24 Mart 2017 Cuma

Bir hafta daha bitti..!

Bir bakıyorsun bir haftanın daha sonuna gelmişsin , çalıştığın zaman sanki zaman geçmiyor gibi hissediyordun "bir an önce hafta sonu gelsin kendime bir geleyim" diyordun şimdi bana her gün hafta sonu ama zamanın bu kadar çabuk geçtiğine bazen bende inanamıyorum..

Geçen hafta da bir önceki haftaya dair bir şeyler yazmıştım bundan sonra bu tarz postlar yazmayı düşünüyorum en azından günlük yaşama dair de bir şeyler paylaşmış olurum. Sosyal medya hesabım uzun zamandır yok çokta aramıyorum açıkçası yokluğunu Serhat'tan arada sırada bakıyorum o kadar , benim tek sosyal medyam Blogger



Uzun zamandır eve gazete almıyorduk yani uzun zaman dediğim de 1 ay belki de 1 ayı geçmiştir. Gazete okunduktan sonra evde lazım oluyor kızartma yaparken, kuşun altını değiştirirken her zaman elinin altında olması gerekiyor.
Cumartesi günü ben kahvaltıyı hazırlarken Serhat'ı bakkala gönderdim ekmekle , gazete aldırdım kahvaltı yaptıktan sonra bulmacaya başladım sonra da gittim kendime sütlü bir Türk kahvesi yaptım bulmacanın 3 sayfasını da bitirdim ardından da gazeteyi okudum . Yaz gelsin de şu işi balkonda yapsam diye de bir iç geçirdim hoş bizim balkon ince uzun ama yine de o açık hava keyfi bir başka oluyor ☺


Pazar günü eşim kuşumuza mama almaya gitmişti, hava da yağmurluydu bizim evde de şu şeffaf şemsiyeler var ya hava yağmurlu olunca nereden çıktığı belli olmayan satıcıların sattığı heh işte onlardan vardı yine iyi 1 senedir bize iyi dayandı öncesinde de eşim kullanıyordu 2 senedir kullanılıyordur diye düşünüyorum. Serhat beni aradı " Aşkım şemsiye parçalandı buluşalım alalım " dedi. Bizim burada " süslü sokak " olarak adlandırılan bir sürü bir milyoncu , incik boncuk satan yerler var tam da bir milyoncunun önünden geçerken oradan adam anons ediyor " Şemsiyeler 10 TL" diye bizde gittik açılmamış paket bulduk aldık bir de küçük şemsiye taşıması hem kolay hem de portatif büyük şemsiyeler sıkıntı ya otobüse biniyorsun tıklım tıkışık oluyor şemsiyeye mi sahip çıkacaksın kendine mi belli değil o yüzden iyi oldu ☺


Yine aynı yerden 15 TL'ye pufidik terliklerden aldım benim yadigar 3 yıldır gittiğim terliklerim artık parçalanmıştı öyle düz terliklerde giyemiyorum çünkü ben evde pek terlik giymeyi sevmiyorum ancak böyle terlikler giyeceğim ki ayağımdan çıkartmayayım .


Yine Pazar günü O Ses Türkiye'nin finali vardı Hadise'nin kazanmasına sevindim bana sorarsanız Şampiyon Dodan olsa da aslında sırf Hadise kazansın diye herkes Dodan'a mesaj attı diye düşünüyorum.Sizce ? Yıldız Tilbe'de , Hakan Hatipoğlu'da Hadiseyi desteklediğini söyledi ee durum böyle olunca Dodan'dan çok Hadise'nin şampiyonluğu kutlanmış oldu.Ama hakkını yiyemem gerçekten müthiş bir sesi var Dodan'ın ama bu sene dediğim gibi herkes Hadise'nin şampiyon olmasını istediği için bir nebze Hadise kontenjanından yararlanılmış gibi oldu ☺



Pazartesi günü ilk kez karnıyarık yaptım eşimin en sevdiği yemeklerden biri benimde patlıcanla aram yoktur sonuç olarak eşim beğendi önemli olanda buydu zaten ☺ Bu zamana kadar hiç bu evde karnıyarık yapılmadı mı derseniz yapıldı ama daha çok annem geldiğinde yaptı ilk defa kendim denedim oldu aslında yapması çok basit bir yemek.

Oğlumuz Trump nasıl da büyüdü 4 aylık olacak şuna baksanıza ya ☺

Geçen hafta cici kuş diyordu bu hafta da artık net bir şekilde babacık diyor tabi sürekli diyemiyor ara sıra söylüyor artık konuşmaya başlaması bizi bayağı mutlu etti diyebilirim oğlum için ayrıca post yazmam lazım bazen bizi o kadar güldürüyor ki anlatamam bazen de yaramaz çocuk gibi perdelerden aşağı indiremiyoruz ☺


Bugün TV 8 'de saat 20:00'da Türkiye - Finlandiya maçı var . A Milli Futbol Takımımıza bol şans diliyorum , umarım bu maçı alırız.

Saygılar..

4 yorum:

  1. Güzel bir haftasonu yazısı olmuş 😊. Günler gerçekten çok hızlı geçiyor 🙄. Zaman mı hızlandı yoksa eskiden biz büyümek istediğimiz içinmi yavaş akıyordu bilemiyorum tek bildiğim hızına yetişemediğim 🤔 oğlunuz pek güzelmiş nazar değmesin inşallah. Maçı da aldık şükür darısı diğer maçların başına inşallah 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet galiba öyle eskiden büyümek isterdik sonra bi bakmışsın eski günleri yad eder oluyorsun :)
      Maçı da aldık çok şükür , diğer maçlarda da inşallah aynı performansını sarf ederiz .
      Sevgiler..

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş :-)

    YanıtlaSil

Share