1 Mart 2017 Çarşamba

Hoş geldin Mart..!


Şu son günlerde İstanbul'da havalar mis gibi gidiyor kombiyi çoğu zaman yakmıyoruz bile ☺ Artık sıfırı da tükettik işsizlik maaşı almıyorum zaman ne çabuk geçti 14 Martta işten ayrılalı ve 24 Nisan'da evleneli tam 1 sene olacak ! aa zamanı durdurabilene aşk olsun anlamıyorum nasıl hızlı geçip gitmiş böyle ben bile bazen şaşırıyorum "o kadar oldu mu" diye.Saatler,günler,aylar,yıllar geçiyor 27 yaşımdayım güzel bir çocukluk geçirdiğim günlerin hepsi bir bir aklımda sanki dün gibi..20'li yaşlar çok çabuk geçiyor 3 sene sonra 30 yaşındayım eyvah eyvah !

Bu arada 14 Mart blogumun da 3. yaşı o gün gelsin hep beraber kutlarız ☺

Marttan umutluyum neden umutluyum onu da bilmiyorum iş konusunda netleşeceğini düşünüyorum bir de artık bahar geldi hoş mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır derler şu sıralar öyle gri havalar yok ama belli olmaz en azından artık İlkbahar geliyor açsın çiçekler , ötsün kuşlar gerçi bizim evde biricik oğlum , minik kuşum yeterince ötüyor üstüne üstlük hafta sonu uyuyoruz ev sessiz sakin bir bakıyorum bizimki dışarıdaki kuşların sesini duyuyor onlarla birlikte ötmeye başlıyor Annesinin kuzusu ya ☺Yakında konuşacak belli , ah bir de şu ısırma huyu olmasa daha iyi olacak..


Bu ay bir boğaz turu yapın derim eh biraz esecek o kadarını da riske alacaksınız :)




Hafta sonu Çengelköy veya Kandilli civarına gidip misler gibi bir kahvaltı yaparak kendinizi ödüllendirin...


Ortaköy'e gidin kumpir yiyin..


Caddebostan'a gidip denize nazır çekirdeğinizi çitleyin..

Bahar geliyor baharda yapılabilecek en güzel şeyleri nacizane sizlere söylüyorum bende özledim bunları yapmayı bir nevi kendi içimi de dökmüş oluyorum ☺

Hayat kısa , yarın ne olacağını hiçbirimiz bilmiyoruz.
Anı yaşayın , kimseyi kırmayın , vicdanınız her zaman rahat olsun , pişman olacağınız şeylerden uzak durun hayatınızda hep iyikiler olsun.

Saygılar..

4 yorum:

  1. Nasıl güzel bir post olmuş; tam bir bahar havası estirmişsin :) Ah İstanbul Ah aklımdan çıkmıyor ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak çaplı bende bir İstanbul turuna çıkmış oldum :) Bende özledim bu yazdıklarımı yapmayı canım o yüzden ufak bir iç geçirdim.
      Ahh ah benimde Antalya çıkmıyor aklımdan biliyor musun :)

      Sil
  2. Özetle evde oturmayın atın kendinizi dışarı diyorsunuz yani:)

    YanıtlaSil

Share