21 Ocak 2014 Salı

2.yılımız kutlu olsun aşkım...




Zaman ne kadar cabuk geciyor sende,bende fark etmedik degil mi sevgilim.. ? 15.o6.2o11 hala daha dun gibi aklimda bu tarihte bana " benim sevgilim olurmusun?" demen..
Iki yillik zor bir surec gecti basimizdan..kah uzulduk,kah gulduk,kah tartistik,kah baristik..geriye donup baktigimda seninle sanki iki yil degil yirmi iki yil gecirmis gibiyim..
Iyi ki varsin hayatimda,iyiki omrumdesin..Omrume omur kat,nefesim ol,herseyim ol..Ben her gun uyandigimda sana ilk gun ki gibi asik degilim , ilk gunkinden daha fazla asigiim.. Ben mutluluk kelimesinin anlamini sende tattim..Allah kaderini bana yazsin,sen benim kaderim ol,.Seninle omur boyu birlikte olmak istiyorum..Ton ton bir dede oldugunda da hala daha seni cok seviyor olacagim.


2.Yilimiz kutlu olsun askim..Bu tarih benim yeniden hayata tutunma tarihim..Seni cok seviyorum alnimin yazisi..Iyiki benimlesin,iyiki seninleyim..

(15.o6.2o13 tarihinde yazılan bir  blogtur)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share