13 Haziran 2014 Cuma

Sevgili Günlükcüm / 13


  13.o6.2o14 / Cuma



           Sevgili Günlükcüm ;

  Bugün çok mutluyum. 18.30 itibariyle yıllık izne çıkıyorum ve 1 hafta olmayacağım :)

  Sevgilimle geçireceğim doya doya 1 hafta olur inşaallah :) Blog yazabilirmiyim yada girip birşeylere bakıp , okuyup , yorum yapıp çıkabilirmiyim bunuda bilemiyorum zaman neyi gösterirse artık :)

  Herhangi bir tatil planı yapmadığım için İstanbul'un ve Aşk'ın keyfini çıkarmayı planlıyorum.Bazı planlar ve programlar yaptım bakalım uyabilecekmiyiz hepsi de merak konusu :)

Programımda ; Kayınvalideme kahvaltıya gitmek , arkadaşlarımıza ev ziyaretine gitmek ,Sevgilime kendi ellerimle güzel bir kahvaltı hazırlamak,benim kişisel olarak halletmem gereken bazı işlerim var..Var da var. Allah izin verir de umarım bir aksilik çıkmaz..


15 Haziran Pazar günü biricik Aşkımla yıldönümümüz. İyi ki benim hayatımdasın..Seninle yaşlanmak istiyorum..Herşeyim seni çok seviyorum..


  23 Haziran Pazartesi günü Allahın izniyle mesaiye başladığımda ayrı ayrı günlerde blog yazmayı düşünüyorum.


Gezi planlarımıza bugün itibariyle başlayacağız. Bugün çıkışta Ben, Sevgilim ,Arkadaşım Nuray ve Eşi Ömer abi kızları cimcime Ecrinle birlikte Beykozda güzel bir akşam yemeği yiyip , çay içeceğiz.


Bana iyi tatiller..

Sağlıcakla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share