12 Mart 2014 Çarşamba

Ortaköyde Bir Pazar

 

                23.o9.2o12 günlerden Pazar.. Yazın son günlerini yaşıyordu İstanbul..Mis gibi bir hava vardı.Sevgilime ne zamandır " Aşkım farklı birşey yapalım " diyordum. Sevgilim ise " Ne yapmak istersin " diye sürekli topu bana atıyordu. " Aaa Aşkım biz seninle hiç Ortaköye gitmedik, gidip bir gezelim oranın meşhur kumpirlerinin tadına bakalım " dedim ve o hafta Pazar gününe Organizasyonumuzu yaptık. Havanın sıcacık olması bize çok büyük avantaj sağladı.. Bu sayede vapura binip açık alanda rahatlıkla etrafı izleyerek fotoğraf çekebilecektik..Sevgilimle Üsküdarda buluştuk ve Beşiktaş Vapuruna bindik. Kalkmasına biraz vardı bizde etrafı izliyor, fotoğraf çekiyorduk.




                                           
                                         
                                                      Selfie fotoğrafımız 2 yıl öncesinden modayı takip ettik biz :)

               Türkiye , Turistik açıdan önemli bir konuma sahiptir ..Özellikle İstanbul'da mutlaka her haftasonu bir Turiste rastalayabilirsiniz. Vapurda Sevgilimle ikimiz şu sıralarda meşhur olan  " Selfie " fotoğrafı çekiyorduk. Bunu da anlamış değilim ben kaç yıldır hep kendimi fotoğraflıyordum veya kaç kere sevgilimle birlikte birbirimize döndürüp telefonları , fotoğraf makinelerini fotoğraf çekiyor sonra da Sosyal Medya'da paylaşıyorduk şu son zamanlarda işin içine " Ünlü" karakterler girince fotoğraf çekmeninde bir adı oldu " Selfie " :)

                              
                                                          Sevdiceğimle uyumumuza ne demeli :) 

             Biz Sevdiceğimle birbirimizi Selfie'lerken :) Bir Turist Abi geldi . İngilizce " isterseniz ben sizin fotoğrafınızı çekebilirim " tarzında birşeyler söyledi. Ne benim ne de Sevgilimin İngilizcesi yeterli olmadığı için anladık ama kısa bir cevap verdik " Okey " . Sonra da " Thank you" demekle yetindik. Yukarıda ki fotoğraf için Turist Abiye Teşekkürler :)

Vapur yolculuğumuz başladı bir laf vardır "5 dakka da Beşiktaş " diye gerçekten de öyle ne trafik sıkıştı derdi yok , ne araba da bunalmak yok.. Açık havada , püfür püfür esen rüzgarın tadını çıkarmak kadar güzel birşey var mı ? 5 dakika da Beşiktaş'a geçebiliyorsun  tam o havayı solumaya başladığında yolculuğun bitse de o vapur sefası kadar güzel birşey yok..! 


Yolculuğumuz sona erdiğinde, kalabalık arasından geçip , vapurdan bir atlayış yaptık. Yalnız ben nerde Sevgilim nerde bakarmısınız ? Aramızda ki uzaklığa bakın hele!Pişşt yakışıklı nereye gidiyorsun beni bırakıp ? Bak gel kurda kuşa yem olursun :) Neyseki yanına gittim hemen koluna girdim ve Ortaköye giden otobüslerin yolunu tuttuk. Bu arada fena bir sıcak vardı . Eylülün sonundayız güneş yakıyordu resmen.. Sevgilim Marmara Üniversitesi Beyazıt Kampüsünde okuduğu için Avrupa Yakasını benden çok daha iyi biliyor diyebilirim.Bu yüzden nereye hangi otobüs gider ? Nasıl çabuk gideriz v.s. herşeyi ona bırakıyorum..

Valla otobüs kaç numaraydı hatırlamıyorum ama binmez olaydık :) O kadar trafik sıkışıktı ki keşke yürüseydik dedim bir an için .. Üsküdar'dan Beşiktaş'a 5 dakika da geldik , herhalde bir yarım saat, hatta daha fazlasını da otobüste geçirdik.


"Aşkım Çırağan sarayında mı evlensek ? " dedim benim adamın cevabı " Aşkım hiç isteklerin bitmiyor :)" 


                                      Ortaköy sahiline giderken ki bu yazı çok hoşuma gidiyor.
                                                            "Sokakta Hayat Var"


Buralarda bir sürü incik boncuk v.s. bir çok şeyler var ama biz hiç takılmadık.Takılsak oradan çıkamıcaktık :)

Ben Sevgilimi , Sevgilim beni çekerken :)


Solda köprünün hemen yanında gözüken , Büyük Mecidiye Camii (Halk arasında Ortaköy Camii olarak anılıyor) Restore edildiği için fotoğraf karemizde maalesef gözükmemektedir.



                                               
                     Bol bol fotoğraf çektikten sonra , Ortaköy deyince akla ilk gelen şeyi yaptık :) Kumpir yedik..Aman Allahım o ne lezzet o ne tad öyle anlatamam..Muhakkak ki Ortaköy'e gelen herkesin yemeden gitmeyeceği tek şey.. Kumpir fotoğrafımızı sevdiceğim kendi telefonundan çektiği için o güzel lezzetin fotoğrafını sizlere paylaşamayacağım..
                   
                     

   Kumpirleri bir güzel mideye indirdikten sonra bir yerlerden Rap şarkıları yükseliyor. Benimde pek haz etmediğim bir müzik türü ama yinede saygı duyuyorum ve dinliyorum.. Ama bitanecik sevgilimin gerçekten Rap kültürü var ve hatta öyle ki Rap söylediği şarkıları bile varmışta haberim yokmuş. Zaten hiç unutmam Sagopa Kajmerden bir şarkı öğretti bana sanırım 2 günde anca nakaratı ezberledim şarkıda " Derdime çare Baytarım yok .." falan filan işte..         

                                            Burda da Graffiti çalışması yapan birini görüyoruz.
  

Ortaköyde bir Pazarıda bu şekilde bitirmiş olduk.

Ortaköy İstanbul'un en güzel incilerinden biri..İstanbulda yaşayıpta Ortaköy'e gitmemezlik yapmayın sakın ha!
İlla özel aracınız olacak diye birşey yok ki. Bizde Üsküdar,Üsküdardan Beşiktaş'a vapur,Beşiktaştan Ortaköye otobüse bindik.Dilerseniz Beşiktaştan Ortaköye de yürüyebilirsiniz en azından trafik derdi yaşamazsınız :)

Saygılar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share