19 Şubat 2014 Çarşamba

1. Yıl Dönümümüz Kutlu Olsun Canım Aşkım Seni Seviyorum Sevgilim :)

                  Bu aralar sevgilimin bloguyla çok içli dışlıyım.. Sürekli onun eski yazdıklarını okuyorum ve mutlu oluyorum :) 1.yıl dönümümüzü o kadar güzel yazmış ki tekrar aşık olmamak elde değil..Bir de çok özledim bu yüzden sürekli onun yazdıklarına bakıyorum galiba =(
  
                                   Sevgilimin kaleminden İşte 1.Yıldönümü yayını..
                            
                                                      15.o6.2o12 Cuma 



" BIRINE AŞIK OLUYORSUN VE ŞEHRIN NÜFUSU 1'E İNIYOR ! " 

YAĞMUR & SERHAT 

( 15.06.2011 -  ) 

Acı tatlı bir yıl.. Bazen 1 dakika gibi yaşandı her şey bazen 1.000 yıl.. Savaştım.. Seni kaybetmemek için savaştım. Kendimi kaybetmemek için savaştım. Aşk ısrarcı olmaktır. Israrcı oldun. Israrcı oldum. 

Bir Erkeğin Hayatında İstedikleri ve Bir Bayandan Beklentileri Nedir? diye soru sorsalar "O"na sorun derim.. Çünkü her kelimenin, her cümlenin sonuna seni koyuyorum. ( Nokta ) Böyle süslü cümleler kurmayı severim bilirsin sevgilim ama aşkımız için süslü olan iki şey var sen ve ben..



Geçirdiğimiz o kadar çok anımız oldu ki hangi resimleri paylaşıyım hangilerini paylaşmayayım bilemedim :) Sen sütlü kahveye bayılırsın aşkım.. Hadi afiyet olsun :))



Biz Bu Kadar Çok Yakışıyoruz...

Kar Kış Kıyamet Demedik Gezdik Tozduk...





Boğaz'da 
Hayaller Kurduk..







Romantizm Tavan Yaptı :) Bana bu masayı hazırlayınca gerçekten çok gururlandım..


Tavla'da yenilince üzülmemeyi yenince de fazla sevinmemeyi öğrendim :)


Bu Sene Düğünlere Gitme Rekorumu Kırdım Sayende :)


Arkadaşlarımızla kahvaltılara mı gitmedik ?



...Düğüne Gittik Herkes Bizi Nişanlandı Zannetti!


Helalim'sin...


Allah yolumuzu açık etsin.. 
1.Yilimiz kutlu olsun sevgilim.Allah nice yildonumleri gostersin bize.Iyiki seninleyim, iyiki benimlesin..
Seni cok seviyorum ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share