6 Mart 2014 Perşembe

Ah İstanbul İstanbul olalı :)

     


       İstanbul'un havasına güvenilmez diye boşuna dememiş Atalarımız :)  Dün kasvetli bir havanın ardından tam iş çıkışı şakır şakır yağmurun yağması ve eve gittiğimde sudan çıkmış balık misali olmama ne demeli bilinmez..
 
       Isıtma ve Soğutma firmasında çalışmama rağmen yazın yeri geldiğinde klimalardan donup hasta olmam mı , kışın yerden ısıtmanın açılmasıyla ayaklarımın pişmesine mi yanayım bilemedim.. Dün o kasvetli ve yağmurlu havayı öyle görünce bugünde " kesin dün ki gibi olur " dedim. Biraz daha kalın giyindim. Anamm şirkete bir geldim yanıyor resmen şirketin içi.. Ayağımda spor ayakkabı olmasına rağmen çıkarıp atasım geldi.. Klimayı açtık ama kendine faydası yoktu belli bir süreden sonra bir vurdu klima bu sefer de "kapatın kapatın " dedim :) Benim dengesizliğim mi yoksa bulunduğumuz yerin havasızlığından mıdır orası da bilinmez..

       Bugün Mis gibi bir hava var İstanbulda. Resmen güneş yakıyor özlemişim böyle havaları.. Her ne kadar kuraklık olacak , sularımız kesilecek dense de ben yaz insanıyım arkadaş..Molaya çıktığımda dışarıda bebeğini almış gezdiren annelere içli içli baktım, elele geçen çiftlere bakınca sevdiceğimin yanımda olmamasına isyan ettim.. Bu hava da gidip Sevdiceğimle birlikte Çengelköy'de veya Beylerbeyi'nde misler gibi bir kahvaltı yapıp üzerine de Türk kahvesi içmek isterdim..Güneş beni mutlu ediyor..Soğuk olsa da güneş yüzünü gösterince mutlu oluyorum...Güneş yüzünü gösterdi diye " hemen yaz geldi " moduna geçtiğim için insan ister istemez tatil planları yapmak istiyor ve hayaller kuruyorum..Ne de olsa " Hayaller gerçekleştirmek için vardır " İnternete girip "bu sene Antalya mı yapsak yoksa Marmaris veya Çeşmeye mi gitsek " diye kendi kendime söylenip yine kendi kendime " Seneye Allahın izniyle evleneceğiz bu sene aslında çok masraf yapmamak lazım artık balayında çok iyi bir yere gideriz " diye düşünüyorum..Olsun gitmek veya gitmemek önemli değil bunları düşününce bile insan mutlu oluyor. Şu an tek beklediğim Balıkesir'e Sevgilimin yanına gitmek .. Haziranın 9 u veya 10 unda burda inşaalah.. Hele bir gelsin de tatil planlarımızı ona göre yaparız.. Serhat'ım gelsinde gerisini hiç düşünmüyorum :)15 Haziranda 3.Yılımızı doldurmuş oluyoruz çok şükür ki Allahın izniyle yetişmiş olacak. Kafamda tasarladığım bazı sürprizler var inşallah yapabilirim..Detayları sevdiceğim görmesin diye yazamıyorum :) 15 Hazirandan sonra görüşmek üzere..
     
              Şafak : 96
               
                Saygılar...
           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share