26 Mart 2014 Çarşamba

Sevgili Günlükcüm / 4

                                            26.o3.2o14 / Çarşamba

Sevgili Günlükcüm ,

Sevgilimin askerliğine son 76 gün kaldı ve bende bir heyecan başladı anlatamam. Geldikten sonraki hafta yaklaşık 5-6 gün sonra yıldönümümüz şu anda bunun planlarını yapıyorum tabii sadece kendi kafamda :) Yıllık iznimin ilk haftasını Sevgilimin geldiği haftayı tercih ediyorum.Beraber geçiremediğimiz 5.5 ayı Allahın izniyle 1 haftada toparlıcaz :) 1 hafta yetmez doğruya doğru yalan yok ama ahdım var 5.5 ayın acısını o 1 haftaya sığdırıcam.. Hergün sabahtan akşama kadar birlikte gezicez..Allah izin verirse,Moda İskelesine gidip kahvelerimizi yudumlıcaz sonrasında Dondurmacı Ali Usta da dondurma yicez, Çengelköyde tavla oynıcaz, Üsküdarda denize nazır kahvaltı yapıcaz,vapura binip Martılara simit atıcaz, arkadaşlarımızı ziyaret edicez ve daha bir sürü şey.. Beraber yapmayı planladığım o kadar şey var ki..Ara ara aklıma geldikçe bir yere not ediyorum bakalım umarım bütün hepsini gerçekleştirebiliriz.. Yıllık iznimin son gününde Şirketten bir arkadaşım evleniyor herhalde son günü de bu şekilde değerlendiririz :) Ayy bir de en yakın arkadaşım Havva'nın nikahı olacak bakalım onlar hangi tarihe alacak .. Bu sene düğünlerden çıkamıcaz bu gidişle :)  Seneyede artık kısmetse benim düğünüm olur .. O telaşları , koşturmacıları , stresi bende blog yazar paylaşırım. Tabii fırsat bulursam :) Zaten genel anlamda da stresli , gergin ve heyecanlı bir yapım olduğu için o zamanlar ne olur bilemiyorum ?

Geçen Perşembe günü akşamı  (2o.o3.2o14) evde oturmuş çayımı yudumluyor bir yandan da Aramızda Kalsın'ı izliyordum . Bu arada Star Tv ekranlarında yayınlanan Aramızda Kalsın dizisinin Konakta ki çekimleri Çengelköyde gerçekleşmektedir ve bizim evin iki sokak aşağısında diyebilirim.Ben televizyona kitlenmişim telefonum çaldı tanımadığım bir numara " Efendim?" dedim "Yağmur " beni başladı mı bir heyecan müstakbel kayınvalidem aramıştı beni.Serhata ulaşamadığını,benim nasıl ulaştığımı varsa farklı bir numaradan arayabileceğini sordu. Telefonu kapattıktan sonra Serhatıma haber verdim "beni aradığı numaradan Filoyu istesin bağlarlar "dedi . Bir yandan bende deneme yapıyorum bağlanıyormu diye ilk başta bağlanmadı bir kod numarası var onu söylememiz gerekiyormuş tekrar aradım  o kod numarasını söyledim " Çavuş Serhat " diye bir ses. "Çavuş Serhat bey " diyorum bende :) oy oyy öylede güzel bir ses tonu var ki maşallah. Diksiyonu falan da çok güzel ya. Ben bu adamın sesini duyunca tekrar aşık oluyorum :) Neyse Kayınvalidemi aradım " Aradığınız numaradan şu kodu söyleyeceksiniz bağlarlar sizi " dedim" Teşekkür ederim kızım " dedi bu şekilde kapattık telefonu..Salona geçtim , koltuğuma oturdum aradan 2 dk geçti geçmedi bir tanımadığım numara daha arıyor. " Efendim " dedi . "  Merhaba ben Burçin " diye güzel sesli bir bayan. " Merhaba nasılsınız " diye benim ses tonum değişti. Burçin Hanım, Serhatımın Filo Komutanın eşi. Daha önceden Serhat bana söylemişti ismini de dımdızlak kalmadım :) " Çok incesin hediyeni çok beğendim ilk başta sen tasarlıyorsun sandım ama sanırım annenin tasarladığı takılarda var " dedi. Bende " Evet Annem de tasarlıyor aslında getirecektim ama unuttum bir daha ki sefere muhakkak getireceğim " dedim. " Peki canım. Balıkesire muhakkak bekliyorum İstanbulda kardeşim okuyor bende muhakkak geleceğim geldiğimde görüşürüz "dedi " Peki bekliyorum muhakkak " dedim telefonu kapattık.Telefonuma tekrar baktım arayan var mı boşuna tekrar salona gidip , odama geçmiyim diye :) ama daha başka arayan yoktu. Hiç tanımadığım birinin bu şekilde bana yaklaşımı o kadar hoşuma gitti ki. Sani uzun yıllardır tanıyorum ama görüşemediğim biriyle konuşuyor gibiydim :) Çünkü ben öyle herkesle muhabbet etmem. Biri bana günaydın demediği sürece çok yakınım değilse bende kolay kolay günaydın demem , biriyle aynı ortamda molada olalım o konuşmazsa bende konuşmam.İlginç biriyim ama aslında en iyisini yapıyorum.İnsanlarla ilişkim iyidir yani benimle tanışan bir insanın beni sevmemesine imkan vermiyorum :) (biraz ukala,biraz şımarık anlaşılmasın.) Nedeni ise ; sıcakkanlı yaklaşırım konuşmaya çalışırım onu da ortama alıştırmaya çalışırım. Ama durduk yerede öyle herkesle muhabbet etmem.Önüme gelen bir insanla tanışmam.Ben değil onlar benimle tanışsın derim :)

Bu hafta pazar günü seçimler var..

Muhakkak herkesi oy kullanmaya davet ediyorum.
1 oy 1 oydur..!


Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share