30 Mayıs 2015 Cumartesi

Bugün 30 Mayıs 2015 !



4 yıl önce " yoğun ısrarların" sonucunda beni dışarı çıkarmaya başladığın tarih bugün.. 30 Mayıs..
O günü hala daha ilk gün ki gibi hatırlarım öncesinde Çengelköy Çınaraltına gitmiştik sonrasında ise Kahverengi cafe'ye :) Daha önce bugünle ilgili o kadar çok post yazdım ki.Artık bizi herkes tanımaya başladı.

Ömrüm,nefesim, herbirşeyim.
Canım Aşkım benim ,  bugünümde de yanımda olamayacaksın..Ama kalbimdesin , kalbindeyim..
İyi ki varsın , iyi ki seninleyim..
Seni Çok Seviyorum..!



8 yorum:

  1. Her detayı hatırlaman ne hoş bu konularda bende biraz odunluk var sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hatırlarım canım ama bizimkisi artık unutuyor :) kafası dolu o yüzdendir diyorum kendimi avutuyorum anlayacağın :)

      Sil
  2. Mutluluğunuz daim, biriktireceğiniz tonlarca anınız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar hoş ne kadar güzel bir yorum..
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler..

      Sil
  3. Nice güzel günleriniz olsun.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. Tatlım hep beraber olun mutluluğunuz hiç bozulmasın :)
    madamoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim . Âmin..
      Sevgiler..

      Sil

Share