13 Mart 2015 Cuma

Diyet için faydalı bilgiler 1 / Maydanoz - Limon Kürü

Yaz geliyor biz hanımlar hatta beyler, zayıflamak için karış karış internet sitelerini , gazeteleri , dergileri karıştırmaya başlamışızdır..

 Nişanıma 1-1.5 ay kala tartının üstüne bir çıktım ne göreyim 53 kiloya çıkmışım. Anaamm ! En fazla 50 kilo olmam lazım dedim.Diyet yapmaya başlayacaktım ki Nişan stresinden farkına varmadan 49 kiloya kadar düşmüştüm..Şu an tekrar kilo aldıysam da gene en fazla 1 kilo falan almışımdır.
Gerçi Normal zamanda da " senin diyete mi ihtiyacın var ya yürü git " dese de arkadaşlarım, ben kendim için daha fit , giydiklerim daha güzel dursun diye ideal kiloma kadar düşüyorum :) Eh bununla ilgili " çokta sıkı " bir diyet yapmıyorum yediklerime dikkat ediyorum o kadar .Geçen sene yazdığım hatta çok hit aldığım post'umu okumak için : Kilo verme ve Diyet Arkadaşım TIK TIK

Evet eminim ki bir çoğumuz bu Kürü biliyordur. Benim maydanozla aram iyi değildir. Sevgili Arkadaşım Nuray'ın diyet yapmasından ve faydasını görmesinden dolayı sizinle de bu bilgiyi paylaşmak istedim.

Gerekli Malzemeler ;

- 10 / 15 dal taze Maydanoz
- 1 adet Limon
-  Yarım bardak Su

,

Öncelikle maydanozları yıkayıp (dalları da dahil ) temiz bir kaba koyuyoruz.


1 adet limonu sıkıp su bardağına koyuyoruz,


Sıktığımız limonun üzerine su bardağını tamamlayacak şekilde Su ile dolduruyoruz.


Limonlu suyu , daha önceden kaba aldığımız maydanozların üzerine döküyoruz.Sonrasında ise blender'dan geçiriyoruz..Blender'dan geçirdiğimiz kürü , süzgeçten süzerek bardağa boşaltıyoruz.
Maydanoz -Limon Kürümüz hazır hale geliyor.

Afiyet olsun 

Bu kürü 15 gün boyunca sabah aç karnına içiyoruz. 15 gün sonunda 1 hafta bırakıp tekrardan 15 gün içmeye devam ediyoruz.15 gün bittiğinde kendinizde değişiklik fark edeceksiniz.

Nuray çok işe yaradığını söyledi benden söylemesi :)


Maydonoz- Limon Kürü'nün faydaları ;

1) Yağ yakıcı özelliği vardır.
2) Karaciğer yağlanmasına ve deri altı yağlanmasına karşı yok edici özelliği vardır..
3) Cilde parlaklık verir ve genç görünmenizi sağlar.


Dip not : Düşük tansiyon problemi olanlarda ve hamile bayanlarda kullanılmaması öngörülmüştür..

Saygılar..

19 yorum:

  1. Zamanlama çok manidar Yağmur:) Çünkü 2 gündür ben de yapıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman süper denk gelmiş :)
      İçimi biraz zormuş ama arkadaşım çok faydasını görmüş.
      Sevgiler..

      Sil
  2. Tammm oo hemen deneyeyım dıyordum kıı düşük tansiyon notunu gördüm :) güzel yazı canımm ellerınee saglıkkk :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet düşük tansiyonlar için tehlikeliymiş riske atmamak lazım sonuçta sağlığımızdan değerli değil hiçbirşey .
      Beğendiğinize sevindim :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. Merhaba, keşif etkinliğinden geldim bana da beklerim sevgiler :) http://makyajdefterimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Wow, I looove such healthy stuff, wonderful idea!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    YanıtlaSil
  5. ooo şahane valla tam benlik olmuş yazı :) sanırım yarından itibaren denemeye başlıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size faydam olduysa ne mutlu bana :)
      Umarım en kısa sürede istediğiniz sonucu elde edebilirsiniz :)
      Sevgiler..

      Sil
  6. çok güzelmiş hemen deneyeceğim :):) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim çok faydası varmış :))
      Sevgiler..

      Sil
  7. Ooo çok güzel deniyelim derim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım istediğiniz sonucu elde edebilirsiniz :)
      Sevgiler..

      Sil
  8. Ben pizza tarifi beklerken diyet postu çıktı karşıma :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pizza tarifini de paylaşacağım fakat fotoğraflı olarak paylaşmak istediğim için elimde görsellerim şu an içerisinde yok .. En kısa zamanda bir atraksiyon yapılmasını sağlıcam :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Oldukça kolaymış, hemen denenmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim yararını muhakkak görüyorsunuz :)
      Sevgiler..

      Sil

Share