3 Mart 2017 Cuma

Gezip - Görmek istediğim Şehirler , Ülkeler..!

Hepimizin muhakkak görmek istediği bir şehir veya bir ülke vardır düşündüm de benimde bayağı varmış ☺

Ölmeden önce yapılacaklar listesi yapmıştım 24 madde yazmışım sadece 5'ini gerçekleştirebilmişim ☺Olsun hiç gerçekleştirememekten daha iyidir değil mi ya ? Allah izin verirse uzun bir ömür sürersem en çokta neyi merak ediyorum biliyor musunuz ? bu 5'le mi kalacak yoksa 24'ünüde gerçekleştirebilecek miyim bari bir 10 madde daha gerçekleştireydim iyiydi bazılarını yapmak çok zorda bazıları gayet basit istekler ☺

Zaten listemde açık açık yurt içi turu yazmışım ama detayını yazmamışım 81 ili gezmeye de ömür yeter mi bilmiyorum ama şimdi düşündüm de mesela gitmek istediğim bazı şehirler var , bazı ülkeler var..

Yurt içi ;


* Çeşme ( en öncelikli )


* Fethiye



* Marmaris


İzmir  (Didim'e giderken bir geçerken uğramıştık o kadar..)


* Gökçeada 



Bozcaada

* Çanakkale (Eskiden şehitliğe gitmiştim yalnız benim görmek istediğim Gökçeada ve Bozcaada)

Farkındaysanız hep Ege tarafları  ,  zaten çoğu kıyıyı da gezdim bunlar öncelikli görmek istediğim yerler..


Yurt dışı: 




* Maldivler ( bunu ölmeden önce yapmam lazım ya )


* Mallorca / Mayorka

* Miami



Roma


Napoli

Venedik

* İtalya ( Roma-Napoli-Venedik)


* Dubai


* Singapur


* Paris



Sakız adası


Midilli adası


Santorini 

* Yunanistan ( Sakız adası - Midilli adası - Santorini  )

Yalnız önceliklerim de"M"le başlıyor ☺ Yurt dışında da amma çok yer varmış görmek istediğim bende yazınca fark ettim buraları gerçekten çok görmek istiyorum bizim şimdilik yurt dışı tecrübemiz Kıbrıs oldu inşallah Kıbrıs'la da kalmaz bu durum ☺

Olumlu düşün olumlu olsun derler ya bende olumlu düşünüyorum Mart ayı girdiğinden beri daha huzurlu , daha mutluyum havalar da güzel gidiyor.

Hayaller gerçekleştirmek için vardır ya bende hayallerimi sizinle paylaşıyorum umarım Allah uzun ömür verir, sağlık verir ve bol para verir ☺ bu güzel dileklerimi gerçekleştirebilirim.

Hayırlı Cumalar..
Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share