10 Mart 2014 Pazartesi

Askerimin Çarşı Günü / 3

               Bir Çarşı günü klasiğiyle daha karşınızdayım :)
              Allahın izniyle bu hafta cumartesi günü Sevgilimin Çarşı izninde yanında olacağım :) Hadi İnşaallah..
              Yine sıcacık yatağımda uyuyordum ki bir titreşim sesiyle uyandım..Saate baktığımda 08.58'di ve Sevgilim " Çarşıya çıktım aşkım " diye mesaj atmış."Tamam Aşkım net'e girdiğinde söyle de bende ona göre gelirim ama ara olur mu " dedim ve böylece mesajlaşmamız sona erdi.Ben de bir havaya bakıym dedim baktığım anda " Bu sabah Yağmur var İstanbul'da " şarkısını söyledim..Tekrar yatmak istedim ama maalesef gene yatamadım kalktım sevdiceğime güzel gözükmek için hafif bir makyaj yaptım bir de alışkanlık ya parfüm sıkıyorum !? Adam kokumu Skype'dan nasıl hissedecek ? Bir an boş bir anıma geldi.. Çok düşünmekten gerçekten :) Evdekiler mışıl mışıl uyuyorken ben gittim pc yi açtım kahvaltıyı hazırladım ve Sevdiceğimi beklemeye koyuldum. Şirketle ilgili bazı maillere baktım ve Sevgilim Online oldu .. Hemen görüntülü konuşma yolladı.Allahım ne kadar da tatlı , ne kadar da özlemişim.. Resmen burnumda tutuyor :( Bir gülüşü vardı resmen içimin yağları eridi ya..En son 16 Ocakta gördüm ve neredeyse 2 ay oldu.. Bir  gün iki gün üç gün görmeyince özler ya insan , bizimkisi 2 ay oldu ve özlemek hiç bu kadar zor olmamıştı..Neyse ki 3 ayımız kaldı ve geldiğinde bunun acısını bol bol çıkarıcaz :)

                                                 Seni Çok Seviyorum Bitanem..!
                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share