30 Mart 2015 Pazartesi

Kocan Kadar Konuş Sinema Filmi


29 Mart Pazar günü Sevgilimle birlikte bir gün öncesinden sözleşmiştik. " Kocan Kadar Konuş " filmine gidecektik fakat hangi seansına gideceğimize dair bilgimiz yoktu :) Malum saatlerin ileri alınmasından dolayı saat kaçta kalkacağımızı kestiremedik .


Ben her zaman ki gibi Sevgili den önce uyandım ve ondan haber gelene kadar bekledim. O sırada kahvaltımı yaptım , etrafı topladım , Türk kahvesi içtim , hazırlandım Sevgilim anca uyandı :) Saat'e baktığımda 12.00'a geliyordu 13.45'de ki seansa yetişmemiz zordu. Bizde 16.15'e gideriz diye konuştuk o süre içerisinde de o mağaza benim bu mağaza senin gezeriz dedik.

Sevgilim beni aldı hooop  Meydan AVM'ye gittik.


Önce sinema biletilerimizi aldık. Bu arada söyleyeyim tam 20 TL , öğrenci :16,50 TL :)
Bir de birşeyi fark ettik biz 1 senedir Sevgilimle sinemaya gitmiyormuşuz :) Şaka gibi ya hiçte fark etmemişiz. En son geçen sene askerlik dönemindeyken Balıkesir'e gitmiştim. O zaman Recep İvedik 4'e gitmiştik üzerinden 1 sene geçmiş.Zaman su gibi geçip gidiyor :)


Sevgiliyle o mağaza benim bu mağaza senin gezdik durduk. Media Markt'e gittik televizyon beğendik , İkea'ya gittik Yatak Odası takımı beğendik , YKM'ye gittik bir sürü ıvır zıvır kıyafet beğendim.. Fakat almadım daha doğrusu giyip çıkarmaya üşendim başka zaman artık :)


Gittiğimiz de saat 14.00'dı saate baktık 15.10 olmuş daha vardı bayağı da gezmiştik zaman da geçmiyordu ne yapsak dedik yorulmuştukta birşeyler içmek için Mado'ya gittik. Ben çay Sevgilim Latte içti.

Saatimiz yaklaşmıştı patlamış mısır ve içeceklerimizi alıp sinema salonuna girdik :)
Film tam bir komediydi ya :) Gerçekten uzun süre bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Çok ince espriler vardı ve çokta yerli yerindeydi. Zaten Ezgi Mola'nın oyunculuğunu beğeniyorum her role yakışıyor arkadaş.

Filmden çıktığımda ağzım kulaklarımdaydı. Sevgilim beni eve bıraktı. Aradan 1 saat geçti geçmedi arkadaşım Havva aradı " Canım biz Çamlıcadayız mehtapla buluştuk. Serkan (eşi) karşıya geçecek (Avrupa yakasına ) benim kuzeni bırakacak biz de karşıya geçmeyelim sana gelelim dedik müsait misin " dedi." Aaa istesek denk getiremezdik gelin bekliyorum " dedim :)

Hemen çay koydum, annemde işten çıkıp geldiğinde kurabiyeler getirmişti. 1.5 saat güzel bir sohbet ettik. Gerçekten de istesek denk getiremezdik. En son 14 Şubatta yanımdalardı sonrasında hiç vakit bulamadık iyi oldu. Bugün pek bir mutlu oldum :)

Saygılar..

4 yorum:

  1. çok güzel bir gün geçirmişsiniz , çok da güzel anlatmışsınız :) Alp olunca sinema olayı bizde unutuldu malesef , en son hangi filme gittiğimizi düşündüm düşündüm hatırlayamadım :) ama bu filme gitmeyi çok istiyorum ben de en kısa zamanda bizim de yolumuz düşecek sanırım (hem de meydan avm'de) :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çocuk olunca bu tür şeyler biraz askıya alınıyor bende arkadaşlarımdan biliyorum :) Gerçi bende en son sinemaya 1 yıl önce gitmişim ben bile fark etmedim zamanın bu kadar çabuk geçtiğini :)
      Gitmenizi gerçekten tavsiye ederim çok eğlenceli bir film olmuş.
      Sevgiler..

      Sil
  2. Haha :) okuyunca anılarım depreşti. Bende sevgilim askerdeyken onun yanında gitmiştim Erzincan'a Recep İvedik 4 izlemiştik beraber :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen aynı zamanlarda gitmişiz demek ki :) valla askerlik zor bir süreçti bitti gitti çok şükür :)
      Sevgiler..

      Sil

Share