2 Haziran 2015 Salı

Hangi Filmi İzledim ? " Chappie "

Nuraycığımın vedasından sonra arkadaşım Nilüfer'in yanıma gelmesiyle kendimi pek bir boşluğa düşmüş gibi hissettim. Haşaa Nilüferciğim yanlış anlama senden de gayet memnunum pek bir eğleniyoruz :) Fakat 5 yıl boyunca sürekli hayatında olan bir insan ve özellikle bu insan yanyana çalıştığın 10 saatini birlikte geçirdiğin bir insan olunca yokluğu pek hissediliyor.. Sağolsun Nilüferciğim yokluğunu aratmamakla ısrarcı :)


Çok mutluyum ki yazacağım post'lar birikti.. Şu sıralar arkadaşıma eğitim verdiğinden blogumla pek haşır neşir olamasam da olsun olsun yazacak yazı olsun da gerisi kolay diyorum :)Kışa nazaran yazın gezmeler , kınalar , düğünler , tatiller bir hayli fazla olduğundan yazacak çok şey bulabiliyorsun.. Bu yüzden çok acil ve çok önemli bir yazı olmadığı sürece sırasıyla yazmaya devam edeceğim :)


Yine bir Bilim Kurgu filmiyle karşınızdayım..

Filmin konusu : Yakın gelecekte, baskıcı mekanik robotlardan oluşan polis güçleri sistemi ele geçirmiş ve insanları da baskı altına almaya başlamışlardır. Ancak, insanlar yavaş yavaş bu baskıcı robot kuvvetlerine karşı koymaya başlarlar. Bu robot polislerden birisi nihayet insanların eline geçtiğindeyse işin seyiri değişir. İnsanlar, ele geçirdikleri bu robota yeni bir program yüklerler. Bu sayede ilk kez kendisi adına düşünen ve hisseden "Chappie" adlı robot ortaya çıkar. Ancak, kısa zamanda Chappie düzene ve insanlığa karşı tehdit olarak görülmeye başlar ve yetkililer onu durudurmak için herşeyi göze alırlar.


Filmin oyuncuları : Sharlto Copley (Robot Chappie ) , Dev Patel ( Deon ) , Hugh Jackman ( Vincent ) , Sigourney Weaver (Michelle Bradley) , Yo-Landi Visser (Yo-Landi ) , Ninja Visser (Ninja ) , Jose Pablo Cantillo ( Yankie ) , Brandon Auret (Hippo)

Benim film hakkında ki yorumum :

 Son zamanlarda izlediğim en güzel Bilim Kurgu ve Aksiyon içerikli filmlerin başında bu film gelir diyebilirim. Robotlu filmler hoşuma gider zaten hatta bazen duygulandırır bile beni..Burada ki Robot Kahramanınız Chappie 'nin yeniden doğuşunu gösteriyor. Yeniden doğuşu aynı bebek gibi. Ürkek , bir şey söylediğinde sürekli tekrarlama , sevinmesi bile küçük bir çocuk gibi. Onun yeniden doğmasını sağlayan ise kendi geliştirdiği formülle Deon'dur. ( Dev Patel ) ... Dev Patel'ı eminim ki Slumdog Millionaire'den hepimiz tanımışızdır o filmi de çok beğenmiştim... 

Chappie'nin iki ailesi vardır . Annesi rolünde ki Yo-Landi kötü bir karaktere sahip olsa bile Chappie onu çok mutlu eder.. Chappie'nin bilmeden yaptığı kötülükler , Babası'nı taklit etmesi falan güldürüyor insanı :) Annesiyle olan bazı sahneler de pek duygusaldı.. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim yoksa birazdan tüm filmi özet geçeceğim :)

Saygılar..

2 yorum:

  1. slm ,
    bloğunuzu yeni farkettim ve takibe aldım,
    bende kendimce çok yeni birşeyler yazmaya,paylaşmaya çalışıyorum ,takibe alırsan sevinirim..
    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hoşgeldiniz :)
      Takipteyim bende..
      Sevgiler..

      Sil

Share