10 Haziran 2014 Salı

Sevgili Günlükcüm / 12




1o.o6.2o14  / Salı

        Sevgili Günlükcüm ;

        Çok heyecanlıyım.! Kalbim yerinden fırlayacak gibi,içim içime sığmıyor.Resmen durduk yere elim ayağım titriyor..! Sevgilim , Ömrüm , Hayatımın anlamı Allahın izniyle yarın sabah itibariyle Askerliğini bitirip , Balıkesir yollarından İstanbul'a yani memleketine yani ailesine , yani en önemlisi de bana gelecek bana..! =)) O kadar mutluyum ki. Gittiği gün o 16 Aralık 2o13 Pazar günü hala daha aklımda.. Onu yolcu ettiğim , arkasından ağladığım o günü asla unutamıyorum. Bu Özlem sonunda bitiyor. Sonunda kavuşuyoruz. Allah asker yolu bekleyen herkese sabır versin. Beklemek çok zor..Kısa dönemde olsa bekliyorsun.." ya 15 ay ya 12 ay yapsaydı " diyorlar ya bana , sinirleniyorum.Birşey demek istiyorum kalplerini kırarım diye de susuyorum.. Adam askerde , askerde tatilde değil ki..!! 1 ay bile yapsa senden uzak, istediğin zaman konuşamamak yeri geldiğinde ona ulaşamamak, her zaman yanına gidememek  o kadar zor ki Asker yolu beklemeden kimse bilemez..!

     Keşke bir sürpriz yapsa , bugün iş çıkışıma gelse,  onu görür görmez koşsam boynuna sarılsam .. O kadar güzel olurdu ki..Ah be aşkım Ah ..! Yokluğun çok ama çok zor sensizlik benim canıma tak etti. Yarını iple çekiyorum, yarın benim yeniden gülmeme sebep olacak gün..!


      Heyecanlıyım diyorum ya, geceleri 00.00-00.30 dan önce uyuyamıyorum.Düşünüyorum sürekli içim bir hoş oluyor gülüyorum sonrada bir bakmışım sabah olmuş. =) Bu hafta Cuma 18.30 sonrası yıllık izine çıkıyorum 1 hafta ve şimdiden programımı yaptım :) Sevgilim geldiğinde programıma ne diyecek merak ediyorum. Yıllık izin diyorum ama pek bir yıllık izin olacağınıda zannetmiyorum çünkü halletmem gereken bazı işlerim var ve Sevgilimle geçireceğim bol bol vakit :) Olsun Şirketten uzak durmakta bana iyi gelecektir diye düşünüyorum bir de şirkete yakın evim olmayaydı iyiydi ama.Ama ben gene de şükrediyorum iyi ki Şirkete yakınım :)

   
    Allahın izniyle Sevgilime kavuştuktan sonra ki duygu ve düşüncelerimide daha sonrasında aktaracağım.
   

                                                Şafak Doğan Güneş

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share