12 Haziran 2014 Perşembe

Hey DJ çal hadi parçamı =)




 Erkek arkadaşım uzun yıllardır tecrübeli olarak Dj ‘ lik yapmakta. Nitekim bir çok yerde de adını duyurmuştur. Erkek arkadaşım diye söylemiyorum ama gerçekten çok başarılı. Ben bizzat şahit oldum.

     Sevgilimden önce Dj’liğe şöyle bir baktığımda çok kolay gibi gözükürdü gözüme“ aman ne olacak bir müzik çalıyorsun başında bekliyorsun onu bende yaparım “ derdim ama Sevgilim sayesinde aslında hiçte kolay olmadığını gördüm..Ses düzeyinin ayarlanması , şarkıdan şarkıya atlarken ki geçişler v.s. daha bir sürü şey. Zor yani.  DJ’lik çok karizma duruyor ve benim Sevgilime de gerçekten yakışıyor. Amma Karizma durmasına bakmayın , beceri ve tecrübe olmadığın sürece Karizman da , sende yerle bir olursun.
         
       Özel günlerimizin ve özellikle düğünlerimizin vazgeçilmezleridir Dj’ler. Gittiğim bir çok Nişanda veya Düğünde Sevgilimden sonra hep dikkat etmişimdir müziklere, ses sistemine. Hatta bazı mekanlar da  yeme içme her şey mükemmel olsun ama ses sistemi , Dj’in tecrübesizliği yüzünden gecenin sonunda şunları duyabilirsiniz ; “ ses sistemi kötüydü “ , “her şey güzeldi ama müzik batırdı “. Elbette ki Nişanımızda veya Düğünümüzde her şeyin kusursuz olmasını isteriz. Gelin ve Damat ogünün stresinden , heyecanından bunlara pek adapte olamasa da misafirlerin gözünden hiçbirşey kaçmaz.

       Birde şu konuya değinmek istiyorum ; Misafirlerin özellikle Dj’in yanına gidip “ şunu çalarmısın , bunu çalarmısın “ demesini hemen hemen hepimiz yapmışızdır. Serhatımdan önce bende gidip söylerdim ve hep aynı cevabı alırdım “ birazdan çalacağım “. Sevgilime sorduğumda ise “ Dj’in işine karışılmaz, bir sıralama vardır ve o sıralamaya göre müzik çalınır. Şarkı istekleri de o sıralamaya doğru gider “ dedi. Aslında biraz düşününce hak verdim düşünsenize bir anda Halay müziği çalıyor, ardından oryantele geçiş yapıp , tekrardan halay müziğine dönülmesi mantıken saçma veya bir an da Pop müzik çalıp , ardından Ankaranın bağlarından klasik bir müziğe geçişte hiç olmaz J

     Düğün günü Dj’e kendinizi bırakmalısınız ama öncesinden muhakkak Dj’le görüşme yapmanızı öneririm. Elbette insan hayatta bir kere evlenir ve o günün kusursuz geçmesi ister , “ bizim şarkımız “ dediği şarkıyla çıkmak , “ bizim dansımız “ dediği şarkıyla dans etmek ister. Nitekim bende öyle istiyorum. Şu anlarda aklımda “ Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel “ şarkısıyla çıkmak , “bizim şarkımız bizim dansımız “ dediğimiz Ayten Alpman dan veya Cem Adriandan “Sen üzülme ben varım şarkısıyla “ dans etmek istiyorum. Bu yüzden de Sevgilime “ Düğünümüzde Djlik yapmazsın herhalde ona göre tecrübeli birini bul Aşkım .Pasta müziği , takıya geçiş ki müziği de sen ayarla artık “ dedim. Evleneceğiniz gün Dj’le görüşme sağladığınız da elbette yine istediklerinizi alırsınız , ama ne tür müzikler isteyip istemediğinizi , hangi müzikle çıkmak istediğini , hangi şarkıda dans etmek istediğinizi muhakkak düğünden önce görüşme sağlamanızda tekrar tekrar söylüyorum fayda var. Sevgilim benim yanımda bir çok görüşme yaptığını biliyorum ve ona göre Müzik Arşivini güncellediğini de biliyorum. Herkesin müzik zevki bir değil. Elbette Karadeniz yöresinde ki insanlar “ Horon, Kemençe,Üçayak, Kolbastı” gibi müzikleri daha ön plana çıkartmak ister. Anadolu bölgesi daha çok “ Halay misket , “müziklerini ön plana çıkartmak ister. Bu tarz müzikleri sevmeyen insanlar daha çok “ pop” veya “ klasik “ müzikleri tercih ediyorlar. Düğün günü Dj sizin zevkinizi bilemeyeceği için her türlü müzik çalma yetkisine de sahip. Bu durumda Dj’in herhangi bir suçu olmadığını da belirtmek isterim.

Erkek arkadaşım  ;

Üsküdar Evlendirme Dairesi (Restaurant ve Kır Düğünü)
Taksim Clinic Club
Golden Country Park
Beykoz Korusu Restaurantı
Şantiye Bar
Katibim
Çengelköy Nis Düğün Salonu
Bambi Garden
Park Night
Faik Reşit Unat İ.Ö.O Mezuniyet Partisi
Nagehan
Vals
Mavi-Yeşil
Yakamoz Kuleli
Marriott Hotel
Sözbir Royal Residance Hotel    gibi bir çok yerde Dj’lik yapmış , hatta aynı yerlerden birkaç kere tekrar teklif almıştır.

Detaylı bilgi için ;



İrtibat için ;
Booking & Management

Serhat Serdaroğlu DJ: (+90) 531 221 8931



                              Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share