5 Ocak 2015 Pazartesi

Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesislerinde Grup Seksendört ile Yılbaşı Eğlencesi


Bir yıl daha bitti yeni bir yıla başlangıç yaptık.. Umarım tüm güzellikler bu yıl hepimizin olur :)

Sevgili şirketimiz sağolsun bize Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri'nde Yılbaşı Eğlencesi düzenlemişti ve herşey bir yana sürpriz bir konuğumuz vardı : Grup Seksendört.Ay ne de çok severim biliyor musunuz. O ilk şarkısı daha internette dolanırken "Hacettepeliler" diye adlandırılken ne dinlerdim " Kaderimde bu da mı vardı sevdiğimi başkalarıyla .." şarkısını.. Yaklaşık bir 10 yıl önceydi. Evet evet Lise sondaydım..O kadar büyük hayranlığım vardı ki..O dönemler canlı canlı dinleme fırsatını hiç bulamamıştım kısmet bu zamanaymış.. Eh gençlikten bu yana çok şey değişiyor hayatta. Eskisi gibi hayranlığın kalmıyor , yeni hayranlıklar ediniyorsun: Cem Adrian gibi.


Çıkışta servisler kalkacaktı fakat ben arkadaşımın özel aracıyla gittim. Güya önden gidip yer kapacaktım fakat ne hacet servistekiler bizden sonra çıkmalarına rağmen bizden önce gitmişler :)


Faruk Ilgaz Tesisleri ; Harika manzarasıyla önce büyülüyor sizi. Yüzme havuzu , kapalı spor salonu v.s. gibi özellikleriyle Anadolu Yakasının en gözde yerlerinden biri olmayı  
başarmıştır.Elit bir mekan olduğunu söylemeye gerek duymuyorum :)


Ortam güzel , geniş çaplı fakat tek kötü yanı Kokteyl olmasıydı.(yani en azından biz yemekli umuyorduk) öğle yemeğini saat 12.00-13.00 arasında yemişiz, acıkmışız, kokteyl olduğunu görünce hayal kırıklığı yaşadık.. Arkadaşlarla bir masada toplandık. Ee kokteyl olduğu zaman da çoğu herkes ayakta kalıyor.Masada , peynir , biber ilginç ilginç şeyler vardı. Gecenin sonuna doğru adam akıllı küçük sandviçler dağıtmışlar fakat onu da ben göremedim. Nedeni ise ilerleyen zamanlarda anlatacağım..İçecekler alkollü alkolsüz sınırsızdı.O kadar sınırsızlığın içinde sadece bir bardak sprite içtim o kadar :) Valla doğru söylüyorum. Ee açım karnım açken içsem ne fayda..



Kılık kıyafet konusuna gelince.. Ne pasaklı gitmişsin sen öyle demeyin :) Herkes free takılıyordu.Çünkü özellikle mail attıklarında " serbest kıyafetle gelinecektir " yazılmıştı.. Üst yetkililerimiz dışında ve cuma günleri haricinde bizler kot haricinde herşeyi giyebiliyoruz. Cuma, cumartesi hatta pazar günü kot giymek serbest. Biz bayanlar için aslında pekte sıkıntı yok da beyler için aynı şeyi söyleyemeceğim :)



 Program başlıyordu. Sahneye Sunucumuz olarak Ali Tınaz çıktı. Hatırladınız mı ? Bir dönem televizyonlara damga vuran " Biri Bizi Gözetliyor " yarışmasına katılmıştı..Ay programdan bahsediyordu fakat çok hızlı konuştuğundan ben pek birşey anlayamıyordum :)


Ali Tınaz, Seksendört öncesinde Sahneye şirketimizin amatör grubunu sahneye davet etti. Bir kaç şarkı söylediler ve sonra sahneden indiler.
İşte benim için heyecanlı o anlar başlıyordu.


Ortam karardı , bir anda sahne de rengarenk ışıklar belirdi. Kalbim güm güm atıyordu..Hatta ben kalbime söz geçirmeye çalışırken o anda sahneye çıktılar gidip Nuray'a sarılacağıma , Bayan Takım Liderinin koluna sarıldım :) O derece düşünün ..


Sahneye uzaklığımız bu kadardı. Önde de rahat rahat yer vardı.. Solisti Tuna " Yaklaşabilirsiniz " dedi. Önden biz ilerledik zaten .. Sahneye sıfır "Aklımı geri ver sende kalmasın " şarkısını hep bir ağızdan söylemeye başladık..




