14 Mayıs 2015 Perşembe

Mardin'den Hediyelerim Var

Blog yazmaya başladığım zamandan beri yeni kitaplar , yeni tad'lar , yeni tarifler , yeni yerler gördüm. Fakat ilk defa blog yazdığım için kendimi çok sanslı hissettim. Evet yazdığım bloglar çok keyif veriyor bana , arkadaşlarımın yorumları v.s. çok güzeller.Yeni yeni insanlarla tanışmak , onların bloglarını takip etmek çok hoş ama benim bu aralar yaşadığım stres ve sıkıntılardan bir nebze de olsa sıyrılıvermemi sağlayan Sevgili İlknur hanıma çok teşekkürler..
                               
                             

İlknur hanımla hiç tanışmamış olsam da kendisinden bana bir mail geldi. Daha önceden Dibek Kahvesi istediğimi bulamadığımla ilgili bir post yazmıştım.İlknur hanım da bana ulaşıp adres bilgilerimi istediğini dibek kahvesi gönderebileceğini söyledi.. Haklısınız elbette kimse kimseye bu zamanda güvenmiyor ama ben İlknur hanım'a o ilk mailinde güvendim.Beni samimi yazısıyla kendisine inandırdı.. İş yerimin taşınma sürecinde olduğundan kargoyla ilgili sıkıntı yaşamak istemiyordum. Bazen kargoların elime ulaşmaması beni pek bir sinir etsede en güvenilir yer Annem'in çalıştığı yer olduğunu düşünerek adresi belirttim. İlknur hanımla konuşurken " çarşamba günü elinizde olur diye düşünüyorum " dedi gerçekten de öyle oldu.
Annem "paketin geldi " dedi ama başka birşey demedi. Eve gelir gelmez " Yağmur koş koş neler gelmiş baksana " dedi.


Biz tabi Annemle Dibek Kahvesi beklediğinden kutuyu açar açmaz şok oldum :) Annem iş yerinde o şoku yaşamış zaten. Ben bir süre kendime gelemedim.

Neler neler gelmiş bir bir yazayım ;


İstediğim Dibek Kahvesi. Evet budur ! O kadar aradım taradım , Eminönüne bile gittim yok arkadaş bulamadım.Mardin'den gelen bu Dibek Kahvesine bittim. İstediğim bu olduğu içinde o kadar mutlu oldum ki. Çocuk gibi sevindim. Zaten kokusundan " ben Dibek Kahvesiyim " dedirtiyordu.

Dibek Kahvesi ; Normal Türk Kahvesi gibi yapımı ama sanki içine süt eklemişsiniz de o şekilde içiyormuş gibi bir tad veriyor insana.


Bu Badem Şeker'lerinin tadı da o kadar güzeldi ki . İlknur hanım'a sorduğumda (çünkü ben hep beyaz gördüm bu badem şekerini )" Burada Hayalet Badem Şekeri deniliyor çünkü renk değiştirip beyaz'a dönüşüyor " dedi. İlknur hanımın da dediği gibi renk değiştirmeye gerek kalmadan insanın yedikçe yiyesi geliyor kalmıyor. Doğruya doğru yarısı bitti sayılır :)


Şahmeran Badem Sabunu

Kuru , hassas , yıpranmış ciltler için ideal bir sabunmuş :)
En kısa sürede denemek için sabırsızlanıyorum fakat nasıl kıyıcam kullanmaya bilemiyorum.


Çeyizim için Havlu , Lif ve Mendil. Hepsi çok güzel ve çok kıymetli. Zaten bende şimdiden kullanmaya kıyamadım direkt çeyizime koydum. Özellikle Havlu'nun rengi çok hoşuma gitti pembiş pembiş çok cici :)


Çok değerli kitaplar...


Akşam saat 22.30 olmuştu Annemle ikimize Dibek Kahvesi yaptım yanına da Badem Şekeri. Çok güzeldi ya :) İstediğim lezzeti buldum yanına da çok lezzetli Badem Şekerlerinden.. Mis mis..

İlknur hanıma tekrardan çok çok çok teşekkürler. Beni hem çok mutlu etti hem çok şımarttı hemde çok mahcup etti.

                    Allah gönlünüze göre versin , kesenize bereket İlknur hanım.

                                                                     Saygılar..

18 yorum:

  1. Hediyelerin içeriği çok hoşmuş güle güle kullan canım :) Dibek kahvesi güzel olsa gerek ilk kez duyuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ,
      Evet hediyelerim çok hoşlar teşekkür ederim :)
      Dibek Kahvesini diğer kahvelerden ayıran özellik sütlü kahve tadını vermesi.Yapımı türk kahvesi gibi tek farklı sütlü kahve içiyor gibi hissetmeniz :) Harika bir tad tavsiye ederim.
      Sevgiler..

