4 Mart 2014 Salı

Sevgilimin Doğum günü / 19.07.2013

       
                                      19.o7.2o13 tarihinde yapılan Doğumgünü organizasyonudur .

         Bugün aşkımın doğumgünü değil hatta öyle ki sevgilim zaten askerde ve 98 günümüz var =( neyse en azından ikili rakamları gördük . Allah asker yolu bekleyen herkese sabır versin.Amin.! Konumuza gelelim..Yazın ortasında doğan sevgilimin doğumgününü kutlayalım dedik. Tabii ki de organizasyon sürpriz olmadı :) Ramazanada denk geldiği için hem iftar için toplanmış oluruz hemde Biricik sevgilimin bu özel gününü pasta keserek sonlandırırız diye düşündüm.Tabii ben en az 1 ay öncesinden ne yapsak acaba, nerde kutlasak , şimdi Ramazana denk geldiği için acaba herkes gelebilirmi.. Serhatıma sürpriz mi olsun yoksa söylesem mi , söylemesem onca arkadaşını nasıl toplıcam kimsenin numarası yok telefonunu karıştırmak zorunda kalıcaktım ee bu sefer de yakalanma ihtimalim çok ama çok yüksek olcaktı , söylesem biliyorum "boşver " diyecekti ...En sonunda söyleme kararı aldım.." Aşkım doğumgününde ne yapalım " dedim " İstemiyorum boşver aşkım" cevabını alsam da " Saçmalama Aşkım bu özel bir gün arkadaşlarınla bir organizasyon yaparız " dedim Serhatımın klasik lafı " Bakarız daha var" :) Bu adamın bu bakarız demesine deli olsamda onu çok seviyorum :) Neyse sürekli hafta da 2-3 kere söylemeye başladım ben.. Ama adam oralı olmuyor hala daha " boşver aşkım ben sevmiyorum " dedi. " Bak emin ol sana söz veriyorum herşey çok güzel olacak " dedim çünkü biliyorum Aşkım önce mırın kırın eder sonra da " Aşkım ya teşekkür ederim " der. Çünkü biliyorum sevgilimin nerelerde mutlu olabileceğini..En sonunda artık doğumgününe 3 gün falan kaldı biz de o hafta taşıncaz evden dışarı da pek çıkamıyorum.İşten eve gelip odamı toparlamaya çalışıyorum ee yoruluyorum da en son " Bize gel ben odamı toplarken sende ararsın arkadaşlarını " dedim.. Ogün bize geldi bende liste yapmıştım bir yandan benim aklıma gelenleri yazdım bir yandan Serhat bana şunları da yaz dedi ..Bizim liste bir 20 kişi oldu." Erbapta kutlayalım aşkım " dedim Serhatta " Olabilir o zaman arayalım önce arkadaşları sonra Erbap'ı arar rezervasyon yaptırırız" dedi. Ben listeyi verdim Serhat arkadaşlarını aradı bir baktık bizim liste 15-17 kişi oldu " Aşkım ne çok sevenin var " dedim. Serhatım Erbap'ı aradı rezervasyonu yaptırdı 15-20 kişilik bir ekip olacağız " dedi..Velhasıl kelam..Ogün geldi çattı. Bizde yeni taşındık Çengelköye. Odamda sadece dolabım ve yatağım düzgün yerde onun haricinde kıyafetler bir yanda televizyon komidin bir yanda " of biz nasıl yerleşicez ya " diye düşünmeden de duramadım. Zavallı Anneciğimi evde bırakıp da Sevgilimin doğumgününe gidicektim bende. Annem zaten takılmaz böyle şeylere " sen git git " der. Hiç bir zaman " kal yardım et " demez.. Zaten bu zamana kadar hiçte demedi..Biz de öyle bir zamanı seçtik ki 18 temmuzda taşındık 19 temmuzda sevgilimin doğumgünü..19 Temmuz'da öğle arası gittim saçıma fön çektirdim akşam da eve gittim kıyafetimi bir gün önceden ayarlamıştım o karışıklığın içinde o elbiseyi bulmam büyük mucizeydi..Bir güzel makyaj yaptım. Sevgilimi beklemeye koyuldum. Sevgilim geldiğinde "Çok güzel olmuşsun aşkım bizimkiler yoldaymış gidelim de bekletmeyelim " dedi bir yandan da hediyesini görmesin diye çantama saklıyorum sanki oda hiç görmedi :) Yeni evimiz Çengelköyde  Sevdiceğimin de doğumgünü Çengelköy Erbap olunca çabucak gittik bir de araba vardı tabii o zamanlar =( deşmiyim yaramı ya ..
       Mekana gittik tam köşede deniz kenarında oturduk..Daha doğrusu denizi ordan görebiliyorduk :) yoksa deniz dibimizde değildi..Hemen köşeye geçtim fotoğraf makinesi ve hediyeyi yan tarafa koydum.. Arkadaşları beklerken sevdiceğim benim Boğaz'a nazır bir fotoğrafımı çekti :) Manzarada 10 numara 5 yıldız.. Artık hergün bu manzaraya bakacağım için şu anda beni cazip etmiyor diyorum :)

