12 Mayıs 2014 Pazartesi

Sevgili Günlükcüm / 11

                       12.o5.2o14 / Pazartesi

Sevgili Günlükcüm ,

Geçen hafta Perşembe günü (o8.o5) Sevgili Bady'm Nurayın ve Eşi Ömer abinin , birbirleriyle tanıştıkları , ilk görüştükleri günün 10.yılıydı :) 





                          
     Nuraycım , güvenliğe çıkıp , Orkidesini ve Çikolatasını aldı , bizim bölümün içine girdiğinde ağzı kulaklarında, gülüyordu..Bir heyecan, bir mutluluk tüm gün ağzı kulaklarında yaşadı..Hiç ama hiç beklemiyordu ki , " akşam bir yemek yeriz o kadar " diyordu ,  bende " Eee kızım görüyorsun değil mi , romantik adammış göndermiş keşke sende birşey gönderseydin " dedim :) "ama ben gönderebileceğini tahmin etmiyordum ki " dedi . Kıyamam ya ..Mesai bitimine doğru , Nuraycığıma bir güzel makyaj yaptık , saçına şekil verdik . Artık akşama hazırdı :)

Ömer Abinin , Bady'm için yapmış olduğu jest zaten şirketin diline de dolandı diyebilirim :)" Nuray Evlilik yıl dönümünüz mü " , " Nuray doğumgünün mü " sorularına  Nuraycım teker teker  cdvap vermek zorunda kaldı :) 

Nice 10.,20.,30.,40.,50. yıllara :)

Cumartesi günü (1o.o5) uyandığım da saat 10.00'dı . Daha da uyurdum ama sevgilim çarşıya çıkacaktı. Normalde hemen bir mesaj sesine uyanan ben , sevgilimin attığı mesajı duymamışım. Gözümü açıp telefona bakmasam görmeyecektim. Demekki çok yorgunmuşum , bir de haftasonu (cumartesi veya pazar )sevgilim çarşı iznine çıktığı için uykumdan feragat edip erken kalkıyorum. Bana da bu durumda tek bir gün kalıyor.Onda da en fazla 10.00' a kadar uyuyorum sonra kalkıyorum :) Neyse 1 aya kadar bende izne çıkacağım o zaman hem sevgiliyle vakit geçirir , hemde bol bol uyurum :)  
Sevgilimle muhabbet ederken " Aşkım 1 ay sonra yanımdasın " dedim. "Evet Aşkım çok az kaldı gelmek istiyorum artık " dedi. Evet ! 1 Aydan da az kaldı artık .. Sevgilime , Allahın izniyle kavuşuyorum..Allah asker yolu bekleyen herkese sabır versin..! Amin ! 
Beklemek zor olsa da , Allahın izniyle bir gün geleceğini biliyorsunuz ona kavuşcağınız o anı bekliyorsunuz , şafak sayıyorsunuz , o günler yaklaştıkça heyecanlanıyorsunuz , " gelecek gelecek "diyorsunuz , kendinizi avutuyorsunuz çünkü elinizden daha fazlası gelmiyor.Askerlik sayesinde , birbirinize özleminiz artıyor , aşkınız kuvvetleniyor , birbirinizin değerini daha iyi anlıyorsunuz .
 Sadece size tek bir önerim olacak ; Sabretmeniz ..! 
İsterse çok rahat yapsın , isterse çok zor koşullarda yapsın , sonuçta bunun bir adı var ; Askerlik ..! Bu yüzden mümkün olduğunca alttan almak , kızsa bile sabretmek , aklında soru işaretleri bıraktıracak herhangi bir şey yapmamak biz kızların elinde..! Elbette bizim de ufak çaplı tartışmalarımız oluyor , elbette benim de sinirlendiğim , alttan almadığım zamanlar oluyor ama sonra kendime kızıyorum ve özür dileyip alttan alıyorum. Karşımızdakinin psikolojisinin nasıl olduğunu sadece tahmin edebiliriz.Ama tam anlamıyla bilemeyiz. Düşünsenize Ailesinden , arkadaşlarından , sevgilisinden , evinden , mahallesinden , semtinden , şehrinden uzak bir insan Askerde olmasa bile büyük bir özlem çeker , büyük bir boşluk yaşar , psikolojisi ister istemez bozulur .. Ee askerliği bir de mecburiyetten yapınca , insanın psikolojisinin hiçte iyi olmasını bekleyemeyiz.


Dün hayatımızın en değerli varlıkları olan Annelerimizin günüydü . Aslında bizler ne kadar şanslı olduğumuzun farkında değiliz. Allaha binlerce kez şükretmemiz gerekir. Çünkü ;  daha küçük yaşlarda annesini kaybetmiş çocuklardan biri olabilirdik veya daha küçük yaşta evladını kaybeden Annelerden biri de , bizim Annemiz olabilirdi.Allah onlara sabır , güç , kuvvet ve dayanma gücü versin..

 Allah tüm sevdiklerimize uzun ömürler versin..!

Saygılar : 29 / Gümüşhane


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share