16 Mart 2015 Pazartesi

Arkadaşlarımıza Ev Ziyareti


İki hafta öncesinden Sevgilimin arkadaşı Mustafa ve Eşi Hilal'in evine gitmek için sözleşmiştik.Düğünlerine gitmek nasip olmamıştı daha doğrusu biz bir arkadaşın gazabına uğramıştık. Düğün gündüzmüş bize bu gazabı uğratan arkadaş akşam dediği gibi bizde geniş geniş o gün takılmıştık. Gündüz olduğunu öğrenince yetişemeyiz ama en kısa sürede evlerine gideriz demiştik.Kısmet bu zamanaymış..


Ev hediyesi olarak çok araştırma yaptık. Şimdi ben hiç tanımıyordum tanısam en azından bir yorumda bulunurdum. Bu yüzden klasik şeylerden ilerledik ;  kahve fincanı , nevresim takımı , saat.
İnternette duvara yapıştırmalı , kalpli çok güzel saatler gördüm Sevgilim " basit kaçar " dedi. Aynı şekilde Taç'tan , Madame Coco'dan Nevresim takımlarına baktık Sevgili yine " basit kaçar " dedi.En son Ümraniye'de bir mağazaya girdik. "Aşkım yani sevdikleri birşey var mı varsa ona göre ilerleyelim " dedim Sevgilim " Mustafa Osmanlı turalarını çok sever o tarz birşey bakalım " dedi. Yukarı da gördüğünüz çay fincanlarının , kahve fincanı olanlarına bakıyorduk. Beğendik , alacaksak böyle birşey alalım dedik. O sırada mağazada ki yetkili bayan " bunların çay fincanları da var bakmak ister misiniz " dedi.Baktım çay fincanları daha hoş duruyor Sevgilim " bunu alalım hayatım sabahları çay içip çin çin yaparlar" dedi. O kadar tatlı söyledi ki çocuk gibi :) Sonunda çay fincanlı olan takımı aldık. 

Pazar günü (15.o3) Sevgilim beni aldı ve biz gittiğimizde saat 17.30 olmuştu. Zaten bizim eve yakındı yollarda sürünmedik ..Güzel bir karşılama yaşadık. Tanışma faslı yaşandı, salona geçtik. Evlerini çok beğendik. Hem ferah , hem sıcak (sıcak derken mecazi anlamda), hem çok güzel renkler seçilmiş..Kısa bir sohbet muhabbetten sonra yemek faslına geçtik. Fotoğrafını çekmeye utandım ama menümüz güzeldi ; Mercimek çorbası , Yeşil Fasülye, Pilav , Fırında Tavuk ve Patates ve Salata. Biz çok aç değildik az az yedik yemekler gayet güzeldi.Sunum da harikaydı. Masadaki bardaklar bile rengarekti çok hoşuma gitti. Acaba ilerde bende böyle hamarat olur muyum dedim biraz sesli düşünmüşüm ki  Hilal " olursun , bende evlenmeden önce hiçbirşey yapmıyordum ben yapabiliyorsam sende yaparsın " dedi. İçimi ferahlattı açıkcası :)


Beyler oturma odasına gitti.Bende Hilal'e yardım ettim. Yine kendi elleriyle ıslak kek yapmış tadı da pek hoş olmuştu , ekler , kuruyemiş ve de çay da masada ki yerlerini aldılar.


Sohbetimiz tam anlamıyla koyulaştı diyebilirim.İşten güçten , evlilikten , sevgililikten bir sürü şey konuştuk :) saat 21.30'du kalktığımızda. 


Sevgiliyle gayet mutlu kalktık. Hem tanıştığıma çok memnun oldum , hemde çok iyi arkadaş olduk.

Bu arada hediyemizi gerçekten çok beğendiler bu da bizi pek bir memnun etti :)

Saygılar..


12 yorum:

  1. güle güle kullansınlar hediyelerini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ,umarım sizde beğenmişsinizdir :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Fincan çok şıkmış. Güle güle kullansınlar. Çok da güzel bir arkadaşlık kurduğunuz gülüşlerinize yansımış. Mutluluğunuz daim olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de beğendiğinize çok sevindim :) gerçekten güzel bir arkadaşlık kurduk.
      Sevgiler..

      Sil
  3. öyle sanıyorum ki geleceğine bıraktığın en güzel armağanın bloğun olacak canım benim. özel hayat olmasına rağmen birçok blogdan daha çok okur oldum seni.
    sıcak enerjin daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni gerçekten çok mutlu etti bir an için duygulandım.. Özel anılarımı , sevgiliyle gezdiğim yerleri , doğumgünlerini , kına gecelerini her dair bloguma paylaşır oldum.Açıkcası gayette mutluyum. Sizin gibi okuyucularım olduğu için kendimi çok şanslı hissediyorum :) Umarım her daim okumaya da devam edersiniz.
      Sevgiler..

      Sil
  4. Ben de bakayım bir Yagmur'un hastalıgı nasıl olmus dedim ooo süper iyi olunup gezmelere gidilmiş;) canım hediyeniz çok şık gercekten arkadaşlarınız iyi günlerde kullansınlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür hastalığım geçti gitti arada burnum tıkansa da o gribal enfeksiyonu atlattım :) beğendiğine sevindim canım ..
      Sevgiler ..

      Sil
  5. Love it :) X

    Follow me on GFC, I always follow back !
    WWW.HEKYMA.COM

    YanıtlaSil
  6. aradım taradım bir mail adresi bulamadım ya da ben göremedim :) mecbur kaldım burdan yazmaya :) Ctesi günü yayınlayacağım yazımda ( çok severek okudum Yağmurdan esinlendım) diye küçük bir cümle geçiyor cümledeki yağmur kısmına linkini vermek istiyorum canım senin için bir sorun olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım haklısın bende mail adresi yazmadım, daha doğrusu yazmayı unutmuşum :)
      Tabii ki paylaşabilirsin bir problem olmaz :)

      Sil

Share