25 Şubat 2014 Salı

Askerimin Çarşı Günü / 2

           Askerimin çarşı günü 2 dedim ama aslında 2 ve 3 bir arada :) Nasıl oluyor anlatalım.
           22.o2.2o14 Cumartesi..Ben bir gün öncesinden Beyaz Show'u izlemişim ve uyumam gece 01.30'u bulmuş üzerine haftanın yorgunluğu var tabii, ee haliyle haftasonu izninde insan uyumak istiyor..Mışıl mışıl yatağımda uyuyordum saat 09.20 telefonum titriyor bir anda sıçradım baktım " Aşkların en güzeli " arıyor. "Efendim hayatım " dedim " Aşkım ben çarşıya çıktım da Skype'dan konuşalım birazdan girerim " dedi bende " tamam girmeden mesaj at " dedim kapattım. Tekrar yattım ama uyuyamıyorum benimde öyle bir huyum var ki bir kere kalktım mı tekrar asla uyuyamam..dönüyorum duruyorum uyuyamıyorum.Bir de uykum bölündüğü için çok sinirli oluyorum çatıcak yer arıyorum..Bunuda Sevdiceğim bilir.O yüzden bazı sabahlar askerde olmasına rağmen beni alttan alır :)
       Kalktım yataktan ama gözümü açamıyorum . Elimi yüzümü yıkamama rağmen yok arkadaş uyanamıyordum.. Salona gidene kadar duvarlara çarpa çarpa gittim. Aklımdan da o sırada bir şarkı geçiyor .. Ben o duvarlara çarpa çarpa nasır tuttum , ağlaya ağlaya yosun tuttum.Neyse damara bağlamadan Lap top'un başına geçtim Serdaroğlunu bekledim.. Sağolsun Sevgilim 40 dk ile 50 dk arasında beni bekletti..! Bu sırada ben çayı koydum , kahvaltıyı hazırladım , domatesleri kestim , masayı hazırladım .. Ama adam anca gelebilirdi.. Ben tabii sinir ..! "Şükür kavuşturana sonunda gelebildin "dedim.. Sonra gönlümü almayı başardı.. Öylede özlemişim ki aşkitoşkomu zaten onu görünce tıss balon gibi söndüm, sinirim geçti bile.. Baktım doya doya sevgilime , biraz kilomu almış ne :)  Bir de benim ona sevgililer gününde aldığım hırkayı giymiş anamm pekte yakışmış.. Normalde çarşı iznine çıkamıyordu Mart'ın ortasına kadar ama Sevgilim Askerde tiyatro oynadığı için onlara iki gün ödül vermişler bu yüzden iki gün üst üste çarşıya çıktı.
                                               

            Ertesi gün yani pazar günü sevgilim beni aramıyor sadece mesaj atıyor  " Günaydın aşkım sürekli mesaj atıp uyandırmak istemiyorum sonra sinirli oluyorsun uyanınca mesaj at " yazmış :) bende mesajından biraz sonra uyandım ama bu sefer en azında uykumu almış oldum saat 10.00' a geliyordu ama en azından dinç kalktım.. Kalkar kalkmaz da mesajını okudum ve güldüm. Asker olan ben miyim yoksa Serhat mı ? dedim kendi kendime ben onu alttan alacağıma  o beni alttan alıyor dedim.. Kıyamam kuzuma ben :) Sevgilisini tanıdığı için sadece kısaca bir mesaj atmakla yetindi.. Allahtan mesajına cevabım gecikmedi de. "Tamam ben skype'a girer beklerim sen ne zaman gelirsin hayatım " dedim " kahvaltı yapıyorum bitsin gelirim aşkım " dedi... Bende yine kalktım Lap top'u açtım , kahvaltı hazırladım derken " Aşkım ben giriyorum " dedi hemen bilgisayar başına geçtim ve gül yüzlü Sevgilimi gördüm..



          Bir Çarşı izinleri daha böyle sona erdi.. Önümüzde ki günlere bakacaz artık..
          Allah nasip ederse Mart'ın ortasında Sevdiceğimin yanına gideceğim.. Ogün gelsin bir an önce ...!
          Çok özledim Meleğimi..
          Şafak :  105 güncük :(

                            Özledim teninin kokusunu özledim ,
                      Özledim sımsıcak nefesini özledim,
                      Özledim sohbetinin o sesini özledim..!
              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share