18 Mayıs 2015 Pazartesi

Biraz Alışveriş / Capitol AVM

4 Mayıs Pazartesi günü arkadaşlarımızın nikahı'ndan sonra eve gelip güzelce bir dinlendim. Annem 'de işten erken çıktığından bugünü alışveriş günü ilan ettim.

                                     

Annemle Çengelköy 'de buluştuk öncesinde Gratis'e uğradım. 319 almam lazımdı french yapmak için. He sorarsanız pek beceremiyorum French yapmasını ama yine de iyi kötü idare ediyorum :) Aslında alıştırsam kendimi sürekli yaparım da. Eskisi gibi sürekli oje de sürmüyorum. 3 Al 2 Öde kampanyası vardı.5.küsür tl (üzerinden 14 gün geçtiği için şu an için pek hatırlamıyorum ) diğerlerini de sırf tamamlamak için. Pembe olan çok uçuk bir pembe French bile yapılabilir veya sırf tırnaklarım bakımlı dursun diyorsanız o zaman da kullanabilirsiniz. Vişne çürüğü aslında pekte sevdiğim renk değil ama dursun Kırmızı'm biterse o zaman yedekte bulunsun diye aldım :)

Velhasıl Kelam Annemle otobüse atladığımız gibi hooop Capitol AVM'ye geldik. Anadolu yakasında kurulan ilk Alışveriş merkezi burası diyebilirim. Çünkü ben kendimi bildim bileli burası var.Biraz araştırma yaptım da 1993 yılından beri varmış :) Ben daha 4 yaşındaymışım..

                                               

Boyner , Mavi , Koton , Beymen v.s. bir çok bilinen markaları bu AVM'de rahatlıkla bulabilirsiniz. Pantolon konusunda özellikle kot tarzı pantolonlarda kesinlikle tercihim MAVİ oluyor. Daha doğrusu ben bundan 1.-1.5 yıl öncesine kadar kot giymeyen bir insandım.. Aklımdan zorum varmış gibi. Nedense bana çok rahatsız geliyordu. Sonra şirketimiz normalde hafta sonu kot giyilmesine izin vermenin yanına Cuma günü'de kot günü ilan ettikten sonra kendime kot pantolon aldım. O gün bugündür de vazgeçilmezim oldu. Şimdi "keşke her gün kot günü olsa " diyorum :) Maviye girdik hemen. Ben Beyaz Pantolon istiyordum. Beyaz dar capri tarzında pantolonum var , bir de keten şeklinde pantolonum var. Ama dar paça istiyordum. En azından birinin kınası , düğünü olduğunda araba bulamayınca , motorla bile gittiğinde , üstüne siyah bir gömlekle altına siyah topuklu bir ayakkabıyla süper durur :)


                                               

Bahsettiğim gömlekte bu :) Yarım kollu , siyah (hafiften tül içini gösterebiliyor ben zaten içime muhakkak birşey giydiğim için sıkıntı yok ) , ön kısmına göre arka kısmı biraz daha uzun. Pantolon giydiğinizde arkanızı rahatlıkla kapatabilir. Yani ben bu tarz sevdiğim için güzel kombin yapmış oldum :) Her ne kadar Koton'dan almış gibi gözüksem de aslında Boyner'den aldım. Oysa ki Koton'a da uğramıştım orada bulamadım..

               

Yeni bir ayakkabı arayışına girmiştim . Şimdi ki spor ayakkabılar pek bir renkli ya . Ben renk uyumu konusunda biraz takıntılı olduğum için aldığım spor ayakkabıların çoğu , siyah, beyaz veya krem rengidir. Bu yüzden Superga tercih ettim rahat bir ayakkabı. Her ne kadar ilk günlerde ayacıklarımı vursa da şu an için pek bir sıkıntı gözükmüyor.
Daha önceden telefonuma şu meşhur reklam varya " Hoopiii" o programı indirmiştim.İlk 1 milyon kişiye 25 TL paracık veriyordu. Bende indirmiştim ama hani nedir ne değildir diye indirmiştim. Kasaya gittiğimde Barkod'u okutmam gerekiyordu. Barkod'u okuttum 25 TL paracık geldi :) Çok şanslıyım normalde bu tarz şeylerde pek şansım yoktur hatta hiç şansım yoktur desem yeridir.Biraz da birikmiş worldpuan'ım vardı bu sayede indirimli alışveriş yapmış oldum. Teşekkürler Hopi , teşekkürler Boyner :)

Aldıklarım bu kadar öncelikle ihtiyacım olan şeyleri almayı tercih ettim gerisi zaten geliyor. Sandalet , şort , terlik , babet v.s. o tarz şeylerim de var..bir de zaten bu sene tatile de gidemicem :( pufff..

Saygılar..
           

10 yorum:

  1. hepsi güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma :)
      Teşekkür ederim.
      Sevgiler..

      Sil
  2. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. aa o bluzla o kot süper olur bayılıyorum öyle kombinasyonlara ama beyazı cabucak kirlettiğimden giyemiyorum eheh :)) güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım bende öyle kirleniyor ama yazın da pek güzel oluyor beyaz pantolon ya :)

      Sil
  4. Selam Yağmur, iade-i ziyarete geldim ve keyifli bloğunu gördüm, severek takip edeceğim yazılarını, güzel günlerde kullan aldıklarını, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz öncelikle :)
      Ne kadar güzel bir yorum böyle teşekkür ederim .
      Sevgiler..

      Sil
  5. Pantolon kesinlikle çok joker bi parça olmuş, Superga benim de ilk gün eziyetlerinden sonra favori ayakkabım oluyo :D Hepsi çok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım superga ilk defa tercih ettim rahatsız gibi gözükmedi ilk başlarda ama sonrasında biraz cefa çektim neyse ki alıştım artık sıkıntı yok :)
      Sevgiler..

      Sil

Share