      Sil
    2. İsmini aklıma yazdım, mutlaka denemek istiyorum denk getirirsem. Sütlü kahveyi seviyorum zira, merak ettim :) Sevgiler..

      Sil
    3. Zaten rengi de sütlü kahve yapmış gibi duruyor :) Öyle dibek kahvesi diye bir çok kahve de denedim ama bu zamana kadar hiçbiri İlknur hanım'ın gönderdiği gibi tutmadı :) Muhakkak içmenizi tavsiye ederim.
      Sevgiler..

      Sil
  2. canım benim de sevgilim Mardinli. badem şekerini yemiştim çok güzeldi ama dibek kahvesini senden duydum. niye benim haberim yok diye bi de fırça attım:))) afiyet olsun ve güle güle kullan hediyelerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet badem şekeri çok güzel çok lezzetli geldi :)
      Bende daha önceden bir komşumuz aracılığıyla tanışmıştım dibek kahvesiyle ama o nereden gelmişti bilmiyorum. Sonrasında pek bir aradım taradım hatta Dibek Kahvesi diye çok kahve denedim ama ı ıhh hiç bir şekilde o tadı yakalayamamıştım taa ki İlknur hanım gönderene kadar :) Bence Erkek arkadaşınla bir konuş muhakkak biliyordur,sütlü kahve seviyorsan muhakkak içmeni tavsiye ederim.
      Sevgiler..

      Sil
  3. Mardinli biri olarak Hemşehrim ile gurur duydum. Güle güle güle kullan canım. Dibek kahvemiz enfestir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..
      Güle güle yiyorum , içiyorum valla ne yalan söyleyeyim :)
      Dibek kahvesi gerçekten çok güzel çok beğendim..İstediğim tadı bulmak hiç kolay olmadı ama sonunda buldummm :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. Yağmur hanım, bu zamanda samimi,içi dışı bir olduğu insanın içine akan,niyeti temiz,düşüncesi temiz güzel insanlar öyle az ve aranılası ki...hissiyatımı cümlelere dökmekte zorlanıyorum.Karşınıza hep güzel insanlar çıksın kimse sizi üzmesin hayırlı dilekleriniz gerçek olsun istiyor ve daha tüm güzellikleri sizin için diliyor,dua ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için ne kadar teşekkür etsem azdır . Hediyeleriniz kadar kalbiniz de çok güzel .. Samimi , içten , cana yakın .. Söyleyecek kelime bende bulamıyorum . Allah gönlünüze göre versin tekrardan sonsuz teşekkürler ..

      Sil
  5. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 20 million visits, 193 Country in the World! and more than 20,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______391%20Members
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizini uluslararası blogspot" konulu kaydolarak blogunuza duyurmak için öneririm
    "Dizin" Dünyada 20 milyon ziyaret, 193 Ülke olduğunu! ve 20.000 'den fazla bloglar. Bize katılın gel, kayıt ücretsizdir, sadece bizim blogu takip rica
    Ben Uluslararası blog Sözlüğü Kayıtlı Olmak düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin Ülke Temsil Will
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Blogunuzu Adı Comment Lütfen
    Blog URL
    Sizin Ülke Listesine eklenecektir Yorum Oturumu'nda Çalıştırma Ülke Of Yer
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacak ve bunları tıklarsanız, o Ülkeden bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank size doğrulamak için blog takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______391%20Members
    Mutlu Bloglama
    ****************
    Benim blog takip için teşekkür ederim - bu büyük takdir! : O)
    Ben blogunuza izledi geri takip edin
    ++++++++++++++++

    YanıtlaSil
  6. Dibek kahvesini ben de çok seviyorum İzmir'de aradım aradım bulamadım ne yazık ki..
    Çok hoş bir süpriz olmuş. Güle güle kullan canım afiyet olsun hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz öncelikle :)
      İzmir'e bol bol selamlar..
      Bende İstanbul'da aradım taradım bir türlü bulamadım ama İlknur hanımın gönderdiği tam aradığım dibek kahvesiydi :) Tadı enfes..
      Sevgiler..

      Sil
  7. Geldim ble bloguna güle güle kullan hediyelerini:))

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,
    Hoşgeldiniz takibimdesiniz :)
    Ne tatlı ne güzel bir yorum olmuş böyle :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Kendim yapmayı bilmediğim için dışarıdan doğal badem sabunu almayı düşünüyorum. Toptan veya perakende badem sabunu satan, tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı? İnternetten https://www.naturasabun.com/urun/badem-sabunu/ adresini gördüm buradan almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bilgim olsa :( ama benim de bilgim yok ne yazık ki .. bana da hediye olarak geldiği için ..

      Sil

Share