30 Mayıs 2014 Cuma

Bugün 30 Mayıs İlk Dışarı Çıktığımız Gün..!

             Sevgilim benim , biricik Aşkım , Bitanem , Hayatımın anlamı , Ömrüm , Nefesim , En bi Sevdiğim..!
             Bugün 30 Mayıs .. 30 Nisan da olduğu gibi bugünümde de yanımda değilsin.. Ama şundan eminim ki bugünüm de veya yarınımda değil , birbirimizin her anında kalbindeyiz. Sadece uzaktayız , ellerimiz birbirine değmese de , alnıma buse konduramasan da , sana sarılamasam da kalbimdesin. Askerden döndüğünde bu yazıyı okuduğunda umarım biraz da olsa mutlu olursun. Seni mutlu etmek için ne kadar uğraştığımı , senin beni mutlu etmen için ne kadar uğraştığının farkındayım.. Umarım Allahta bizim yüzümüze güler bu güzel aşkımızı , en kısa sürede Evlilikle sonuçlandırırız.
         
            Yıl 2o11 Nisan ayı.. Az mı uğraşmadın beni dışarı çıkartmak için.. ?  " Çengelköye gidip birer çay içelim " , " haftasonu seni alayım caddesbostan sahiline gidelim " bense her seferinde " yok , istemiyorum " diyordum.Nereden bilebilirdim ki , istemiyorum dediğim adama bir gün Aşık olacağımı ? Artık senin ısrarlarına dayanamayıp ," tamam bugün gidelim iş çıkışı Çengelköye daha sonra evlere dağılırız " demiştim. Ve o gün 30 Mayıs 2o11' di.. Daha önceden blogumda  ( Bir Aşk Hikayesi ) seninle başladığımız zamandan bu zamana kadar olan süreci anlatmıştım.İnan tekrar tekrar anlatmak o anları bir kez daha zihnimde canlandırmak istiyorum..Benden 1 saat önce şirketten çıkmıştın..Direkt Çengelköyde buluşuruz demiştim. Malum şirketten birileri görmesin istiyordum.. Sonuçta bir adımız yoktu da , milletin ağzı torba değil ki büzesin dimi ya :) Çengelköy de indiğimde iki sevgilininde Çengelköye indiğini gördüm kaçmak istedim ama kaçılacak ne vardı ki sonuçta biz Sevgili değildik. Arkadaştık ve arkadaşlar birbirleriyle görüşebilirdi ama işte gel de bunu bizim Şirket çalışanlarına anlat  :) Bu iki Sevgilide sürekli sorular soruyordu  " Kiminle buluşuyorsun , kimin takımında , bizim kattamı " sorularına cevapları sadece kısa cümlelerle geçiştiriyordum ama en sonunda seninle görüştüğümü tahmin ettiler :) Zaten şansa onlarda Çengelköy Çınaraltı ' na gidiyorlarmış.Seni Çınaraltının girişinde bekliyordum. Bak ilk günden beni bekletmiştin Aşkım :) Bir baktım ki Motor tepesinde sen geliyorsun.. Bir şekil Motor'unu park edip yanıma geldin. Beraber Çınaraltına geçtik. Önce birşeyler içtik , oradan sıkılıp Kahverengi cafeye geçtik. Ogün hatırlıyormusun, sen beni eve bırakcağın zaman Kuzguncuk ışıklarda Motorcu kızlar vardı. Bir kız sana " Merhaba " dedi , sende " Kız arkadaşım yokken niye karşıma çıkmıyorsunuz ki " dedin bende kafana bir tane indirmiştim :) Aslında aşkım , sonuçta biliyorsun ki yanında ben vardım evet sana karşı o zamanlar birşey hissetmiyordum ama olsun , sonuçta başka bir kızla benim yanımda konuşamazdın. Bir de pişmiş gibi " Kız arkadaşım " diyordun bana . Bende içimden " Nerden senin kız arkadaşın oluyorum ki." diye geçiriyordum :) Şimdi olsa o kızların saçını başını yolardım herhalde , bilirsin yaparım. Sana benim gözümle bakan gözler kör olsun :)

 

                                        


3o.o4.2o12   / Kahverengi

İlk günün de resimleri vardı aslında , ama benim bilgisayar formatlandıktan sonra, bütün resimlerimiz silindi. Eee Sevgilimde de yoktu aynı resimler =(


 3o.o5.2o13 / Çengelköy Çınaraltındayız.

