi organizasyon şirketi getirmişti.


Yine organizasyon şirketi bu tahtı getirmiş.. Kimsecikler yokken bir fotoğraf çekineyim dedim :)
Şu son 1-2 senedir çok moda oldu bu organizasyon şirketleri benim aklıma hiç yatmıyordu ama bende artık " acaba bende mi çağırsam " diye düşünmüyor da değilim hani. Fakat internette fiyat araştırması yaptım da en az adam akıllı birşey yapmak istiyorsan 1000 TL'yi gözden çıkarman lazım o da en az.. Hesap kitap yapmak lazım. Sonuçta ben 1000 TL 'ye neler alabilirim onlar 1000 TL ' ye neler vaad edebilir bana.


Kına baktım saat 20.00 oldu hala başladı Ayşegül'cüğümün yanına gidip fotoğraf çektirdim.


O sırada davul zurna ekibi de girdi . Halay konusunda (damat halayı hariç ) pek becerikli olmadığımdan bu ekibe dahil olmadım fotoğraf çektim.


Bizim kınalarımızda kadınlar ayrıdır. Ama Ayşegül'ün kınası kadın-erkek karışıktı. 



Organizasyon şirketinde ki kız önden davulla çıktı arkasından da çiftimiz geldiler. 


Çiftmiz tahta oturdu ve o sırada Dansöz çıktı. Herkesin gözü dansözdeydi :) Dansöz fena oynuyordu ya hatun'un zaten fizik 10 numara 5 yıldız :) Dansöz bir süre oynadı durdu. Herkes ortaya döküldü...


Yine organizasyon şirketi tarafından kına yakılacağı zaman verilen mumlar ,


ve kaftanlar..

Her ne kadar ayağımda 10 cm'a yakın topuklu ayakkabı olsa da yine de kaftanın yere değmesine engel olamadım. Bu da son kaftandı.. Hatta bir kız geldi başka kaftan var mı demeye kalmaya ben biraz hızlı davranıp poşettekini aldım :)



Kınayı getir aney 'le başladık ve iki tur attık ( bu arada sevdiceğim de sonradan geldi kınaya bu fotoğraflar onun eseri) .



 Organizasyon şirketinde ki kız oturun dedi. Beni görüyorsunuz kızın yanına oturdum :) Normalde herkes arkada kaldı benim altım da beyaz pantolon var diye kızın minderine oturdum =D bir de üstüne üstlük minderi o kadar sahiplendim ki kız yanıma oturuyor ben kızı ittiriyorum. Kızın kafasında ki o fes'ten uzayan tülüne oturmuşum. Kafasından düşünüyordum :)


Duygusal anlar.. Bu anlar beni çok duygulandırıyor. Yani bilmiyorum ama ben hep duygulanıyorum. Sadece bende olmadığını düşünüyorum etrafımdakilere bakınca onlarında gözleri dolu dolu oluyor. Zaten Ayşegül'cüğüm hemen ağlamaya başladı. Bu yüzden ağlatma faslı kısa sürdü.. Oda benim gibi tek çocuk Annesine çok düşkün.. 


Güzel bir kına gecesiydi mutlu oldum eğlendim :) Keşke Dj 'liğini sevdiceğim yapsaydı o zaman kesin herkes kopardı. Nedense müzik sistemi konusunda çok başarılı olamadılar. Yani ben öyle düşünüyorum. Aynı şarkılar iki defa çaldı. Bir anda damat halayında herkes oynarken , yarısında kesip , tekrardan baştan çaldılar falan..Gerçekten Sevgilimin bu konuda başarılı olduğunu düşünüyorum. Herkes " sana öyle geliyor " dese de gerçekten öyle değil. Tanıdık bir kaç arkadaşınkini de yaptı.Onlarda çok memnun kalmışlardı...

İki gün üst üste kınaya gittim bende kurt murt kalmadı :)
Diğer bir kına yazısında görüşmek üzere..

                                                                  Saygılar..

8 yorum:

  1. Kına gecesinde kız kıza daha keyifli geliyor bana, kurt murt daha bir kalmıyor öyle^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende kız kıza taraftarıyım :) Erkek olunca biraz çekiniyorsun zaten..
      Sevgiler..

      Sil
  2. ayyy o an da duygusala bağlamak, kendini o anda hayal etmek, gözden süzülen yaşlar neler neler aynısı bende de oluyor ki sanırım kızların %90 ında vardır bu durum :) canım benim sıcacık yazına sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :)
      Belki de insan kendini hayal ediyor .. Ben zaten diyorum " ben kesin hemencik ağlarım " diye :)
      Darısı bizim başımıza..Amin :)

      Sil
  3. paylaşımlarınız için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten başarılı bir site olmuş başarılarınızın devamını dileirm

    YanıtlaSil

Share