5 Mart 2014 Çarşamba

Sevgili Günlükcüm / 1

                                                                                                   
                                                                                             o5.o3.2o14 / Çarşamba
 
     Sevgili Günlükcüm ,

     Bir dönem hiç unutmam 2 veya 3 yıl yalan olmasın bir fiil günlük yazmıştım.. Şimdi ise o günlükler nerede bilinmez ? Kesin bir kutunun içine koymuşumdur bir yerlere kaldırmışımdır..Şimdi ara ara anı yazar gibi buraya yazmayı planlıyorum.. En azından gün içerisinde olabilecekleri veya bir kaç gün sonra haftanın değerlendirmesini yazmak bana da iyi gelecektir. Böyle şeylerle kafamı meşgül etmek güzel oluyor.. Hem iş yerinde zaman geçiyorum hem de Sevdiceğimin yokluğunda en azından bir uğraşım olsun istiyorum..
    Bugün belkide 2 aya yakındır beklediğim birşey yaptım.. Balıkesir'e bilet aldım , sevgilimin yanına gidiyorum :)  Allahın izniyle 14.o3.2014 Cumayı Cumartesiye bağlayan gece 15.o3.2o14 saat 03.00'da yolcudur abbas bağlasan durmaz :) Sevdiceğime kavuşmak için son 10 günüm var ve inanın o kadar heyecanlıyım ki şu 10 günü nasıl geçireceğimi düşünüyorum..Gerçi zaman çabuk geçiyor bir bakmışınız ki gitmişim gelmişim hatta öyle ki bi bakmışım Sevdiceğim askerden dönmüş :) Ahh Allahın izniyle ogünleri görsem..

Günün mutlu haberi : Balıkesir'e Bilet almak :)
Günün mutsuz haberi : Baklavayı hiç sevmem ve şirkette her baklava dağıtıldığında İsyan ediyorum .. " Bir gün de ekler alınsın bea " veya " Şekerpare alın yahu" diye söylensemde sesimi duyuramıyorum..Ama Ahdım var ben nişanlandığımda tüm şirkete (yani bizim bölüme ) benden Ek'ler :)


Saygılar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share