15 Ekim 2014 Çarşamba

Kurban Bayramı'nın 3.günü ve Beykoz


6 Ekim Pazartesi günü için Nuray ve Ömer abiyle sözleşmiştik.
Serhat'ım mangal yapmak istiyordu ama hava pek buna izin vermiyordu. Çok esiyordu ve yanımızda küçük bıcırık Ecrin Hanım da olacağı için bu riske girmedik.


Sevgili beni evden aldı. Motorumuza bindiğimiz gibi Beykoz Sosyal Tesislerine gittik. Eğer ki motorla değil de özel bir araçla veya herhangi bir otobüsle gitmeye kalksaydık sanırım 1.5 saatte anca varırdık.Ama biz 30 dakika bile olmadan Beykoz Sosyal Tesislerindeydik.Bu yüzden Motor'un gözünü seviyim diyorum =)
Biz Sevgiliyle oraya vardığımızda Nuraylar da daha yeni gitmiş dışarı da yer ayarlamaya çalışıyorlardı. Önce bir bayramlaşma faslı geçti aramızda sonra yerimize oturduk. Esiyordu,içerde de hiç yer yoktu bu yüzden 5 dakika ya durduk ya durmadık " başka yere gidelim "diye zengin kalkışı yaptık =)


Beykoz Merkez'e gittik. Giderken de yine trafik vardı. Biz Sevdiceğimle motorla önden gidip bekliyorduk Ömer abiler de arabayla yanımıza yaklaşınca tekrar yola koyuluyorduk..
Önce Dominos Pizzaya gidip İki tane Extravaganza söyledik (Zaten dışardan yediğim tek Pizza'da bu )


Yemekleri yedikten sonra arabayı ve motoru Dominos'un oraya park edip , geriye doğru yürümeye başladık. Bir kaç dakika yürüdükten sonra Beykoz korusu solda Seyir Kulesi ise sağda bize gülümsüyordu.

Seyir Kulesine girdik.Ömer Abi ve Serhat buraya özellikle Tavla oynamak için geldiler.. Ben Türk kahvesi diğerleri ise çay söylediler..Ortam güzel biz yarı açık yarı kapalı alanında oturduk ( Yukarıda ki fotoğrafta görüldüğü gibi)


Ön tarafı da bu şekildeydi.. Yanımızda çocuk olduğundan biz diğer tarafta oturduk..
Türk kahvesi güzel, giderseniz denemenizi tavsiye ederim.


Bizimkiler tavlaya daldılar.. Bizde Ben , Nuray, Ecrin beraber çıkıp hemen yan tarafında ki park'a gittik.

Ecrin'in sürekli fotoğraflarını çektim ( bugüne dair bizim hiç bir fotoğrafımız yok ona da anlam veremedim neden çekilmemişiz acaba ) o kadar komik pozları vardı ki bir yandan gülüyorum bir yandan da fotoğraflarını çekmeye çalışıyordum..


Daha 5.5 yaşında ama pozlara bak pozlara.
Çok fotojenik valla =)

              


            

       Fotoğraf çekme faslı ve tavla faslı bittikten sonra bu sefer yönümüzü diğer tarafa çevirdik..Yani Ortaçeşmeye..
                                     

Dışarıdan çekirdek aldık ve Özlem Aile Çay bahçesine geldik. Burası Ömer abi'nin Babasının çalıştığı yer.. Kendisi her ne kadar olmasa da biz orada oturup manzara eşliğinde çekirdeklerimizi çitleyip , sohbet muhabbet ettik.
Yaz olduğundan çay bahçesi kalabalıktı çaylar normal , en azından soğuk değil..Ama en çok manzaraya bittim.. Bir de hemen cam kenarına oturursanız sabahtan akşama kadar buranın manzarasının keyfini çıkarırsınız..

Saygılar..

2 yorum:

  1. Sefanız olsun, çok tatlı bir kız hakikaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de yakından görseniz çok fena çok =)
      Sevgiler..

      Sil

Share