19 Şubat 2014 Çarşamba

Hassta Etme Adamı Tiyatrosu





Merhaba ,

Geçen sene gitmiş olduğum ve gerçekten gülmekten gözlerimden yaş aktığı Tiyatro :  "Hassta Etme Adamı"..Bir çok internet sitesine üyeyim hatta öyle ki bir çok demiyim neredeyse internet sitelerinin %75 'ine kesin üyeliğim vardır :) 

Yine internet sitesinden tık bir mail geldi ve Hassta Etme Adam'ı tekrar gösterimdeydi.. Geçen sene farklı bir blog da paylaşmıştım o gün ki yaşananları.. Şimdi tekrar buraya kopyalayıp yapıştırıyorum :) Bu kadar da açık sözlüyüm,vicdanım sağolsun :)

Tiyatro severlerin muhakkak bu tiyatroyada gitmesini şiddetle öneririm..

Gidicek olanlara şimdiden İyi Seyirler.


30.03.2013 tarihinde Atacan Eğitim Kurumlarında oynanan Süheyl&Behzat Uygur'un oynadığı " Hassta Etme Adamı " tiyatrosuna gittim.

Toplam 6 skeçten oluşuyor ve Doktorlarımızın hastalarla yaşadığı diyalogları abartı bir şekilde anlatıyor.

Doktor olmak gerçekten çok zor bir meslek,biz hep kendi açımızdan " hasta " rolünü oynarız ama karşı tarafı hiç düşünmeyiz ve şunu belirteyim ki gerçekten çok iyi anlatmışlar.

Tiyatrodan çıktığım zaman artık ağzımı hissetmiyordum o derece diyebilirim (=

Hele bir skeç vardı " Aile Hekimi " olayı gerçekten çok fazla güldüm diyebilirim.

Sizlere önemle ve şiddetle önerebileceğim bir tiyatrodur.
Muhakkak gitmenizi tavsiye ederim.



Bu yıl ki gösterim tarihi ve saatleri aşağıdaki gibidir.

22 Şubat 2014 Saat: 20.30 Kozyatağı Atacan Sanat Merkezi

25 Şubat 2014 Saat: 20.30 Yunus Emre Kültür Merkezi

6 Mart 2014 Saat: 20.30 Caddebostan Kültür Merkezi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share