28 Mart 2017 Salı

Göktürk Bebek / Manevi Teyzelik

Lise'den beri kopmadığım Sevgili arkadaşım Havva'nın 2 Aralık 2016'da tatlış mı tatlış bir oğlu oldu.Adını da Göktürk koydular ☺

Doğum yapacağı gün ben yanına gitmiştim , devlet hastanesinde yapıyordu ve doğuma giren bayanların olduğu yere bizim girmemiz maalesef yasaktı hastane de yaklaşık 6 saat bekledim sonrasında bir 5 dakika görmemiz için çağırmışlardı gözleri dolu doluydu o an doğumun ne kadar zor olduğunu bir kez daha anladım ki Havva acıya dayanıklıdır zaten normal doğum yaptı helal olsun diyorum. Ben akşam olmuştu eve gitmem lazımdı eşine söyledim doğum yaparsa yapar verirsin diye gece 00.00 olmadan doğum yapmış.Sonrasında gitmek (ki kendimi çok suçluyorum bu konuda) nasip olmadı daha doğrusu bir süre Annesinde kaldı Havva bir süre kendi evinde ,  bir de çok yoğun bir kış oldu kar kış falan derken tam plan yapıyorduk ya müsait olmuyordu yada biz müsait olmuyorduk derken en son 26 Mart Pazar günü kahvaltıya gittik.


Havva'nın eşi Serkan'da olacaktı bu yüzden Serthat'la gittik zaten Serhat'ta görmek istediği için bir nevi gitme işi bu kadar ertelenmiş oldu. 
Evine gittik,kapıda bizi aile boyu karşıladılar Allah'ım ne kadar tatlı bir bebiş maşallah ya bir de güler yüzlü insanın ısırası geliyordu, bol bol öptüm.

Havva'ya gidersek aç kalma olasılığımız yok sofrada yok yoktu bu fotoğraf çekildiğinde Havva yumurta bile yapıyordu masaya oturduk Serhat " ne yiyeceğimi şaşırıyorum , çıtayı yüksek tutmuşsunuz bize geldiğinizde bu kadar performans beklemeyin " dedi valla yalan yok ben bu kadar çok şeyi bir arada hazırlayamam Havva'da" Yağmur yapar da sen yer misin " dedi evet sıkıntı burada insanların hafta sonu kahvaltıları vardır 1 saat başından kalkmadıkları ama bizde öyle bir şey yok.Mesela ben menemen , börek yapayım Serhat onları yer kahvaltılara dokunmaz işte patates kızartması , sucuklu yumurta , yumurtalı patates falan yaptığımda anca kahvaltı malzemelerinden biraz daha yer ee durum böyle olunca çeşit yapsan kalacak , kalmasın diye ben yiyeceğim bu sefer kilo alacağım (ki bayağı aldım) yemekleri çöpe atma alışkanlığım yok bazen kediye köpeğe veriyorum.Eee Serhat'ta hemen yer kalkar öyle saatlerce uzun uzunlamasına kahvaltı yapmayız..Adam 60 kilo ne diyim bir de diyor ki " az yiyip sık yiyorum " bende " ee böyle yaparsan kilonu dengede korursun senin kilo alman için çok yemen lazım "

Serhat " doydum " dedi Havva " ne yedin ki " dedi. Onlar Serkan'la kalktılar sofradan bir Havva'yla hala yiyorduk valla bayağı sıkı doymuştum ☺


İşte size Göktürk bebek.Maşallah demeyi unutmayalım.Kirpikleri görmeniz lazım o kadar uzun ki bizim rimelli kirpiklerimiz halt etmiş yanında ☺

Hep beraber fotoğraf çekemedik, hep beraber oturduğumuz vakit de kısıtlıdır ya biz Havva'yla  mutfakta bir şeylerle uğraşıyorduk ya da bebeği uyutmakla meşgul oluyorduk ☺

Güzel bir gündü , bol bol sevdim öptüm darısı isteyenlerin başına diyorum.

Saygılar..

6 yorum:

  1. Allah istediğiniz zamanda size de nasip etsin 2 kız annesi olarak bu duyguyu kelimelerle ifade etmek imkansız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin . Amin !

      Sil
  2. maşallah çok tatlı Göktürk bebek :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah bebişeee :)

    Zamanı gelene Allah nasip etsin inşallah canım :*

    YanıtlaSil

Share