3 Şubat 2014 Pazartesi

Lazer Epilasyon Hakkında

     Biz bayanların en büyük sorunlarından biri kıl , tüy işleriyle uğraşmak.
     Her ay bu dertle uğraşmak zorunda kalıyorsun , bazen öyle bir zaman oluyor ki acil bir işin var ayda iki kere gitmek zorunda kalıyorsun veya en pratik jilet yöntemini kullanıyorsun. Jilet sürdükten sonra tüylerinin hem sert çıkmasına mı yanarsın hemde bir ay sonra ki ağdada ki acısına mı yanarsın bilinmez..
 Sonunda dayanamadık dedik ki "bu böyle olmaz en azından komple olmasa bile belli bölgeler için gidelim". 3 kız olarak bir araştırma yaptık . İnternetten sürekli bir araştırma modundaydık , etrafımızdakilere soruyorduk önerebilecekleri bir yer var mı diye , internetten nerelerden uygun fiyata alabiliriz , bir zararı olur mu , yararı ne v.s. derken en az 1 hafta bunun araştırmasını yaptık.. Bir arkadaşım Üsküdarda Medicalazer 'le anlaşma yapmış biz de bir gidip görelim konuşalım ne kadar v.s diye bir iş çıkışında bindik Üsküdar servisine gittik..Geçen sene Şubat ayıydı :) şimdi bakıyorum da üzerinden 1 yıl geçmiş.. Zamanı durdurabilene aşk olsun.. Neyse konumuzdan ayrılmayalım..Üsküdar Ticaret Meslek Lisesinin az ilerisindeydi..Giriş kattaydı içeri girdik biz malum bölge için görüşecektik çok tatlı bir bayan var anlatıyor onu dinliyoruz hatta deneme atışı yaptı ama fiyatını çok uçuk bulduk sadece bir bölge oda malum bölge için 400 TL (ben bu şekilde hatırlıyorum yine de yalan olmasın ama 300-400 TL arası bir fiyat verildi bundan eminim) birşey demedik , anlaşma yaptığımıza dair bilgi de vermedik ordan çıktık kızlarla Mado ' da oturup ölçtük tartık. " Çok pahalı başka yerleri de araştırmak lazım " dedim . Kızlarda onay verdikten sonra evlere dağılmaca başladı. Üsküdardan , Acıbademe giden minibüslere bindim bu arada etrafada baka baka gidiyordum ki aklıma komşumuz Sunay abla ve yiğeni Pınar geldi. Saat biraz geç olmuştu Sunay ablayı rahatsız etmek istemedim Pınar'a hemen bir whats app'dan " Canım naber? Birşey soracaktım sen Ümraniyede AS LAZER epilasyona gidiyordun,nasıl memnun musun?Fiyatı nedir" yazdım bir yandan da hemen cevap gelir mi diye beklemeye başladım cevap gecikmedi " Canım ben As Lazere gidiyorum sadece iki bölge için paket aldım 300 TL 6 seans " dedi şimdi diğer yerle kıyaslayınca insan bu fiyata şaşırıyor , güvenilir mi , temiz mi , kullandıkları alet hangisi diye düşünmeden edemiyor.. Biz diğer firmada sadece malum bölge için bu fiyatı konuştuk burada