17 Mart 2017 Cuma

Bu hafta nasıl geçti , neler yaptık ?


Cumartesi günü hava gri,yağmurlu az biraz da soğuk evden dışarı çıkıp alışveriş yapmak bile canım istemedi hoş evde yine bir şeyler vardı ama eşimle daha önceden konuşmuştuk benim kaç gündür hatta kaç aydır canım Burger King'den Whooper Menü istiyordu neredeyse 1.5 senedir Burger King'den hiçbir şey yemedim geçen Survivor'da gördüm Burger King'den ödül verdiler bu da iyice benim isteğimi körükledi ondan önceki haftada Popeyes'den ödül vermişlerdi. Eşim'de "Çok güzel bir menüsü var Popeyes Maxi Avantaj Menü ondan yiyelim mi" dedi o hafta internetten baktığımda daha Ümraniye'de şubeleri yoktu sipariş veremedik cumartesi günü ben Burger king'den sipariş verecektim tiklagelsin.com'a girdim bir baktım Ümraniye'de Popeyes şubesi açılmış neyse Burger biraz daha beklesin hem bu menü daha bir doyurucu olacağa benziyordu , eve sipariş verelim dedik.(Bu arada evleneli 11 ay olacak biz bu siparişle birlikte ya 6 kere ya 7 kere sipariş vermişizdir onun haricinde hep evde yaptığım yemekleri yedik) bir baktım Türk Telekom Selfy'lere süper kampanyalar yapmışlar bu menüde 18.50 TL'di bir alana bir bedava kampanyası vardı hemen kodu gönderdim internetten sipariş verdim valla bir menü fiyatına iki menü yedik aklınızda olsun yani bir menü fiyatına iki menü birden yiyebiliyorsunuz.

Menü : Tavuklu dürüm , lahana salatası , 6'lı nuggets , patates , içecek(kola,fruko ne tercih ederseniz)
Şansa eşimin istediği menü kampanyadaydı başka menülerde var maxi'li ama eşimin istediği menünün olması çok daha iyi oldu . İnanılmaz doyurucu ben ilk baktığımda " doymam" diye düşündüm doydum üstüne bıraktım daha sonra yedim.Tavsiye ederim bu menüyü size.Ayrıca tiklagelsin'e arada bakın süper kampanyalar oluyor.


Türkiye'de en çok beğendiğim erkek Burak Özçivit ve en çok beğendiğim kadın Fahriye Evcen nişanlandı. Açıkçası bu Çalıkuşu dizisi yayınlanmadan öncede bana hep sorduklarında en çok bu iki ismi beğendiğimi söylerdim (biraz zor beğenirim) kimisi Kıvanç Tatlıtuğ der ama ben hep Burak Özçivit derdim ki onu görmüş biri olarak bunu söylüyorum ve o zamanlar bu kadar meşhur da değildi Çengelköy'de işe gidiyordum İhanet dizisi vardı hatırlar mısınız işte o zamanlar görmüştüm yani yaklaşık 7 yıl önce ☺ Fahriye Evcen'in de doğal , duru bir güzelliği olduğu için beğeniyorum kilolarca makyaj olmuyor yüzünde. Sırf Çalıkuşu dizisini de bu ikisi için izlemiştim hatta " Çok yakışıyorlar ya" derdim sonra Sevgili oldular çoook mutlu oldum ☺ Allah bir yastıkta kocatmayı nasip etsin.


Neyse asıl benim dikkatimi çeken arkadaki tül perdeler benim evimin perdelerine benzemiyor mu ? ☺İlk gördüğümde " Serhat baksana bizim perdelere ne kadar benziyor " dedim oda benzetti gerçekten de benzemiyorlar mı ?

 

Pazar günü YGS vardı benim kuzenlerimde girdi inşallah güzel sonuçlar alırlar. Ama şu çocuğun ve diğer giremeyenlerin gözyaşlarına ne demeli ? Ya çok üzüldüm bende ağladım ağlayacaktım bizim zamanımızda böyle bir şey yoktu nereden çıktı bu 09.45'den sonra alınmamak ? Hani son 5 dakikasında almazsın anlarım da ama daha 15 dk var yazık yahu bir de bu çocuk işten gitmiş oraya.Bilmiyorum da bence bir sürü insanın günahına girdiler Allah bilir ben bir şey diyemem gerçi..Tabi ki insan o stresle, o heyecanla evde duramaz erkenden gitmek ister hadi bizim zamanımızda yaza geliyordu yağmur yağma ihtimali düşük oluyordu fakat Mart ayındayız hem soğuk hem yağışlıydı o gün (En azından İstanbul'da öyleydi) zaten İstanbul trafiği bir dert bir de yağmur olunca iki katı artıyor hadi her şeyi geçtim bir trafik kazası oldu o öğrenci evden saat kaçta çıkmasına rağmen trafikte sıkışıp  kaldı ve 1 dakikayla geç kaldı o zaman ne olacak o çocuğun günahı ne? Sıradan bir sınav değil ki umursanmasın YGS ya bu Üniversite sınavı insanların çok emek sarf ettikleri bir sınav . Düşünsenize bir sene kurslara gittin geceni gündüzünü verdin 1 dk ile geç kaldın bilmiyorum ya çok üzüldüm gerçekten Allah yardımcıları olsun öğrencilerin de , onların ailelerinin de..


Fotoğraf iPad'den çekildiği için çok aman aman değil telefonum kameraya girince donuyor ya çıldırazammm :)

Akşam güneşi vurmuş oğluma bir baktım ilginç bir şekil almış güneşleniyor galiba ☺

Biz oğlumuzun babacık demesini beklerken bir anda cici kuş demesi bizi şok etti kendi kendine konuşuyor anlamıyorsun tabi bir an da cici kuş cici kuş dedi döndüm Serhat'a sessizce " cici kuş dedi duydun mu " dedim ardından yine söyledi yani hala daha içten içe söylüyor tam anlamıyla duyulmuyor arada böyle dinlersen anca duyuyorsun artık konuşsun yahu ☺


Dün Beşiktaş'ımızın maçı vardı Eşimde bende Beşiktaşlıyız . Dün de kayınvalidem ve kayınpederim geldi onlarla birlikte izledik. İkinci yarıda bir gol diye bağırdılar ki kuş da dışardaydı nasıl uçtu oğlum perdeye anlatamam aldım onu öptüm pek öptürmüyor artık ısırma huyu var tüy döküyor bayağı stresli yavrum nasıl korktuysa öptüm öptüm sakinleşti.Güzel bir maç oldu 4-1 skorla helal olsun Beşiktaş'a diyorum.

Hayırlı cumalar , güzel bir hafta sonunuz olsun.
Saygılar..

6 yorum:

  1. O kadar çok insan insanın günahına girip ahını aldı ki Allah bildiği gibi yapsın onları. Çok kızgınım bu sınavda yapılanlara :)

    Evlendik evleneli maşallah kuzum dürekli evde yemeniz biz tıkanıyoruz ne yapsak ne etsek hop dışarı :))

    Hayırlı cumalar canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sürekli evde yemek insanı belli bir süreden sonra sıkıyor farklı bir şeyler yemek istiyor biz de arada pizza arada farklı lezzetler deniyoruz canım :)

      Sil
  2. Çok samimi güzel bir yazı olmuş severek okudum.😀

    YanıtlaSil
  3. Eğitim sistemi temelden değişmeli. Tutar yanı yok, yazık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru temelden değişmeli ama bu olacak gibi gözükmediği gibi her sene farklı sistem çıkarıyorlar. Allah yardımcıları olsun.

      Sil

Share