31 Mart 2017 Cuma

Recep İvedik 5 / Cinemaximum Meydan AVM

Eşimle uzun zamandır hatta neredeyse 2 senedir sinemaya gitmiyorduk . Aklıma geldi de Serhat askerdeyken çarşı izninde Balıkesir'e gittiğimizde yapacak bir şey bulamayıp son bir gazla  Recep İvedik 4'e de beraber gitmiştik ☺


Geçen hafta Eşim bana sürpriz yaptı daha doğrusu cumartesi bir kaç işimiz vardı eve geldi " hadi hazırlan gidiyoruz " dedi ben nereye nereye nereye diye baskı kurunca " sürpriz yapacaktım sinema bileti aldım " dedi fakat o gün gidemedik çünkü yarım saat vardı ve yetişemezdik bu hafta sonu gideriz diye düşündük . Biraz soğuk algınlığı aldık eşimle ben daha iyiyim (çalışmadığım için çok ağır geçirmiyorum çok şükür) eşim iki gün raporluydu salı ve çarşamba günü. Hafta sonu da planlarımız olduğu için çarşamba günü kendini iyi hissettiğini söyleyince çıktık evden 16.30 seansı için Meydan AVM / Cinemaximum'a gittik.


Hafta içi olduğu için sakindi hava da mis gibiydi çok güzeldi valla iyi oldu kendimizi dışarı attığımız..Biletleri aldık yarım saat vardı biraz oturduk , bir kaç mağaza gezdik içeri girdik.



Film komikti, ilk yarıda ben çok gülmedim ama ikinci yarıda bayağı gözümden yaş geldi diyebilirim . Eşim bir gülüyor, bir gülüyor anlatamam onun gülmesine gülüyordum bende ☺

Elbette çoğunuz gitmiştik sinema vizyona gireli 1.5 ay oldu biz daha yeni gidebildik ama gitmeyenler varsa tavsiye ederim ☺

Hayırlı cumalar,güzel bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.
Bu arada Regaip Kandilinizi de kutlarım .

Saygılar..

6 yorum:

  1. Bizde mayısı bekliyoruz filmlerimiz var vizyona girecek. Epey oldu sinemaya gitmeyeli sen deyince farkettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bizimde epey olmuştu iyi geldi valla :)

      Sil
  2. kızım istedi ama argo ve küfür olduğu için götürmek istemedik ama fragmana bende çok gülmüştüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru zaten belli bir yaş sınırı vardı ama kaç yaştı hatırlamıyorum.
      Doğru fragmanı bile çok güldürüyor, bir de filmi düşünün resmen kahkaha atıyorsunuz :)

      Sil
  3. ben de gitmeyi çok istiyorum bu filme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmenizi tavsiye ederim gerçekten çok güldürüyor :)

      Sil

Share