malum bölge+koltuk altına verilen fiyat bu kadardı... Pınar " güvenilir canım ben çok memnunum daha 3 seans oldu şimdiden yok gibiler " dedi. Bende hemen Nuray'ı aradım " Aloo canım ya benim bir arkadaş var Ümraniye de AS LAZER'e gidiyormuş .Memnunmuş hemde 300tl 6 seans'a anlaşmış. Bir iş çıkışı gidip bakalım " dedim. Nurayda " tamam " dedikten sonra telefon kapatıldı .. Pazartesi arştırması yapıldı öğrendik ki bizim şirketten de bir çok kişi AS LAZER'e gidiyormuş ve hepside çok memnunmuş.. internetten baktığımızda da gerçekten hem çok temiz hem de çok güzel gözüküyordu ortam ve en iyi epilasyon cihazı " Alexandrite" kullanıyorlardı. Hemen iletişim bigilerinden arandı " akşam konuşmak için gelecez uygun olurmu , konuştuktan sonra hemen işleme alırmısınız" soruları soruldu ve akşam Ümraniye servisine binilip gidildi. Ben, Nuray,Esra.. Aslında 3. arkadaşımız Esra değil Nilüferdi.Ama onun işi olduğu için biz gittik. Bizim şirket Çengelköyde olduğu için Ümraniyeyle arası çok fazla yoktu servisin kalkış saati , inip yürümeyi hesaplarsak saat 19.00 olmadan oradaydık . Ümraniye Çarşının karşısında ara bir sokakta kalıyor açık olarak belirtilirse Çarşı da ki Caminin karşısı Little Big'in yan sokağında kalıyor. Çok ara bir sokak olduğu için önce" biz nereye geldik" dedik içimden.. Neyse apartmana girdik asansörle yukarı çıktık aman Allahım ne görelim tıklım tıklım girenin çıkanın haddi hesabı yok zaten girmeden önce galoşlarınızı giyiyorsunuz hatta siz kendi elinizi bile sürmüyorsunuz makineye ayağınızı geçiriyorsunuz tık tık ayağınıza giyilmiş oluyor :)) hemen kapıda "hoşgeldiniz buyrun" diye güzel sevimli sıcak bir karşılama (bu sadece ilk gün için değil her gittiğimiz zaman muhakkak bu şekilde karşılanıyoruz) daha önce den aman Allahım nereye geldik dediğim yer şimdi gözüme saray gibi geldi :) Başlıca söylemem gerekirse çok ama çok temizler tuvaletinden , bekleme salonuna , epilasyon yapılan odadan , giyinme odalarına kadar herşey çok temiz. Giyinme odasında sıfır poşette terlik , sıfır poşetinde havlu veriliyor .. Çok fazlada çalışanı var ( her gittiğinde aynı bayana denk gelmek biraz imkansız hale geliyor :) ) fiyat olarak ise Pınarın dediği gibi 300 TL 6 seans.. Çok iyiydi en azından makuldü ve bu fiyata böyle temiz bir yer bence harika :) Ben ogün değil daha sonra yaptıracaktım önceden Nuray girdi. Zaten 10 dk sonra çıktı muhakkak ki herkesinde soracağı tek soru "acıdı mı"Nuray "eh belli yerler" dedi.

