28 Nisan 2014 Pazartesi

Sevgili Günlükcüm / 9

28.o4.2o14 / Pazartesi

Sevgili Günlükcüm ,

       Yoğun iş temposundan mümkün olduğunca blog yazmaya çalışıyorum ama bu hafta ki yoğunluk , olmaz olsun :) Yine de Halil Sezaiden İsyeann moduna geçmeyelim , halimize şükredelim.
      23 Nisan Çarşamba Sevgilime Çarşı izni vermişler. Nitekim bende ogün izinli olduğum için Sevgilimle internette doya doya konuştuk. Allah yüzümüze gülüyorda bu hafta yani dün (27.o4) tekrar çarşıya çıktı. Dün çok konuşamasakta onu o kamerada görmek o kadar güzel bir duygu ki..Ben her kamerada konuştuğum da sanki yıllar yıllar geçmiş üstünden de ilk defa görüyor gibi heyecanlı oluyorum. Özlüyorum..Bir gün ayrı kalamadığın Sevgilinden 5.5 ayrı kalmak o kadar zor ki.. Allah ikimize de sabır veriyor ve üstesinden geliyoruz bu askerliğin. Mümkün olduğunca mesajlaşıyoruz , mümkün olduğunca telefonla konuşuyoruz. Bu aralar Evlilikten çok bahseder olduk :) 2o15 yılında evliliği düşünmemize rağmen , böyle evlilik muhabbetlerine girince sanki hemen gelir gelmez evlenicez gibi hissediyorum :) Bir mucize olsa da düğünümüz için , ev ihtiyaçlarımız için gökten para yağsa biz de hemen evlensek ne güzel olurdu =P Yine de diyorum ki, geç olsun güç olmasın. Allah evlenenlere yardım eder.
     26 Nisan Cumartesi günü sabah 08.30'du uyandığımda o gün için o kadar heyecanlıydım ki :) Müstakbel Kayınvalidem'le birlikte , Kardeşinin yeni doğmuş ikizlerini ziyarete gidecektik :) Sevgi teyzeyle(kayınvalidem) bir kaç kez aynı ortamda olmamıza rağmen ben her seferinde bir heyecan yaşıyorum sormayın gitsin..Eh bir de ilk defa Serhatım olmadan bir yere gidecektik. Sevgilimde heyecanlıydı ne hikmetse :) Serhatımın dayısı ve yengesiyle daha önceden tanışmıştım. Hatta Serhatımın ailesinden ilk tanıştığım kişiler onlardı diyebilirim :) Tek başıma gidiyor olsaydım bu kadar heyecan yapmazdım ama Sevgi teyzeyle gidince heyecanım iki katı arttı.Cumartesi günü erkenden kalktığım için önce kahvaltı yaptım daha sonrasında saçımı başımı düzelttim , kıyafetlerimi seçtim "hımm hangisini giysem" , " bu olmadı ya " "of off hiçbirşeyim yok" bu laf da kadınların klasik lafıdır zaten ;Giyecek hiçbirşeyim yok :) Sevgilime " aşkım alışverişe gidelim mi giyecek hiç birşeyim yok " diyorum " oha aşkım ya varya bir dolap dolusu kıyafetin" der :) En sonunda pantolon üzerine bir bluz beğendim de giyindim.Hafifte bir makyaj yaptım.Hazırdım :) Saat 13.00'a doğru evden çıktım Ümraniye Santralde Sevgi Teyzeyle buluşacaktık. Ben biraz erken gittim neyse ki Sevgi teyze de iki dakika sonra geldi. Sarılma, öpüşme faslından sonra yola koyulduk.Sohbet, muhabbet koyulaştı bir yandan sevgilim mesaj atıyor. "Ne yapıyorsunuz aşkım , nerdesiniz aşkım , ne konuşuyorsunuz aşkım " diye :) Sevgilime de yetmeye çalışıyorum bir yandan . Yarım saatin sonunda Tarık abilerin evindeydik. "Merhaba nasılsınız " muhabbetlerinden sonra ben bir köşede kıvrılmış hanım hanımcık duruyordum Sevgi Teyze yanına çağırdı.Beraber gelin kaynana oturduk :) Gittiğimizde bebişler uyuyordu :) Baktık odadan bir ağlama sesi :)


Maşallah..! Ela

Ela hanım  uyanmış daha üç aylıklar zaten bir süre küvezde de kaldılar. Ama bu diğerine göre daha küçük kucağıma aldığımda o kadar korktum ki..bir de bir bakışı var.. " Cazgır " diyorlar :) Çok fenaymış. Hanım anne sütü istemiyormuş , hanım sürekli ağlıyormuş , hanım uyumuyormuş :) Elif daha uysalmış ve daha topluymuş :) Zaten gördüğümde direk yanaklarını ısırasım geldi.

Maşallah..! Elif

Ela hanımı uyutmak biraz güç oldu. O uyuduktan bir 10 dakika sonra Elif hanım uyandı :) gittim minicik ellerini sevdim,baktım bana gülümsüyor gülay yengeye de " bende esmerim ya kan çekti " diyorum :) İkizler ama birbirinden zıt ikizler Ela daha açık Baba tarafı gibi , Elif daha esmer Anne gibi. Zaten Elif anneye benzeyecek bu belli oldu :) Elif hanımı bir güzel uyutmaya çalışırken diğeri de uyanmaz mı :) Allah yardımcısı olsun Gülay Yengenin :) Çok zor.. Bu zamanda tek çocuğa bile bakmak zorken ikisi bir arada Allah güç kuvvet sabır versin diyorum :)
He bu arada Gülay Yengenin Annesi Hatice Teyze de "Sevgi , iki hafta sonra keşkek yemeye gel , ama bu kızı da getir " dedi :) Ay bir utandım , bir sevindim ..Sevgilimde " aileden oldun " diyordu da inanmıyordum :) Bir de artık rahatım her ne kadar utansamda , heyecanlansam da onlar benim ailem olacak bu yüzden bu duruma alışmam lazım. Eh ilerleyen zamanlarda Sevgi Teyze demek yerine bir de Anne demem gerekecek . Nasıl zorlanıcağımı şimdiden tahmin edebiliyorum  :)

       27 Nisan Kumral Kuzum Ekrem'in doğumgünüydü . Ailecek bu hafta da orada toplandık :)


  Menümüz ; Peynirli Poğaça , Sade ve Patatesli Katmer, Kısır , Makarna Salatası ve En bir sevdiğim Etli yaprak sarması :)



Pastayı götürme işi gene bana düşmüştü. Şu maytapları da sevemiyorum ya :) Kokusu fena pastaya siniyor.
Yemekler yenildi , pasta kesildi..Sırada hediyeler vardı :) Maşallah tüm aile anlaşmış gibi hepimiz Lego almışız.Zaten Lego istiyordu ama herkesinde alacağını tahmin edemedim açıkcası :) Ben Uçaklı Lego aldım , Teyzem Ev'li Lego , Dayım ( Ekremin babası) Starwars'lu Lego , Anneannesi Trenli Lego :) Daha da çeşit çeşit vardı ama ben aklımda bu kadarını tuttum. Sadece Emre " Uzaktan kumandalı Araba " almış bir de Ekremin arkadaşı " Fenerbahçe Topu" almış :)

Bir günlüğün daha sonuna geldik :) 
İş yoğunluğundan dolayı kısa kesiyorum :)
Saygılar..

Şafak : 43 / Kütahya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share