25 Mart 2014 Salı

Askerimin Çarşı Günü / 4

Bu aralar işlerin yoğunluğundan blogumla çok haşır neşir olamadım :) Elimden geldiğince girip yazılanları okusam da kendim birşey paylaşamadığım için büyük bir üzüntü içindeydim :( Allahın izniyle yoğun iş temposundan biraz da olsa sıyrıldım.

Sevgilinin yine bir çarşı günü klasiği.. Geçen hafta Çarşı günün de Sevgilimin yanındaydım bu hafta ise Skype'a razı olduk.. 

Bir gün öncesinden Sevgilim " Cumartesi günü çıkıyorum Aşkım Çarşıya. Ne zaman uyandırayım seni " dedi. Bende " Net'e girmeden 5 dk öncesinden giriyorum diye mesaj at veya ara beni yeter aşkım " dedim. Nitekim cumartesi günü Sevgilim mesaj attı ve ben direk gözümü açtım. Kahvaltı yapıp nete gireceğini söyledi bende kalktım bilgisayarı açtım , kahvaltıyı hazırladım , şirket maillerini baktım ve Sevgilim çok geç kalmadan Skype'a girdi. Geçen haftadan konuştuk , birbirimizi çok sevdiğimizi çok özlediğimi söyledik.. Evet 1 hafta geçti üzerinden yanına gidip geleli ama ben özledim.. Bir daha gitmeyi umut ediyorum.

Bu arada dün sevgilimle konuştuğumuzda  "cumartesi blogunu gördüm " dedi bende " evet aşkım neyi gördün " dedim. "Balıkesiri okuyabildim sadece " dedi bende " aa aşkım ben senin çarşı günlerinide yazıyorum" dedim " nasıl yani " dedi."hani fotoğraflarını çekiyorum ya onları da ekliyorum işte öyle yazıyorum " dedim " neee saçmalama aşkım ne o öyle apaçi gibi ya ben döndüğümde silerim he " dedi :) " amannn nolcak aşkım asker adamsın sen " dedim :) 

Şafak : 77 / Yalova

Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share