24 Ağustos 2018 Cuma

Şile Fusha Beach

Daha önceki postlarım da belirtmiştim bu sene tatil için çok yer baktığımı , özellikle bayram zamanı için çok araştırma yaptığımı , fiyatların uçuk olmasından dolayı vazgeçtiğimi yazmıştım madem bir yere gidemeyecektik bizde " bu sene denize girmedik demeyelim " diye rotamızı Şile'ye çevirdik.

6 ve 7 Ağustos tarihlerine yıllık izin aldım , hafta sonuyla birleştirerek 4 gün izin kullandım.


6 Ağustos Pazartesi günü sabah erken saatlerde kalktık , börek yapmıştım, peynir zeytin domates salatalık biber kestim , bir de meyve aldım yanıma oh her şey tamamdı sadece giderken pastaneden simit , marketten de meyve suyu ve abur cubur bir şeyler aldık sonra ver elini plaj.


Motosikletle gittik 50 dakika da vardık , biraz motor da yolculuk yapmak zor oldu ama plaja vardığımızda bütün bu zorluklar silinip gitti.

Fusha Beach hemen girişte bir plajdı , adı gibi dikkat çekici şemsiye ve şezlongları vardı , aileye özel diyordu pek kimse de yoktu bir de pazartesi pek kalabalık olmaz diye düşündük - sonra yanıldık :)


Kişi başı 20 TL verdik.Yalnız şu çok saçmaydı. Plajdan giderken söyleyecektik ama neyse dedik , adamına göre muamele yapıyorlar. Bizden kişi başı 20 TL aldılar, başkalarından 15 TL , bir tane yaşlı bir çift geldi onlardan 25 TL sabit bir rakamı yok. 

Dışardan yiyecek içecek götürebilirsiniz , isterseniz onların kendi restaurantlarında da yiyip içebilirsiniz. Biz yanımıza alacağımızı almıştık , kahve içecektim ama herkesten farklı farklı fiyatlar alındığını gördüğüm için sipariş falan vermedim.

Bizim girdiğimiz yerde dalga kıran olduğu için denizde çok hafif bir dalga vardı ama çok çok hafif , plajın ilerisinde bu dalgalar gittikçe büyüyordu bu yönü güzeldi.Daha demin de belirttiğim gibi haftanın ilk günü olmasına rağmen kalabalıktı ama bir hafta sonu gibi de , iğne atsan yere düşmez misali değildi. 


Biz iki kere denize girdik.Bol bol kitabımdan okudum.Huzurum yerine geldi anlayacağız.Bol oksijenden başıma ağrı girdi :) Serhat ilaç almaya falan gitti.

Kısacık ama güzeldi..

Eskiyi düşünüyorum 5 yaşından beri her sene tatile giderdim , Altınoluk'un daha keşfedilmediği zamanlarda ben oraları avucumun içi gibi bilirdim. Şu an bile gitsem unutmuş olma imkanım çok ama çok nadir. Kaç yaşına kadar her sene gidince unutmak biraz zor. Hatta bazen önceden yengemlerle giderdim , sonra ardından Annemler gelirdi ben neredeyse 2 aya yakın tatil yapardım çok sıkılırdım " Artık dönelim İstanbul'a" derdim şimdi kafamı taşlara vuruyorum bu söylediklerim yüzünden :)

Eskiden hiç tatilsiz senemin olmadığı zamanı hatırlamaya çalışıyorum , bir kere falan gidememiştim o da üniversiteye hazırlanacağım seneydi. Dershanelerin açılması ve bizimkilerin yıllık izinleri daha geç bir tarihte olduğunda o sene gidememiştim.

Evlenince ayağını yorganına göre uzatmak gerektiğinden artı önceki senelerde benim çalışmamam şimdiler de Serhat'ın çalışmaması hep bir engel oldu. Allah büyük diyorum , inşallah seneye istediğim gibi bir tatile çıkabilirim :( Düşünün şimdiden bunun planını ve tarihini bile araştırıyorum. Hatta seneye Ramazan Bayramına alırız diyorum , Serhat işe girerse en azından bayram tatilimiz olur :) Bu kadar deliyim işte. Önceden erken rezervasyon yaptıracağım bakalım Allah sağlık versin de gerisi önemli değil :)

Saygılar..

8 yorum:

  1. Ayyyy yaaa mesaimin bitmesine şurda kalmış 4 saat bunun mutluluğuyla inşallah sağlıcakla seneye antalyaya gelirsiniz diyorum ; amin. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kolaylık versin canım ah ah bende çok çalıştım bayramlarda bilirim ne kadar zordur..
      Güzel dileklerin için çok teşekkürler canım inşallah tatile değil de temelli geliriz temennim bu :)

      Sil
  2. Maalesef özel günlerde fahiş fiyat uygulaması geçerli. Tatil planları yapılabiliyorsa henüz yaz sezonu açılmadan yapılmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle erken rezervasyon yaptırılmalı diye düşünüyorum. Seneye inşallah.

      Sil
  3. Gecen sene kardesimle Antalya'da tatil yaptigimizda bize cok sacma gelmisti plaja giris parasi vermek. Ilk gittigimiz plajda almanci oldugumuzdan dolayi bize cok büyük kazik attilar tabi ki. Sezlong basi 30 TL verdik iki kisi 60 TL. Plaja girdigimiz bölüm bir otele aitmis. Biz nereden kahve falan alacagiz diye sordugumuzda Sebil'den su alabilirsiniz sadece dediler. Biz buz gibi sularimizi yudumlarken, otelde her sey dahil misafirler yanimizda gözlemeleri falan lüpletti. Kardesimin Almanya'dan geldik, sebil'den su icmek icin esprileri esliginde kahkahalar atmistim. Sonraki günlerde akillandik. Fakat cok yazik ... Insan onca hasretle memleketine geliyor, para makinesi gözü ile bakiyorlar insanlara. Yazik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 tl nedir yani . Alt tarafı şezlong şemsiye için aldıkları para ne kadar normalmiş gibi lanse ediyorlar . Haklısın bir de otele ait olduğu için yüksek ödemek zorunda kalıyorsun . Annemde Bodrum’da otelin yaptırmış olduğu yazlıkların birinde arkadaşının yazlığı vardı otelin havuzundan denizinden ücretsiz yararlanabiliyordu ama en ufacık suya 20 tl vermek zorunda kalıyorlardı ilginç valla ne diyeyim . Yazık gerçekten .

      Sil

  4. Düğün, davet ve etkinlik yapmak isteyen kişilerin ihtiyaç duydukları tüm kategorilerde firmaları kolaylıkla bulabilecekleri bir platformuz. Kişiler şehrinde ihtiyaç duyduğu tüm kategorileri inceleyebilir, ücretsiz fiyat teklifi alıp anlaşma yapabilir. Ücretsiz hizmetlerimizden bir diğeri de iş ortaklığı. Firmalar sitemize ücretsiz kaydolup potansiyel müşterilerine ulaşabilirler.

    05422210216

    info@endavet.com

    DOĞANBEY MH. 1. DOĞANBEY SK. BERK İŞHANI SİTESİ NO:1/203 Kat:2 Osmangazi | BURSA

    https://endavet.com/

    YanıtlaSil

Share