25 Mayıs 2015 Pazartesi

Hangi Filmi İzledim ? " Çarşı Pazar "


Bu aralar film izlemeye pek bir merak saldım ne yalan söyleyeyim..Bazen bu güzel havalarda bile evde cipsimi kolamı alayım film izlemeye dalayım diyorum..


Bugün yerli film izleyelim dedik. Bazen yabancı film izlerken Türkçe dublaj olmadığı zamanlarda her ne kadar hızlı okuma konusunda iyi olsam da yine de kaçırdığım noktalar oluyor. Bazen okuduğumu anlayamaya da biliyorum :)

Filmin konusu Kahraman,(Erdem Yener ) geçimini aile büyükleriden kalan hamamda kese yaparak kazanmaya çalışmaktadır. Oldukça iyi yürekli bir tellak olarak tanınan Kahraman'ın işleri Tuncay yüzünden tehlikeye girer. Varlıklı bir müteahhit olan Tuncay, (Muharrem Gülmez ) İstanbul'dan gelmiştir ve Kahraman'ın ekmek kapısı olan hamamı, içinde bulunduğu çarşıyla birlikte yıkmak ister. Amacı yıkılan yere alışveriş merkezi yapmaktır. Esnaftan hiç anlaşamadığı Cemil (Ayhan Taş) bunu Kahraman'ın işini bozmak için fırsat bilir ve Tuncay'la işbirliği yapmaya karar verir. Cemil, esnafı da ikna ederek alışveriş merkezi için destek toplamaya çalışır. Kahraman, Tuncay'a inanmamakta ısrarlıyken, diğer yandan da başı babasından kalan borçlarla büyük derttedir. Borcunu ödemek için tek yol, hamama daha fazla müşteri çekmektir. Eğer yeterli parayı toplayamazsa hamam elinden gidecektir. Parayı bulmak için elinden geleni yapan Kahraman, bu sırada Bahar (Elif Nur Kerkük ) adında bir tarih öğretmeniyle tesadüf eseri tanışır ve birlikte hamamı kurtarmak için kolları sıvarlar.

Filmin oyuncuları : İlker Aksum , Emin Olcay , Erdem Yener (Kahraman ) , Tarık Papuçcuoğlu , Suzan Aksoy , Elif Nur Kerkük ( Bahar) , Ayhan Taş


Benim film hakkında ki yorumum :

Film Tokat'ta geçmektedir. Tokat'ın o tarih kokan taş evlerini gösterince pek bir hoşuma gitti.. Evet filmin konusu sıradan , fakat güldürüyor . Bir sahne vardı . Hamam'da herkes köpükle kalıyor , su çalışmayınca millet kendini dışarı atıyor. Gözlerinde dahi köpük olduğundan ve önlerini göremediklerinden , kollarını da bir o kadar düz tuttuklarından sanki zombieler yürüyormuş gibi bir imaj verilmiş. Ay ne güldüm anlatamam size.Yerli film ve komedi izlemek isteyenler için tavsiye edebilirim... He şunu da belirteyim " Şeftali " denilince içiniz gacur gucur , gıcır gıcır oluyorsa işte o zaman sakın ama sakın izlemeyin. Çünkü baş kahramanızın Şeftali'ye olan tiki yüzünden en son bayıldığını gördüm ellerinde poşetlerle bir de sevdiği kızın yanında :)

                                                  Saygılar..

8 yorum:

  1. Bu ara korku filmlerinden komedi filmlerinin pabucunu dama atmıştık biz, çok eğlenceli görünüyor, ilk fırsatta izleyeceğiz, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki tavsiye ediyorum :) Korku severim ama Son durak , Testere tarzında .. Pek üç harfli filmleri izleyemiyorum da :)

      Sil
  2. Benimde merak ettiğim bir filmdi yorumundan sonra hemen izlemeye karar verdim :)

    YanıtlaSil
  3. Bizde geçen hafta izledik Furkanla gerçekten güzeldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne zamandır bende bir film de bu kadar gülmemiştim :)

      Sil

Share