26 Ağustos 2016 Cuma

Kına Gecesi Videoları / 21.04.2016

Evet daha önce sizlere Kına gecesi yazımı paylaşmıştım yalnız videolar açılmamıştı.Şimdi o yazı üzerinden düzeltsem bu sefer sizler göremeyecektiniz bende bunun için ayrı bir post hazırladım size :) Aslında çok video vardı da ben içlerinden anca bunları seçebildim.Bu arada kına gecemde yazmadığım bir detayı daha söyleyeyim. Dayımın eşi Nihan yengem sağolsun gelen misafirlerin aç olabilme ihtimaline karşılık kurabiye almışlar ve kurabiyeleri misafirlerimize tabaklara koyarak dağıttılar.(He sorsanız yedin mi sen diye yoo ben yemedim ben o gün su bile içmeyi unuttum :) Eve gidince içmiştim ) Zaten biliyorum Nihan Yengem düşünceli kadındır . Kınamı da o yaktı zaten. Ama bu kurabiye muhabbetinden dolayı değil :) Onlar 1 sene öncesinden Sivas'a taşındılar ee yengem çalışıyordu aradım " Yenge bak senin gelmen lazım sen yakacaksın kınayı"dedim oda güç bela izin aldı da kına günümde de yanımda oldu :)


Abe kaynana naptın bize :)

Ben dans etmeyi gerçekten çok severim.Bir halayı beceremem oda işte sağolsun Eşim Dj'liğimi yaptığı için benim isteklerim doğrultusunda şarkı çaldı. Bir ara ben Bindallımı giyerken sadece Halay çaldı o kadar :) Neyse dans etmeyi severim sevmesine de böyle herkes ortasına alınca beni , ben utanıyorum rahat hareket edemiyordum :)


Kaldım duman içi dağlarda :)

Bu videoyu da eşim çekmiş beni gören varsa el kaldırsın :) Şaka bir yana Eşimde gaza gelmiş belli ki..



Yüksek Yüksek Tepeler,
Annem Annem Sen Üzülme

Pek yorumda bulunmak istemiyorum. Çok ağladım Kına gecesi yazımda da söylemiştim.Burnum akıyordu eğildikçe burnum akmasa ben daha da ağlardım :)

Bu arada ben erkeğe kına yakılması taraftarı değildim ama yine de eşimin serçe parmağına yakıldı.Daha doğrusu ben eşiminde yanımda durmasını istemiyordum o gitseydi Dj kabininin orada dursaydı ama bazen işler istediğin gibi olmuyor sana sorulmadan yapılan bazı şeylerle karşılaşıyorsun(ki Kına kız tarafına aittir birşey yapılacaksa önce kız tarafına sorulması gerekiyor ) eh bu yüzden eşim de kına yakılmasını istemediği halde ona da kına yakılmış oldu :)
Ben yengemi kendim için önceden uyardım " yenge bana kına çok yakma olur mu" diye.Yalan yok ben pek sevmiyorum kınayı ama sevene saygı duyuyorum :) Hani olsun ama az olsun istiyordum nitekim yengem de öyle yaptı. Dış Çekim fotoğraflarında elimde kına olduğu pek belli olsun istemedim..


Veeee son olarak Apaçi dansımız :) 

Burada canım Eşimde bize eşlik etti zaten bana apaçi olmayı o öğretti :P falan dermişim şimdi. Bir kaç taktik aldım ondan yalan yok :) Bir de hemen kapatmayın videoyu 27.saniyeden sonra orada çalışan 10 yaşlarında ki çocuğun ışıkları kapatmasıyla ortalık diskoya döndü.

Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share