7 Mayıs 2015 Perşembe

Sarı Kuzum Emre'nin Doğum günü



Sarı kuzum Emre ailemizin en küçük üyesi :) 23 Nisan'da tam 8 yaşına girdi.Bu çocuklar ne ara bu kadar büyüdüler anlamadım ki :)
Bazı nedenlerden dolayı aynı hafta içerisinde doğumgününü kutlayamadık. Teyzem, 2 Mayıs Cumartesi günü yapacağını söyledi.


Cumartesi günü öncesinde Sevgilimle görüştük. Daha sonrasında Annemle buluştuk ve Anneannemlere gittik. Eve gittiğimde tüm süsler hazırlanmıştı. Yengemler ve dayımları beklemeye başladık.


Bu süre içerisinde Sarı Kuzu'nun fotoğraflarını çekmeye başladım. Şu elinde ki " konuşma balonunu" bir türlü istediğimiz şekilde tutamıyordu. Ya yanağına değdiriyor , ya tersini tutuyor en sonunda oda gülme krizine tutuldu daha da fazla zorlamayalım dedik ortaya bu fotoğraf çıktı :) Yerim yanaklarını senin ya..

Benim için gerçekten çok değerli , gerçi bütün kuzenlerim benim için çok değerliler ama Emre en küçük olduğu için ve o doğduğunda ben tam bir genç kız olduğumdan neyin ne olduğunu bildiğimden , küçükken sapsarı ve tombik bişey olmasından , kendini sevdirmesini bilmesinden dolayı biraz daha farklı oldu benim için . Abileri ablaları görmeniz lazımdı küçükken. Altın sarısı saçlar , yanaklar tombik tombik dayanamıyor ısırıyordum zaten.. Bir de Teyzem , Serdar Ortaç hayranı olduğundan hep onun şarkılarını dinlerdi Emre o kadar alışmıştı ki 3 yaşındayken falan Serdar Ortaç'ın çoğu şarkısını söyleyebiliyordu.Çocuk , Anne, Baba, Dede dedikten sonra Serdar demeyi öğrendi =D videoları var. " serday serday" diyor. 


Misafirlerimiz geldi direkt pasta üfletelim sonrasında yemek yer pastayı da üzerine yeriz dedik. Pastasını görüyorsunuz BEŞİKTAŞ 'lı :) Afferin kuzuma benim ..

Yemek menümüzde ; Kısır , Gül böreği , Mercimek köftesi , Poğaça, Hamur Kızartması (yengem getirmişti) , tatlı , tuzlu kurabiyeler :) "Eeee makarna salatası yok " dedim. Teyzem " bu sefer mercimek köftesi yaptım yerine " dedi :) Makarna salatasının yerini tutar mı ki ya ?


Dilek tut deyince Emre'ciğim direkt olarak dua etmeye başladı. Çocuk işte :) Umarım bütün dilekleri kabul olur..Çaktırmadan da " benim yerime de dilek tut bol keseden paralar gelsin " diyorum."Kendi doğumgünün de tutarsın " diyor. Yavrum , evladım ben artık koca kazık oldum sen daha meleksin sen benim yerime dilek dilersen en azından tutma olasılığı daha yüksek :) Herşeyin hayırlısı.. Allah en iyisini bilir..



Pastamız üflendi , kesildi. Çocuklar yemeğe başlamadan fotoğraflayım bari diyerekten herkesi sıraya dizdim..

Elif Teyzeciğim ve Ailesi (sanki düğün davetiyesi yazıyorum :))


Anneanneciğim..


Emine Teyzeciğim..


Annem ve ben :) 

Dayımlar o sırada başka yerde olduklarından onları çekemedim. Çocukları da bekletmek istemedim :) Bende acıkmıştım. Zaten fotoğraf çektikten sonra yemek faslına direkt atladım..

İyi ki doğdun Sarı Kuzum
Saygılar..

4 yorum:

  1. Doğum günü kutlu olsun. Hep mutlu olsun.:)

    YanıtlaSil
  2. Doğum günü mutluluk getirsin inşallah:)
    Blogunuz çok güzel ...Ziyaretiniz için teşekkür ederim Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma :)
      Rabbim inşallah mutlulukların en güzelini getirir. Amin .!
      Sevgiler..

      Sil

Share