18 Mart 2015 Çarşamba

Çanakkale 100. YIL / Şehitlerimizi Saygıyla Anıyoruz


Çanakkale içinde vurdular beni ,
Ölmeden mezara koydular beni ,
Of gençliğime eyvah ..!

Çanakkale içinde aynalı çarşı ,
Ana ben gidiyom düşmana karşı ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale içinde bir uzun selvi ,
Kimimiz nişanlı kimimiz evli ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale üstünü duman bürüdü ,
On üçüncü fırka harbe yürüdü ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale içinde toplar kuruldu ,
Vay bizim uşaklar orda vuruldu ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale içinde bir dolu testi ,
Analar babalar umudu kesti  ,
Of gençliğim eyvah..!

12 yorum:

  1. bu türkü huzunlendiriyor beni.Ruhları şad olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beni de çok duygulandırıyor söylerken bile gözlerim dolu dolu oluyor..
      Dediğiniz gibi ruhları şad olsun.Bu ülke onlara çok şey borçlu..
      Sevgiler..

      Sil
  2. Bu toprakları, uğruna döktükleri kanlarıyla " vatan " yapan şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum.. Sabah canlı yayında Çanakkale'deydi bir haber programı, çok heyecanlandım izlerken.. O havayı solumak nasıl huzur veriyor insana! Gidip gördüğümde bir kere daha minnet duydum, tarifsiz bir duygu, yaşanmadan anlaşılmayan!
    Bu günlerin mimarlarına sonsuz saygımızla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o tarz programları izlerken hem heyecanlanıyorum hemde çok duygulanıyorum..Şu an yazarken bile inanın gözlerim doluyor..
      Bu ülke onlara çok şey borçlu..Şehitlerimizi saygıyla anıyoruz..
      Sevgiler..

      Sil
  3. Allah rahmet eylesin.ne büyük bir şey başarmışlar ki, Allah razı olsun onlardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle katılıyorum sizlere, gencecik çocuklar çok büyük bir başarı elde ettiler ve vatanları için şehit oldular.. Allah mekanlarını cennet eylesin.
      Sevgiler..

      Sil
  4. a great blog, I like your style. Would you like to follow each other? let me know

    Sibaritismosdeinma

    YanıtlaSil
  5. Rabbim onlardan razı olsun. Bloğunuz çok hoş ve güzel. İzlemedeyim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin ruhları şad olsun .
      Hoşgeldiniz.Beğendiğinize sevindim :)
      Sevgiler..

      Sil
  6. hello I love your blog :) new follower please follow back ;)
    http://shanaticlandiablog.blogspot.it/

    YanıtlaSil

Share