Buluştuğumuz o ilk gün de yani 2o11' de de aynı masada oturup , aynı pozları vermiştik. Aslında aynı pozu veren sensin , bende senin gibi yan tarafa denize doğru bakıyordum. :) Geçen sene  aynı masanın boş olduğunu gördüğümüzde çok sevinmiştik o günleri konuşmuştuk. Şanlısydık Sevgilim. Geçen sene sanki bizim için rezervasyon yapılmış gibiydi bu masa.İstesek denk getiremezdik..



Biz her sene bugünleri yad ediyoruz.Kimine göre saçma , kimine göre romantik gelebilir .. Sevgilime kalsa " ne gerek var " sonuçta yaptığımız özel birşey yok ki. Zaten normalde de hemen hemen hergün buluşuyorduk. Ama aynı yerlere gitmiyorduk , ama o gün 30 Mayısta ya Çınaraltına gidiyoruz , ya Kahverengine gidiyoruz. Allah nasip ederse , evlendiğimiz de , yine her sene aynı yerlere gidip , geçmişimize bakıp , ogünün fotoğraflarını çekmek istiyorum.. Biz bayanlar özel günlere evet bazen gereğinden fazla değer veriyoruz , insan senede kaç kere hatırlanmak ister ? Cevap her gün değil mi. ?Ama beyler hergün hergün bizlere çiçek gönderecek veya çikolata, kurabiye , meyve sepeti gönderecek değiller ya..  Bari özel günlerde (Doğumgünü , Yıl dönümü , Sevgililer günü , Anneyseniz Anneler günü) hatırlanalım :) Ben çiçek , çikolatada istemiyorum ki . Güzel bir mesaj , güzel bir not , beraber ogüne özel birşeyler yapmak , yemek yemek veya birşeyler içmek istiyorum. Ama herşey sırf o gün özel bir gün olduğundan dolayı olsun istiyorum. Çok mu şey istiyorum ki :) Allaha şükürler olsun ki Sevgilim bu zamana kadar beni kırmadı ve özel günlerimizin hepsinde özel şeyler yapmaya çalıştı.Hatta bazen benden önce davranıp 30 Nisan , 30 Mayıs , 15 Haziran da ilk mesaj atan o oldu.İlk senemiz de " 30 mayıs bizim ilk dışarı çıktığımız gün , ogün seninle birlikte buluşmak birlikte vakit geçirmek istiyorum " demişti. Romantikliğine romantiktir benim Sevgilim :) Sadece bazı özel günlerin " ticaret " olduğunu düşünmekte o kadar :)

Sevgilim , burnumda tütüyorsun.. Seni çok ama çok özledim.. 15 Haziran Yıl dönümümüz ve çok şükür ki Allahıma dua ediyorum , ogün bir aksilik olmaz da yanımda olursun diye. Şu an 11 Haziranda geleceksin gözüküyor fakat ne olacağı belli olmaz..Son dakika bir ceza alayım deme bak terlikle kovalarım seni :) 

Canım Aşkım ,
Meleğim ,
Benim Küçük Sevgilim,
Nice 3.yıllara , Nice 30. yıllara ..!
Bugün yanımda olamasanda , kalbindeyim , kalbimdesin.
Allah seni bana yazsın.
İlk dışarı çıkma günümüz kutlu olsun
Seni Çok Seviyorum..!
İyi ki varsın..!
İyi ki benimsin...!


Şafak : 11 / Bilecik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share