6 Mayıs 2015 Çarşamba

Hıdırellez 2015

Geçen senelerde hatta son 5-6 yıldır hep unutuyordum Hıdırellez'i.. Kafamın yoğun olmasından mıdır , çok unutkan olmamdan mıdır bilinmez her sene " bu sene unutmıcam " desem de yine de aklımdan uçuveriyordu..Bu yıl bir kaç gün öncesinden " Hıdırellez'e az kaldı bir yere not edeyim bari " dedim. Salon'a küçük bir defter getirdim ve büyük bir HIDIRELLEZ yazdım.Sonuç neyse ki unutmadım. Artık bu kadar yazıya da unutmıyım dimi ya :)


Hava dün akşam pek bir güzeldi..Annemleri bekliyordum..Kendime bir çay koydum ve balkon'a çıktım. Hayret çok ama çok az esiyordu. Normalde Temmuz'dan önce balkonda oturmak biraz güç olur. Neden mi ..? bizim önümüz açık olduğundan direkt rüzgar'ı alabiliyoruz , gündüz de çıkıp oturmak çok zor bu sefer de güneş geliyor. Ama dün güzeldi Annemler'i beklerken pek güzel hayaller kurdum .. Tatile gitmeyi , deniz'e girmeyi pek özledim.


Çengelköy'e taşındığımızdan beri (yaklaşık 2 sene ) etrafta gül ağacı bulamıyorum :) Hatta bizim sokakta , bir kaç bina içinde , en dolu dolu yeşillik olan apartman bizim apartmandır. Çengelköy'ün sokakları eğimlidir , yokuşludur bu nedenden dolayı bizim ev apartman girişinin olduğu sokaktan , giriş katı da hesaplayınca 3. katta kalıyor ama evin içine giripte en arka odaya gittiğinizde zemin kat gibi gözüküyor  :) Bu yüzden etraftaki binaların bahçeleri varsa bile büyük olasılık zemin katlarda ve göremediğimiz yerlerde kalıyordur..

Annemler geldi."Anne gidiyormuyuz "dedim . Baktım elinde saksıda gül  :) Pek sevindim.. Hemen dileklerimi yazdım.. Neler neler Sağlık , huzur , ev almak , yazlık almak , bir an önce borçsuz harçsız evlenmek bayağı bayağı yazdım.. Sonra'da saksıda ki gül'ün altına koydum..Umarım dileklerimiz kabul olur..
Dileklerimi fotoğraflı olarak sizinle paylaşmak çok isterdim ama görüntü kirliliği yaratmak istemiyorum :) Çünkü resim kabileyetim hiç yok o eski bildiğiniz çocukken çizdiğimiz ev , nehir , güneş , dağ , martı aynı o şekilde çizdim :)) O kadar herşeyi yazdım da üstüne üstlük "yazlık almak" bile aklıma geldi onu da çizdim ama " araba almak " hiç aklıma gelmedi. Hayırlısı böyleymiş demek ki :)
                                             

Tüm dileklerimizin kabul olması dileğiyle..
Saygılar..

9 yorum:

  1. Hepimizin dilekleri kabul olur inşallah sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :) Umarım inşallah bütün dileklerimiz kabul olur.
      Sevgiler..

      Sil
  2. o ne kadar güzel bir balkon öyle boğaza karşı :) Hepimizin dilekleri en hayırlı şekilde gerçekleşir insallahh :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım Boğaz'a karşı olması zaten bizi de etkiledi.. Yoksa o yokuşlardan çıkmak o kadar zor ki :(
      En hayırlı şekilde istediğimiz tüm dileklerimizin olması dileğiyle canım :)

      Sil
  3. Merhaba, öncelikle iadei ziyaret olarak geldim ve hemen takibe almadan, bir yağmur meselesi olmanız çok ilgimi çekti :) Hemen takibe aldım. Yakın da nişan telaşı içine gireceğim için, hemen Nişan hazırlık listesi postunu gözüme kestirdim :)

    www.gripalyaco.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ne kadar güzel bir yorum böyle :)
      Bende yakın bir dönemde yaptım Nişan'ımı umarım size yardımcı olabilirim.
      Sevgiler..

      Sil
  4. dilekler ne zaman yazılacak ne zaman denize atılacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 Mayıs'ı 6 Mayıs'a bağlayan gece gül ağacına dilek bağlıyorsunuz . Ertesi gün ise bağladığınız dileği denize atıyorsunuz.

      Sil

Share