9 Nisan 2014 Çarşamba

Sevgili Günlükcüm /6

                                                o9.o4.2o14 / Çarşamba

Sevgili Günlükcüm ,

                    Cumartesi günü sanki işe gider gibi kalktım gözümü bir açtım 08.00 'dı =(  Zaten anlamış değilim işe gideceğim zaman kalkasım gelmez , işe gitmeyeceğim zaten direk ayaktayım uyku bile benle dalga geçiyor resmen..Döndüm durdum , döndüm durdum ama gözler faltaşı gibi açılmıştı bir daha uyumak mümkün müydü ? Zaten sevgilimle de skype da konuşacaktık bu yüzden kalkıyım bari dedim.. Kalktım kahvaltıyı hazırladım , çayı koydum , şirket maillerine baktım Sevgiliden ses yok..Gelir herhalde kahvaltı yapıyordur diyorum içimden de..Çayı demledim , annemler de uyandı ee kahvaltı da hazırdı ama hala daha benim adamdan ne bir ses ne bir haber..! Kahvaltı yapıyorduk bir yandan da mesaj atıyorum kapalı , arıyorum kapalı .. Eee korkmaya da başladım " Nerde?Ne yapıyor ? Çıkamadı mı Çarşıya ? Ceza mı aldı " diye kendi kendime sorular soruyordum..Son bir şans arıyım dedim baktım meşgül..! Ben iyice dellenmeye başladım bir baktım ki oda beni arıyormuş :) " Aşkım ya uyuyakalmışım nasıl kalktım nasıl geldim anlatamam " dedi . "Tamam aşkım hadi skype'a gir konuşalım " dedim.Şükür kavuşturana saat 10.00'ı geçiyordu girdiğinde..Bol bol özlem giderdik aşkların en güzeliyle.. Başına gelenleri anlattı . "Otostop çektim " dedi .. Ben dumur oldum.. "Ne ? nasıl ? Kız mıydı yoksa ?" dedim oda " He oldu. Aşkım kalktım 07.30 da 2 dk daha uyuyım dedim . Bir uyandım saat 09.30 olmuş giyindim kantine inip bir poğaça bir meyve suyu aldım çıktım.Arabada yokmuş (askeri arabadan bahsediyor) yürüyim bari dedim bu sırada bir çocuk geçiyordu benim yaşlarımda arabaya beni aldı da öyle indim Çarşıya " dedi :) Gülesim varmış resmen.. Nasıl gülüyorum anlatamam.. 1 saat 1.30 saate yakın konuştuk.. Benim çıkıp Anneanneme gitmem gerekiyordu ama Sevgilim için durabilirdim..Oda çıkacaktı zaten bu şekilde konuşmayı sonlandırdık..


Muhammet / Ben / Ece
Ekrem / Emre  / Ada

                       10 Nisan Sevgili Kuzenim Ecenin doğumgünü. Anne tarafında en büyük torun ben olduğum için hepsinin küçüklüğünü bilirim. Hepsi o kadar değerli ki benim için.. Ececim benden çok çekmiştir ee o doğduğunda ben daha 10 yaşındaydım kaç kere yanlışlıkla düşürmedim mi ? ranzanın tepesinden yatağa doğru atmadım mı ? :) he canilik olarak anlaşılmasın Ece gayet bundan hoşlanıyordu..Tabii ki ranzadan yatağa doğru attığım için yere falan düşmüyordu..Yere düşürdüğüm hikaye kucağıma aldım dengem bi anda bozuldu ikimizde yere düştük.Her ne kadar ona bişey olmasın diye kendimi feda etsem de pek işe yaramamıştı =( Ama bütün bunlara rağmen benim yanımdan hiç ayrılmazdı hala daha onu o kadar çok severim ki.Kuzenlerimin arasından en uslusu oydu :) Kardeşi Ada ve diğer kuzenim Emre kadar bana çektiren yoktu :)  Hepsini çok seviyorum hepsi benim için ayrı değerli.. Emrecimle (7 yaşında ) birlikte ipadden oyun oynarız , evin salonunda (her ne kadar anneannem kızsada ) top oynarız , boğuşuruz.. Bir de sarışın..Sarı Kuzum diye severim ben onu :) Ada'yla(10 ) Ekrem (8) gelir hep beraber oyunlar oynarız bağırışırız çağırışırız dans bile ederiz :) Çocukla çocuk olmasını bilirim .. Muhammet (18) o artık reşit ve erkek olduğu için biraz çekinir konuşmaya ama eskiden onlada ne oynardık. Eceyle Muhammet daha samimidir. Yaşları yakındır.. Onlarla da bir abla gibi dertleşirim , bana fikir danışırlar bende onlara önerilerimi söylerim..Ece'm zaten beni örnek alıyor..İyi huylarımı al kızım , kötü huylarımdan sakın diyorum :) Diğer bir kuzenim İlknur ise benden sadece 2 yaş küçüktür ama o Üniversitede.. Bizim ilknurla yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi sürekli birbirimizde kalırdık ama işte zaman geçtikçe bağlarda kopuyor. İş hayatı bir çok şeyi koparıyor bea :)



                   
                     Beklediğim haber de bu arada geldi :) Daha önceden bahsetmiştim yıllık izin konularını..
Şükürler olsun ki iki hafta iznimi bir arada kullanabilcem :) 3 haftalık iznimin ilk haftasını 14 Haziran -23 Haziran arasında , diğer son iki haftayı ise 16 Ağustos - 1 Eylül arasında kullanıcam :) Aslında bu iki hafta istediğim tarih değildi ama şartlar onu gösterdi. Nuray benim istediğim tarihte çıkacağı için ben bu tarihe kaldım. Dedim de zaten " Seneye evlensemde evlenmesem de sen bana göre çık. Ben 1 günde seninle denk geldiği için çalışmak zorunda kalıcam " dedim..Sert bir çıkış gibi gelse de aslında öyle değil..6,5 yıllık hatta 7 yıllık emeğimin sonunda istediğim gün geldi çattı ilk önce izinleri parça parça kullanıcaksınız dediler ona dert yandık sonrasında 2 haftalık bir süreçten sonra "tamam istediğiniz gibi çıkabilirsiniz " dediler. Eee sevindik bu seferde benim istediğim tarih değildi..İnsan kendi istediği tarihte çıkamadıktan sonra inanın tatilinde gözünde bir anlamı kalmıyor.. Geçen senelerde çok heyecanlıydım , tatile çıkacağım günleri sayar dururdum.. Bu sene Sevgilimin yokluğundan mı ? İstediğim tarihte çıkamamaktan mı ? Sadece İskenderun / Arsuz'a gidip 2 haftayı da orada geçirmekten midir nedir bilinmez hiç hevesim yok..Yani sırf kafa dağıtmak , yorgunluğumu atmak için kullanıcam o kadar heves meves yok gitti.. Hani aylardan da Ocak Şubat olsa anlıcam da Nisan ayındayız be mübarek :)

Saygılar..


Şafak : 62/Tunceli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share