23 Mart 2015 Pazartesi

Üsküdar Sucuk Festivali ve Küçük Çamlıca

Bu hafta sonu pazar günü Sevgiliyle uykuya pek bir hasret kalmışız ki ikimizde geç uyandık . Blog arkadaşım Aslı'nın düzenlemiş olduğu "kahve bahane" buluşmasına çok gitmek istemiştim.Hep böyle blogger'ların buluşmasına da pek bir imreniyordum fakat daha demin de dediğim gibi biraz geç kalktık ve Sevgilimle buluşmamız neredeyse 14.00 olmuştu. 


Sevgiliyle buluşup Üsküdar'a indik. Üsküdar'dan Beşiktaş'a geçebilirdik fakat kimsenin numarası olmadığından bizde Sevgiliyle Üsküdar'da takıldık..
Üsküdar bugün inanılmaz bir gün yaşıyordu. Şahin sucuklarının desteğiyle" Üsküdar Sucuk Festivali " düzenlenmişti.Güneşi gören herkeste dışarı çıkmış zaten kilit olan Üsküdar sahili daha bir kilit olmuştu :)


Festivalin olduğu yer Üsküdar Evlendirme Dairesinin Kır alanındaydı ve ben burada düğün yapmak istiyordum :) Bir daha bi düşüneyim diyorum ben burada düğün yapmayı..

Elbette ki sucuk almadık. Almamıza da imkan yoktu. Mikrofonun ucunda ki beyefendi " 
Sucuklarımız 15.30'da dağıtılacaktır " diyordu. Saat daha 14.30 'da o kadar izdiham varsa sucukların dağıtıldığı o anları tahmin bile edemiyorum.. İnternetten okudum da 10 bin kişiye yakın sucuk ekmek dağıtılmış. Yiyenlere afiyet olsun :)


Üsküdara gelmişken bir tur atalım dedik. Sahil şeridini boylu boyunca takip ettik ve Salacak'a doğru ilerledik. Kız kulesi parmağımızın ucundaydı :) Bir gün karar verdik Sevgilimle kız kulesinin içini gezeceğiz. Ben yaklaşık 10 yıl önce gidip içini gezmiştim ama Sevgiliyle de gitmek lazım dimi ya :)
Bu arada gitmek isteyenler için Öğrenci 10 TL - Sivil 20 TL


Üsküdardan sonra Motor'umuza atlayıp hoop Küçük Çamlıcaya :)
Küçük Çamlıca ; gerek doğası gerek manzarasıyla harika bir konumda. Tek sorun çok fazla rüzgar alması.. 


Sevgiliyle Küçükçamlıca köşkünün içine girdik. Koru içinde sıralanmış Sofa , Topkapı ve Cihannüma köşkleri bulunmaktadır. 




Biz Sevgiliyle Cihannüma 'da oturduk ben Sıcak çikolata Sevgili ise Latte söyledi 10,50 ödedik.Olurda kahvaltıya gitmek isterseniz açık büfe kahvaltısı 30.50 TL.Neden bu kadar pahalı bende anlamadım :) Tamam deniz manzaralı falan amenna da Çengelköy'de Boğaz Manzarasında bile daha ucuza yiyebiliyorsunuz. Bir de burası Beltur :)


Havanın sürekli esmesinden dolayı hemencik içeceklerimizi içip kalktık. 




Fotoğrafta her ne kadar belli olmasa da manzara Kartal'dan başlıyor  Kadıköy- Üsküdar - Eminönü ve Beşiktaş'ı kapsıyor. Yaz aylarında burada düğün organizasyonları da gerçekleştiriliyor. Ayrıca dış çekim fotoğraf içinde aklınızda bulunsun diyorum :)


O gün zaten saçlarım rüzgarla imtihan ediyordu. O kadar esiyordu ki fotoğraf çekileceğim zaman ya önüme geliyor , ya arkası havalanıyordu pek bir zorluk yaşadım :) Fotoğrafta da görüldüğü gibi :)


Bu fotoğraf artık klasikleşti :)


Sevgiliyle dolanıyorduk bir anda oyun parkının içine daldı" dur aşkım ben bir barfiks çekiyim " dedi. Ben de ondan yana kalır mıyım ?  Kalmam..Ben de zar zor iplere atladım sonra da bir kolum ağrıdı ki sormayın gitsin :) Keşke ondan yana kalsaydım diyorum ..


Rüzgar gibi geçtik Çamlıca'dan :) Güzel bir pazar günü oldu. Havaların yağışlı ve soğuk olmasından sonra böyle (her ne kadar esse de ) güneşli havalar insanı gerçekten mutlu ediyor..

Saygılar..

10 yorum:

  1. I loved what you teach us, like you I always serve as inspiration.

    YanıtlaSil
  2. yaşasın bahar kokan güneşli havalar! çok tatlısınız nazar değmesin sizeeee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin canım teşekkür ederim . Bir an önce yaz gelsin havalar ısınsın , çiçekler açsın , kuşlar ötsün ah ah :))

      Sil
  3. Cok eğlenceli bir pazar yasadıgınız fotograflara öyle güzel yansımıs ki:) siz nişanlılar çok tatlısınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :) Kıbrıs gibi şimdilik güneş içimizi tam anlamıyla ısıtmasa da bu kadarına şükür diyoruz :)

      Sil
  4. süper bir gezi, harika fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim :)
      Sevgiler..

      Sil

Share