14 Mart 2015 Cumartesi

Blog'umun Doğum günü !


Görünür de 2 yıl fakat sık kullanıma göre 1 yaşında benim blogum :)

Sevgilim 2012 yılından beri blog yazar beni de bir hayli zorlardı zorlamaktan ziyade " Aşkım sende yaz, gezdiğimiz yerleri gittiğimiz cafelerin tanıtımını yapmış olursun " derdi. Benimde bir kulağımdan girer diğerinden çıkarırdı " Aşkım ya ben uğraşamam sıkılırım " derdim. Sevgilim o zamanlar bana blog adresi olarak http://yagmur-serhat.blogspot.com.tr/ adresini almıştı. Oraya arada sırada yazıyor çiziyordum ama gerçekten arada sırada yılda 1 veya 2 diyebilirim :) Sevgilim kendi bloguna yazdıklarını benim blogumu da kopyalıyor o sayede blogum güncel kalıyordu. Sonra bir gün  Sevgilim , kendi blogunda bana özel bir post yazmıştı bende ona güzel bir cevaplama yapayım dedim ve yanlışıkla şu an kullandığım http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/ adresini açtım ve tarih olarak kontrol ettiğimde de 14.03.2013'de yazmışım. (Okumak isterseniz TIK TIK) . Bu yüzden böyle isim yaptım sonradan değiştirebilirim diye. Fakat değiştirdikten sonra sanırım google'ın indexlemesi biraz zaman alıyormuş falan filan gerek yok dedim bu blogu bu isimle kullanmaya devam ettim :) Velhasıl kelam ( biliyorum çok karışık oldu ama nedense anlatma ihtiyacı hissediyorum ) ben şu an kullandığım blogu unuttum ve sevgilim açtığı blog üzerinden devam ettim.Artık hemen hemen bir fiil yazmaya başlamıştım 2013'ün sonlarına doğru ve Sevgilim 2013'ün Aralığında askere gittikten sonra benim dert ortağım can yoldaşım olmuştu blogum... Şans eseri şimdi ki kullandığım bloguma rastladım ve artık bunun üzerinden devam ettim. Tarihine baktığımda 1 yıl 2 ay olmuş. Sevgilimin açtığı o ilk blogu da kullanıyorum. Daha doğrusu burada yazılanları oraya kopyalıyorum . Asıl önemli olan şimdi ki blogum. Burada arkadaşlarım var, burada tüm yorumlarım , burada yaptığım tüm yorumlar..

Çok güzel blog isimleri görüyorum özeniyorum da ama ilerleyen zamanlarda birşeyler yapmayı planlıyorum şu anlık rafa kaldırdım :)

Blogger'ı kullanmam hayatıma büyük bir renk kattı diyebilirim.Hem çok güzel arkadaşlıklar kurdum ve belli başlı blogların tutkunu oldum. Onların blog yazmasını hep zevkle bekledim. Yazdıklarında da çok mutlu oldum.. Çoğu blog sayesinde hem yeni yerler keşfettim hem yeni kitaplar okudum hem yeni filmler izledim.. Bazı bloglarda bende o blogger'la birlikle gezdim ve hep bir yerlere not ettim " gidersem bunu yerim burada kalırım " diye.. Seyahat bloglarına , gezi bloglarına hayranım zaten :)

Blog Keşif Etkinlikleri oluyor elimden geldiğince onlara da katılıyorum. Yeni yeni yazılarla , yeni yeni insanlarla da bu sayede tanışmış oluyorum.

Blogum daha çok Sevgiliyle gezip gördüğüm yerleri yazmayı amaçlamıştır fakat ailemle yeni bir mekana giderim onun tanıtımını yapabilirim, arkadaşlarımla yeni bir yere gitmişizdir onun tanıtımını yapabilirim veya şirket'le bir organizasyon yapmışızdır bununla ilgili tanıtım yapabilirim.. Arkadaşlarımın nişan'ı,kınası, düğünü olur bunlarla ilgili post'ta yazabilirim..Kısacası benim blog'um Yağmur'la her telden gibi birşey :) Tanıtım var, Seyahat var, Gezi var, Yaşama ve Hayata dair birşeyler var , Eğlence var :) 

Bu blog nelere şahit oldu .. Asker yolu beklememe mi , Sevgiliyle tatillerimize mi , Doğumgünlerine mi, İftarlara mı , Evlenme teklifine mi , Söz ve Nişan'ıma mı ve Allah nasip ederse , Kına gecesine , Düğüne ve Balayına belki çok sonrasına çocuğumuza.. Umarım hiç bıkmadan sıkılmadan blog yazmaya devam ederim..İnanın bazen yazacak ya çok post'um oluyor zaman ayıramıyorum yoğun oluyorum bazen de hiç yazacak birşey bulamıyorum bu sefer de yoğunluğumun "y" si olmuyor :)

Beni takip eden , bloguma renk katan tüm arkadaşlarıma buradan sonsuz teşekkürler :)

Saygılar..

20 yorum:

  1. Daha nice yıllara diyelim o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , güzel yazılarla hiç bıkmadan usanmadan blog yazmak dileğiyle :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Nice nicee senelereee bloglarımız yaşlansın ama biz genç kalalım hep ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel söyledin valla canım keşke öyle olsa biz hep genç kalsak :)

      Sil
  3. Nice senelere! :) Darısı aktif olmak isteyenlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Evet darısı tüm aktif olmak isteyenlere :)
      Sevgiler ..

      Sil
  4. Yes, I follow you on gfc #360, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. İadeyi ziyaret :) Nice yıllara inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Teşekkür ederim hep beraber uzun senelerimiz olsun :)
      Sevgiler..

      Sil
  6. Nice güzel yıllara! Davetiniz için teşekkür ederim :) Güzel bir sayfanız var, başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkürler , hoşgeldiniz :)
      Sevgiler ..

      Sil
  7. hayırlı uğurlu olsun ve darısı başıma diyelim ;) bloguma yaptığınız yorum için teşekkür ederim.Takibe aldım sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz.
      Darısı tüm bekleyenlerimizin başına :)
      Sevgiler..

      Sil
  8. Tebrik ederim :)
    O yoğunluk ya da yazamama hastalığı hepimizde oluyo, olsun. Önemli olan arayı kapatmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler öncelikle.. Bende öyle yapmaya çalışıyorum mümkün olduğunca arayı kapatmaya çalışıyorum :)
      Sevgiler..

      Sil
  9. These are really cute pics :)
    Would you like to follow each other on GFC and G+?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    YanıtlaSil

Share