14 Mart 2017 Salı

Blogumun Doğum Günü..! / 3. Yaş




Evet bugün blogumun 3. yaşı ☺

Nelere şahit oldu bu blog hatırlar mısınız ? Serhat askerdeyken başlamıştı benim blog maceram sonra evlilik teklifi , nişan , nikah derken buralara kadar geldik hey gidi günler hey. Bu arada bugün işten ayrılalı da tam 1 sene oldu zamanın ne kadar çabuk geçtiğini söylemeye gerek yok herhalde. 

Seviyorum blog yazmayı , güzel yorumlar almayı ve yeni arkadaşlar edinmeyi ..Her telden bir blog benimki bilirsiniz , ilk başlarda gezi - seyahat amaçlı açtığım blogum bir baktım ki her telden oluverdi ee yazı yazmak insanın içini dökmesini sağlıyor , bilgi alışverişi yapmayı sağlıyor , yeni yeni şeyler keşfetmeni sağlıyor bu yüzden iyiki buradayım diyorum tabii Eşimin hakkını ödeyemem onun sayesinde blog dünyasına atıldım yoksa atılmayı düşünmezdim herhalde ki ilk başlarda eşim " yaz sende "dediğinde " ay uğraşamam " diyordum sonra eşim askere gidince yol arkadaşım gibi bir şey oldu ...

Beni takip eden , yorumda bulunan , bloguma renk katan tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler ☺

Saygılar..

12 yorum:

  1. Nice paylaşımlara canım :))

    Benim blogda nelere nelere şahit oldu geri dönüp okuması nefis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ya bende eski yazılarıma arada bakıyorum da güzel anılar biriktirmişim diyorum :)

      Sil
  2. Daha nice mutlu paylaşımlara diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hep beraber güzel senelerimiz olsun :)

      Sil
  3. Ben 3. yaşında keşfediyorum seni :) Nice güzel 3 yılları olsun ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :)
      Olsun geç olsun güç olmasın diyelim..
      Hep beraber daha uzun senelere inşallah..

      Sil
  4. Niceee güzel paylaşımlaraa Yağmuur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hep beraber güzel senelerimiz olsun :)

      Sil

Share