12 Mayıs 2015 Salı

Sevgili Günlükcüm / 24



       12.o5.2o15 / Salı


Sevgili Günlükcüm ,

Yazacağım bir iki post daha var fakat pek yazasım yok. Daha doğrusu bu aralar herşey üst üste geldi.. Soğutma sezonu (klima Sezonu ) açılmadan ve yeni gelecek arkadaşa işi öğretmeden bir an önce yazsam iyi olacak...Böyle gizemli gizemli konuşmayı bırakayım da neler oldu onları yazayım..

2010 yılından bu zamana kadar beraber çalıştığım Sevgili arkadaşım Nuray ay sonu itibariyle farklı bir departmanda çalışmaya başlıyor.Cuma günü bu haberi aldığımızda Nuray dahil diğer arkadaşlarla sus pus olduk üzerine Zeki Alasya'nın öldüğünü de duyunca ben artık gözyaşlarımı tutamaz olmuştum.Yediğimiz içtiğimiz bile ayrı gitmezdi Nurayla..Nitekim şirket dışında bile çokça kez görüşüyorduk..Evet farklı bir departmana gidiyor farklı bir kat'a gidiyor.Bu görüşmemize engel değil ama yanyana olmanın yerini tutmaz ki.Şimdi bir diğer sorun ise yanıma gelecek olan insan. Şirket içinden birini arıyorlar fakat şirket küçük bir şirket değil belki tanımadığım biri gelecek , belki sistemi hiç bilmeyen biri gelecek.Benimle anlaşması herşeyden önemli. Eskisi gibi sabırlı bir insan değilim bir anda parlayadabiliyorum.Bana Nuray iyi dayanıyordu.Hatta ben her seferinde derim. "Ben yardımseverim ama Nuray benden daha yardımsever , daha sakin " . Yalanım yok..Zaten Nuray'a da triplerdeyim " insan bady'sini bırakıp gider mi " diye...
İşte bu nedenlerden dolayı hafta sonu evden dışarı çıkmak bile istemedim. Öyle evde oturayım, film izleyeyim,yemek yiyeyim ,boş boş bakıyım isterdim.



Sevgilim "ne yapmak istersin , gel dışarı çıkalım " dese de benim içimden gelmiyordu. En sonunda pazar günü beni Çengelköy Çınaraltına çıkarmayı ikna etti. Annemde Çengelköy'de çalıştığından önce yanına uğrayıp Anneler Gününü kutladım. Bir Galete bir Gazete Çınaraltına gelmiştik. Daha önce ki postlarımda ( TIK TIK ) burayla ilgili yazı yazdığım için çok detaya girmeden atlıyorum.
Sevgilinin eğitimi devam ettiğinden oda yazdığı notları getirdi ben gazete okurken o da ders çalıştı. Gazete,Galete,Çay bir de temiz hava. Aslında temiz hava iyi geldi fakat içimde ki mutsuzluk hala devam ediyordu.1 saat sonra canım sıkıldı kalktık.

Evet onca haberin arkasından bari güzel bir haber alayım.Yok ama nerdee? Çalıştığım yer Kurtköy'e taşınıyormuş. Yani İstanbul'da yaşayanlar veya İstanbul'a gelenler bilir. Sabiha Gökçen Havalimanı var ya heh işte oraya komşuyuz. Molaya çıktıkça öyle uçakları seyrede seyrede dururum. En az 1 saatlik yolum var. Oda İstanbul trafiğini de bilen bilir.Eğer herhangi bir kaza olursa eyvah eyvah kaçta başlarız mesaiye bilmiyorum.! Dünden beri de bunun derdindeyim..Allah'ım sen bana bir yol göster diye sürekli dua ediyorum.Nuray gidiyor , yanıma yeni gelecek in midir cin midir, bayan mıdır erkek midir belli değil , üstüne üstlük bir de taşınma durumu...Temmuz sonu Ağustos başı deniyor 3 ay var diyorsun koskoca 3 ay ama o 3 ay o kadar çabuk geçiyor ki. Hele bir de yaz... Yaz ayı daha çabuk geçiyor.Dua edin. Hayırlısını isteyin benim için.Yoksa 7 yıllık emeğimi bir an da silip atabilirim..O duruma kadar geldim.

                                                       Saygılar..

6 yorum:

  1. bazen değişikliklerden korkarız ama sonrasında iyi ki olmuş deriz. hayat çok garip. Belki tüm bunlar senin de iyi kilerin olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur. Hayırlısı böyleymiş diyorum. Fakat yol çok uzak alışmışım mesai başlamadan 45 dk öncesinden uyanmaya (Evimle işim arası arabayla 5 dk olduğundan ) şimdi sabahın kaçlarında kalkarım bilinmez.. Üzerine en yakın arkadaşımda gidince valla şu aralar pek mutsuzum..Umarım herşey güzel olur..
      Sevgiler..

      Sil
  2. işyeri ve ev arasındaki vaktin uzaması kişisel zamanı da öldürüyor canım haklısın ama İnşaallah yollar açık olur, yeni gelecek kişi iyi biri çıkar. üzme canını hele bi zamanı gelsin kafan da aydınlanır. şimdi düşünme onları bak havalar güzel hafta sonlarına güzel planlar oluşturmalı, rüzgar da var uçurtma uçurmalı ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım ya buraya ilk başladığımda da uzaklardan geliyordum ama uzaklığa alışmıştım. Son 2 senedir evimin dibinden geliyorum rahatlığa bayağı bir alıştım . Bir de kendime şu 2 senedir zaman ayırmaya başladım.Yollarda geçcek valla ömrüm...
      Evet umarım anlaşabileceğim biri gelir tüm temennim bu..
      Haftasonu hava güzel olacak İstanbulda'da bakalım şu anlık pek bir plan yapmadım :) Sevgilinin eğitim durumuna göre bakacağız artık..

      Sil
  3. gönlünden geçenin en iyisine sahip olmanı dilerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim..Allah herşeyin hayırlısını versin..
      Sevgiler..

      Sil

Share