                                     

        Serhatımın arkadaşlarından Uğur,Emre,Emrullah geldi onlar koyu bir sohbete koyuldu üzerine en yakın arkadaşı Bahadır , Emre Abi ve Eşi.. Aslında ucu ucuna yetiştiler diyebilirim.Bizim 20 kişilik masada sadece bu kadar kişi varız.içimden , Allah Allah bir sürü insan gelecekti nerdeler şimdi diyorum..Öyle ki son masamızı aldılar bile gelenler çok oluyor diye..Ezan okundu,yemekler yenildi tam o sırada Serhatımın dersaneden hocası Yasin Hoca geldi..Yemekler yeniliyorken adını unuttuğum bir arkadaş daha geldi :) Sonrasını inanın hatırlamıyorum bizim tahmin ettiğimizden daha fazla kişi geldi.. Ömür , Merve , Seda , Hüseyin ... Fevzi ve arkadaşları tanımıyorum ama Serhatım tanıyor..Eski iş yerinden Gamze geldi..En sonunda anladım ki sevgilimin çok seveni olduğunu ve geçte olsa herkesin geldiğini ...






                                                       Emrullah & Uğur & Serhat & Ben

Emre Abi ve Eşi

Bitaneciğimin Muzlu Pastası.
Bayılır Muzlu pastaya :)




,



                                      


    Sol başta Emre , Kırmızılı Fevzi , En sağ Yasin Hoca :)

                                                  Merve & Ömür & Hüseyin & Seda


Pastalar yenildikten sonra hediye açma faslı geldi . Tişörtler , Gömlekler v.s... Sıra benim hediye mi vermeye.. Bende yazın giyebileceği şort ve tişört aldım.. Açıkcası kendi zevkime güveniyorum ama Serhatım çok zayıf olduğu için üstüne olurmu olmaz mı diye tereddüt ediyorum ve gerçekten de tam oldu .. Çokta beğendi bitanem benim... Güle güle giyin aşkım..



Bu sene yine sevdiceğimin doğumgünü Ramazan'a geliyor hatta öyle ki 2015 ' de Ramazan Bayramına denk geliyor :) Bakalım bu sene ki organizasyonumuz nasıl olacak...
Ne olursa olsun ben her daim senin yanında olacağım bugünde yarında..
Seni Seviyorum..!

Günün yorumu ; İyi ki doğdun Aşkım ve iyi ki benimlesin..
Günün Anlamsızlığı : Saçımda güya fön var  :) Artık sıcaktan mıdır. Yoksa çekilen fönün kalitesizliğinden midir bilinmez kendi saçımdan bir farkı yok :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share