5 Mart 2014 Çarşamba

Derinliğine Kimse Sevgili Olamadı



       Bu şiiri ilk duyduğumda o kadar hoşuma gitmişti ki..Bir çok insanın kendini bulacağı , hayatını bulacağı, geçmişini bulacağı bir şiir..


       Kimi sevsem, onun hep uzakta bir sevdiği vardı, unutamadığı ilk aşkı ya da onu terk edip giden sevgilisi…
     Kimi derinden sevsem, o bir başkasını derinden hatırlardı. 
    Öylesine çok sevdim ki onları, başkalarına duydukları sevgiyi anlatmalarını sessizce, içim acıyla  kanayarak dinledim. 
     Beni yitirmekten hiç korkmadılar; çünkü onlara göre fazla iyidim; bu yüzden ilk anda vazgeçilebilirdi benden.
     Beni terk edenlerden tek bir isteğim olurdu. ”Ne olur, bir daha beni aramayın! Çünkü ben kolay unutamıyorum. Çünkü ben size duyduğum o akıl dışı aşk yüzünden keder bahçemi dağıtıyorum. Çocukluğumun o güzel bahçesini.” Böyle derdim onlara ama yine de ararlardı beni…
   Soluksuz ve umutsuz kaldıkları bir gece mutlaka akıllarına ben gelirdim… 
   O, yedek sevgili!…

                                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share