8 Nisan 2014 Salı

Beylerbeyi Mado


o8.12.2o12 neredeyse 1.5 yıl önce ..

Sevgilime " Aşkım Çengelköyden ve Koşuyolundan gına geldi bana biraz farklı yerlere gidelim " dedim. Sevgilimde " Nereye gitmek istersin " dedi. Yine bana topu attı. Kış olduğu için kapalı alanları tercih etmek zorundaydık..Tüm gün düşünmüştüm nereye gitsek , nereye gitsek ? diye.. Daha önce önünden geçtiğim ve bir türlü gitme fırsatı bulamadığım  Beylerbeyi Mado geldi aklıma.

Beylerbeyi ; Üsküdar İlçesine bağlıdır. Boğaziçi köprüsünün (1.köprü) Anadolu yakasında ki ayaklarının başladığı yerdir.Ara sokaklarında ki Ahşap evleri , sahil boyunca uzanan cafeleri ve restuarantları , Hamamı ve Beylerbeyi Sarayı ile gerçekten görülmeye değer bir yer.

Sevgilimle iş çıkışında Beylerberi Madonun önünde indik. Hava soğuktu gerçekten bayağı sert bir hava vardı.Biz sigara içmemize rağmen dışarda durmayı bile aklımızdan geçiremedik. İçerdede içilmiyordu zaten.. "O kadar da iradesiz olmayalım " dedi Sevgilim ve içeri boğaza nazır bir şekilde oturduk..Tek tük birileri vardı. Kış şartlarından dolayı diye düşünüyorum :) Yazın açık alanında insanlar kahvaltılarını yapar , kahvelerini yudumlardı.Şimdi ise bizle birlikte iki kişi vardı :) 






Nescafelerimizi söyledik ve fotoğraf çektirmeye başladık ..

Sevgilim resimde resmen Patronlara benzemiş :) He gerçek puro da değil yanlış anlaşılmasın sigara içilmeyen yerde puro nasıl içiliyor denmesin de :) Kahvelerimizin yanında Rulo kat vermişlerdi Sevgilim de muzurlukta bir numara ya şekle bakın hele :)

Sevgilimle yazın tekrar gitmeyi düşünüyorum.. Yazın şunu şunu yaparız diyorum ama muhakkak bir aksilik çıkıyor.. İnşaallah bu sene yıllık iznimin 1 haftasında doya doya istediğimiz herşeyi yapabiliriz :) 


Saygılar..

Şafak : 63 / Şanlıurfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share