31 Mart 2015 Salı

Ölmeden önce yapılması gerekenler listesi

Herkese Merhaba ,

Daha önceden blogum'a ölmeden önce yapılacak listesi yazmıştım.Fakat ne olduysa ben o posttu kaybettim :) Nasıl becerdim inanın bende bilmiyorum. Gri Lady'nin ölmeden önce ki listesini okudum hem çok güldüm hemde sayesinde tekrar yazmaya karar verdim ara ara eklemeler yapacağım hatta en başından yazacağım yaptıklarım da var onları da yaptım diye ekleyeceğim :)

Sıralama yapmadan yazıyorum malum hepsini istediğim için hangisine öncelik ayıracağımı bilemiyorum :)

(fotoğraf kaynağı : google)

1 ) Maldivlerde tatil yapmak 
2 ) Sevgiliyle Pierre Loti Tepesine gitmek (Eyüp)
3 ) İstanbul Akvaryuma gitmek
4 ) Sevgilimle Çeşme'de tatil yapmak
5) Sevgiliyle Beşiktaş Maçına gitmek


6 ) Büyükadanın akşam ki halini görmek ( yaptık - 15.06.2014 tarihinde)
7 ) Sevgiliyle Lunaparka gitmek   (yaptık - 02.08.2015  tarihinde/ Çekmeköy)
8 ) Ev sahibi olmak
9 ) Kendime ait bir Cafe açmak
10 ) Araba almak
11 ) Denize nazır bir yalı da oturmak veya bir gün kalmak
12 ) Yurt içi turu yapmak

(fotoğraf kaynağı : google)

13 ) İphone almak  ( aldım - 30.08.2014)
14 ) Annemleri Venedik'e tatile göndermek


15 ) Blogumdan para kazanmak ( kazandım -  Bumerang sayesinde kazandım )
16 ) Boğaziçi Köprüsünü yürüyerek geçmek
17 ) Maddi imkanım el verdiği sürece Lösemili bir çocuğa veya böbrek yetmezliği sorunu yaşayan bir çocuğa yardım eli uzatmak
18 ) Hacca gitmek
19 ) Parasiling yapmak
20 )Sevgilimle müzeleri gezmek
21 ) Bodrum Kefaluka Otel 'de tatil yapmak


22 ) Deniz altında fotoğrafımın olması   ( yaptık - Ağustos tatilimde Arsuz tatilinde yaptım )
23 ) Gece denize girmek
24 ) Sevgilimle Miniatürk' e gitmek

Şimdilik bu kadar sürekli olarak yenilemek üzere..

10 yorum:

  1. güzel bir liste. umarım hepsine kısa zamanda tik atarsın.
    bazılarını ben yapmışım.
    22. madden benim listemin de üst sıralarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde bu kadarını çekebildik :) daha güzelini inşallah çekeriz.
      Sıralama pek yapmak istemedim malum hepsini çok istiyorum ama en baştakini yani Maldivleri bir hayli fazla istiyorum :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş listennn :) Dilerim Maldivler'e balayına gidersiniz ve yanına yaptık diye de eklersin : Benim de şu aralar yapmak istediğim iki önemli şey var , 1) Londra'ya tatile gitmek / 2) Ev almak ...Bakalım hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim canım.
      Umarım sende hayallerine bir an önce kavuşursun ve inşallah bende Maldivlere balayına giderim :) Balayını bırak ömrüm hayatım boyunca bir kez gideyim de ne zaman olursa olsun yeter..

      Sil
  3. Ohh ohh mis gibi liste canım. Nasıl motive edici çok güzel olmuşş ^_^ . İnşaallah hepsini bir bir gerçekleştirirsin yalnız cafe açma, maldiv, lunapark gibi otantik hayallere bende yancıyım eheh benimde listemde var :)) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah canım bu liste neredeyse 1 senedir var çok şükür gerçekleştirdiklerim var ama daha çoook fırın ekmek yemem lazım diğerlerini gerçekleştirmek için umarım bütün hepsini gerçekleştiririz :)

      Sil
  4. Çok güzel bir liste olmus canım umarım hepsine yaptım diye parantez açtığın günler gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Tuğçecim , ağzından bal damlıyor valla :)
      Umarım bütün hepsini gerçekleştiririm :)

      Sil
  5. sizide mimledim sorulara cevap verirseniz sevinirm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette en kısa sürede cevaplandıracağım :)

      Sil

Share