        Şimdi şöyle birşey ki benim 2009 ve 2010 yılları arasında bir kere epilasyon deneyimim vardı.Resmen ordan çıktığımda gözümden yaşlar akıyordu zaten devam falan etmedim. Şimdi ne hikmetse gaza geldim ama yinede o epilasyon alınana girince insan tırsıyor. Ben internetten çok araştırdım acısını önlemesi için ne yapmam gerekiyor diye. Sunay ablaya da sordum EMLA kremi önerdi..Daha önce ki deneyimimde de sürmüştüm ama sanırım tam detaylı olarak sürmemişim bu yüzden acısından ölmüştüm . Eczaneden Emla kremi aldım küçücük 5 tane tüpe 57 TL bayılmıştım şimdilerde işe bu fiyat 70 TL'ye çıktı.Altın bile bu kadar yükselmiyor :) Epilasyona 300 tl verdik ama bu krem sayesinde bize maliyeti artı ordan aldığımız kremlerle birlikle 700-800 tlyi bulmuştur.(Renk açıcı , nemlendirici krem aslında tek kötü yanı bu kremlerin fiyatı çok yüksek ve kullanmanız gerekli dedikleri için almak zorunda kalıyorsun yapcak birşey yoktu :) )Gelelim benim gitceğim güne ; Randevum benim 19.00'daydı , ben tam 1 saat öncesinden iki tüp kremi sürdüm önce ilk tüpünü her tarafına yedirecek kadar sürdüm, ikinci tüpü ise kalıp halinde bıraktım yani yedirmedim.İlk tüple muhakkak her yere yedirmeniz gerekiyor ki ikinci tüp kalıp gibi dursun.. İlk tecrübesi olanlar gittikten sonra hangi bölgeler daha çok acı veriyorsa o bölgelere kalıp olarak sürebilirler.Ben arkadaşımdan aldığım öneriler tavsiyesinde belirli bölgeleri kalıp şeklinde bıraktım.. Herkesin acı eşiği bir olmadığı için ilk gitmenizden sonra siz de kendi acıyan bölgenizi tespit ederek o bölgelere daha fazla krem sürebilirsiniz..Ve şuraya Dikkat ...!! Muhakkak buzdolabı poşetiyle kapatılmalıdır.(veya normal poşeti de ortadan ikiye ayırabilirsiniz ama ince poşetleri yoksa yürürken sizden hışır hışır ses gelir :)) Çünkü krem hemen emiyor en azından buzdolabı poşetinde kalırsa bu sayede uyuşukluğu daha uzun süre kalacaktır. Evet krem sürme işlemim tamamdır ve ogünde şansıma beni Serhat almıştı da hışır hışır sesler duyulmadı :)  Ümraniyeye geldik ..Bir yandan heyecan , bir yandan korku sardı mı beni..Saat 19.00 olmadan oradaydım hemen lavaboya gittim ve sürdüğüm kremi önce temizledim bir de uyuşmuş mu diye kontrol ediyorum evet hissizlik vardı..! ((= Çıktım salonda bekliyordum hanımefendi " dilerseniz sizi içeri alalım " dediler ben " biraz daha bekleyebilirmiyiz " dedim onlarda anlayışla " peki " dediler ama yapcak birşey yoktu.Korkunun ecele de faydası yoktu ayağı kalktım " nereye gideceğim " dedim. Hanımefendi " Odanız burası , burada üstünüzü çıkarabilirsiniz.Lütfen odanızın kapısını da kilitleyiniz" dedi bende " tamam" dedim  odaya girdim hazırlandım ve beklemeye başladım.. Hem küçük bir oda vardı hemde epilasyon yeri vardı. O küçük oda da üstünüzü çıkarıp bekliyorsunuz.Ayrıca televizyon var müzik kanalı açık beklerken müzikte dinleyebiliyorsunuz.Bulunduğunuz o küçük odanın bir tarafı danışmaya bir tarafı ise epilasyon odasına çıkıyordu.Bence çok iyi yapmışlar bu şekilde.Giyinip bir an önce kaçmak için birebir =D Neyse içeriden Kapı açıldı hanımefendi " buyrun " dedi odaya girdim biraz heyecan, biraz korku artık korkununda heyecanında ecele faydası yoktu.. Yattım biraz ıkındım ama çok az, biraz sakin durdum derken 10 dakikada çıt çıt bitti.. Krem şöyle ki %50 acıyı azaltma gücüne sahip.. Etrafımdakiler " bence senin psikolojinden kaynaklanıyor " diyorlardı "ama öncesinden tecrübem" vardı dedim..Hatta son 5.seansta krem sürdüğüm yer biraz dağılmıştı hatta dağılma değil krem sürdüğüm bölgeye buzdolabı poşeti yerleştiriyim derken krem silindi gitti ve epilasyona gittiğimde sürmediğim bölge çok acıdı ama dayancaktık yapcak birşey yoktu =( şu an sadece 6.seansım kaldı aslında 6 da biter mi onu bilmiyorum ama bildiğim şey çok büyük bir rahatlık.!! Gerçekten dilediğim gibi kısa kollu bluz giyebiliyorum, denize mi gitceksin ağdaya veya jilete gerek duymadan hemen " hazırım " diyebiliyorum.. Sadece tüyleriniz çıktıkca jilet sürmeniz gerekiyor..4.seanstan sonra zaten azalıyor hatta geç çıkmaya başlıyor.. İnanın ben korkuyordum yok acıcak yok öyle yok böyle ben vazgeçtim falan demiştim taa kaç yıl önce..Şimdi " keşke devam etseydim de şu an rahatlığını yaşıyor olurdum " dedim.. Gerçekten de öyle .. Gittiğim As Estetik'in sadece İstanbulda şubesi vardır.Kartal,Pendik ve Ümraniye. Biz yakın olarak Ümraniyeyi tercih ettik. Eğer ki düşünüyorsanız muhakkak As Estetik veya As Lazeri tercih edebilirsiniz..Şu anda çok feci bir şekilde indirim var . Neredeyse yarı yarıya fiyatlar :)


 Aşağıda ki Linkte detayları inceleyebilirsiniz.


http://www.asestetik.com.tr/iletisim.html


 Lazer epilasyona başlayın Yaz'a hazırlıklı olun :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share