18 Şubat 2014 Salı

Milk & Sugar feat. Maria Marquez - Canto Del Pilon (Promo Video)


3 aya yakındır aradığım şarkıyı sonunda buldum :) Hazine bulsam bu kadar sevinmezdim..
Sevdiceğim askere gitmeden önce ona da söylemiştim oda " biliyorum şarkıyı ama kim olduğunu bilmiyorum " demişti. Şarkının bir kısmında " i yo i yo " diyor google'a da bu şekilde yazıyorum.Kendi kendime de gülüyorum " google bunu da bulursa artık dicek sözüm yok " diyorum..Ama baktım bulamadım..Bir çok kez iyo iyo yazdım yine bulamadım.. Sonra " Amannn " dedim bıraktım..
Bugün sabah arabanın içinde duydum şarkıyı ama kısa bir geçişti sadece .. Hemen ardından Daft Punk -  İnstant crush çıktı .. Bu şarkıdan sonra çıkacak sanırım dedim ama biz Şirkete çoktan gelmiştik.
İnternette hemen Power FM 'nin listesine girdim baktım ama bütün şarkılarına teker teker bakmam çok zordu. Şansımı deniyim yine google' a " iyo iyo" yazdım ve bu sefer buldum Valla da billaha da buldum :)


İşte o şarkı :)
İyi dinlemeler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share