Bakın işte sahneye bu kadar yakınız.. Öyle konserlerde ki gibi " hurraaa "modu da yoktu =D Nasıl oluyor bu hurra demeyin sıkış tıkış değilsin , yer kapmak için çaba harcamıyorsun.. Geniş geniş arkadaşlarınla birlikte hep bir ağızdan çok sevdiğin grubun şarkılarını söylüyorsunuz.Harika bir duygu !


Şu iki fotoğrafı çekmek için pek uğraştık. Ya çektik biz gözükmüyorduk , ya seçtik Tuna gözükmüyordu. O kadar fotoğrafın için de en güzelleri de buydu :)


O kadar güzel eğleniyorduk ki  Orhan Gencebay'ın söylediği Dokunma'nın cover'ını ve Ölürüm hasretinle şarkısını dinleyemeden Nuray'ın gelip "... sapıttı " demesi bizi sahneden alı koydu =( İsmini vermiyim arkadaşımın fakat artık o saatten sonra bize eğlence yalan oldu..
Daha eğlence başlayalı ne olmuş 1.5 saat kız arkadaşımız sağolsun içip içip delirmiş =( Ay neye yanacağımıza şaşırdık. Onu eve nasıl götüreceğimize mi ,  İnsan kaynaklarından , Finans sorumlularına,Müdüründen Ceo'suna kısacası herkese rezil olduğumuza mı yanalım .. Bir bağırıyor anlatamam " aaaa yağmur ", " aaa nilüfer " diyor.. Sahneye yetkililer çıkmış orada mutlu mesut konuşma yaparken arada bizim kızın sesinin yükselmesi off of..Diyecek söz bulamıyorum bir kaç kişi tuttuk kolundan tuvalete götürdük. Tuvalette olur olmadık tanıdığı tanımadığı tüm insanlara "aaaa" diyor kucak açıyor..Elini yüzünü tıkadık lobide beklemeye geçtik.Zaten dışarısı fena soğuk , bir gün sonra da İstanbul'a kar yağdı.Düşünün biz o soğukta lobide dona dona kızın başında bekliyoruz hanımefendi kalkmış  içeride "Ankara'nın Bağları" çalıyor diye dans etmeye kalkıyor.Zaten ayağında problem var.Ameliyat olacak. Aksak Timur gibi dans da edemiyor bir anda bizim Nilüfer'in kucağına oturmaz mı.. Neyse tekli koltuğa aldık Nuray da o sırada poşet getirmişti bizde türk kahvesi söylemiştik. Türk Kahvesi geldiğinde zorla içermeye çalışıyoruz yamuk ağızla " Nilüfer bu şekersiz " diyor. Bizim Derya sanki çocuk kandırır gibi götürüyor fincanı güya şeker katmış gibi geri geliyor derken kuscam dedi.Nuray'da tam zamanlı poşeti getirmişti de ortalık batmadı..Fakat şunu söylemeliyim ki herkese ama herkese rezil olduk... Benim zaten kısıtlı vaktim vardı . Saat 19.30'u geçiyordu ben kalktım arkadaşım eve bıraktı. Benimde açlıktan Migren'im coştu eve kendimi zor attım...

Ertesi gün bizim o hatun gelmemişti. Arkadaşlara sordum da en son Nurayla bir arkadaş evine bırakmış.Ama bütün gece mahvetmiş herşeyi.En son hatta ona bir oda ayarlamışlar başında da İnsan kaynakları varmış..

Ya kızın taklidini yapıyorum bizimkilere de bir yandan gülüyoruz bir yandan lanet okuyoruz :) Eğlene eğlene 1.5 saat eğlenebildik..Bizim kızlarda aynen öyle gecenin sonuna kadar kıza bakmaktan eğlenememişler..gecemizi mahvetse de yine de güzeldi. Grup 84'ü canlı canlı dinlemek çok güzel..

                                                            Teşekkürler Sevgili Şirketim
                                                            Saygılar..

2 yorum:

  1. Merhaba, hemen geldim ziyaretine Yagmurcum, öncelikle tebrik ediyorum ömür boyu mutluluklar diliyorum. Fenerbahcelimisin diye sormadanda gecemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Suadiye / Kadıköy'de 20 yaşına kadar yaşadım. Kadıköylüyüm yani fakat teyzem sağolsun onun sayesinde Beşiktaşlı oldum.Çocukken tüm futbolcuların hepsini (Daha okula bile gitmiyordum) biliyordum. O derece hem kendi fanatikti hemde beni fanatik yapmıştı :)
      Sevgiler..

      Sil

Share