24 Ocak 2014 Cuma

Güneşli Bir Güne Merhaba

      Bugün İstanbul da hava güneşli ama soğuk  :)  
      2 yıl önce sevdiceğimle aklıma Gülhaneye gittiğimiz zaman geldi.. Şakır şakır yağmur yağıyor ama biz yinede gezmeye devam ediyorduk.
     
     Sevdiceğim şu an askerde olduğu için eski fotoğraflara bakıp bir ahh çekiyorum..Çok özledim..Zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçsinde bir an önce yaz gelsin , sevgilim de gelsin =(

      Aslında hafızam tarihleri tutma konusunda o kadar iyi değildir. (Yıldönümü,doğumgünü,sevgiler günü v.s hariç)İlerde de bu bana sıkıntı olacak dedim ve 15.o6.2o11 yani Serhatımla çıkmaya başladığımız ilk günden bu yana kadar yaptığımız tüm herşeyi yazdım.. Mesela ilk Çamlıcaya gidişimiz tarih şu , ilk Modaya gidişimiz , ilk arkadaş evinde toplanmamız.. Her sene bunları tekrar tekrar yazıyorum.. Ama sadece yıl içinde ki ilkleri ve daha önce hiç yapmadığımız etkinlikleri.. Benden size tavsiye ilerde çok işe yarıyor. Mesela bugün yazacağım gibi normalde sorsanız 2o12 derdim ama bırakın hangi gün olduğunu , hangi ay olduğunu bile hatırlayamazdım :) Bu yüzden herşeyi yazmakta fayda var arada okuyorum da ne de güzel anılarımız var diyorum :)

     Şimdi 2 yıl önce ki Gülhane anımıza gelelim..

     Tarih : 21.o1.2o12
     Önce Kadıköyde buluştuk daha önceden netleştirmiştik . Vapurun kalkmasına vardı bizde Kadıköy Rıhtım da vapurun kalkmasını bekliyorduk.



                                        Yağmurlu bir günde Kadıköy RIHTIM
                                                           
                                    Aşkım bu şapkanın adı PEPE şapkası olsun dedim :)



 Adım Yağmur ama Yağmur yağmasını hiç sevmiyorum..O havanın kasveti,ıslanmak ne bileyim hiç bana göre değil.. Ama bu fotoğrafta öyle bir gülmüşüm ki " Nolursa olsun bugün çok mutluyum " diyorum resmen :) Eee sevgilim yanımda olduktan sonra kar ,kış,yağmur,dolu,sel,yıldırım,şimşek :P umumda değil..



Sevdiceğim apar topar geldiği için birşey yiyememişti :) Vapur beklerken fırsattan istifade karnını doyurdu :)

 

     O zamanlar saçlarımda pek kısaymış özledim kısa saçı bazen şeytan diyor ki git kestir ama sonra dur düğüne kadar bekle :) düğünden hemen sonra şeytana uyup yine küt kestiricem :)
                                                  
                                             

                                

Neyse vapura bindik maalesef vapurda fotoğrafımız yok :( Beşiktaşa geldik ve Sevgilim Beşiktaşta galiba birine bakınıyor ?

                           Yanına bak aşkım ben burdayım... Höyt..! Kime bakıyorsun sen bakıım ?

Tam bir nescafe hastasıyım ben .. Beşiktaş da  Nescafe dağıtıyorlardı bir güzel onlardan da içtik .. Fotoğrafta sevgilimin elinde var zaten :)  

 Neyse Beşiktaşı biraz turladık Kabataşa kadar geldik.Hava yağmurlu olmasa yürürdükte hava bayağı yağmurluydu .. Bizde tramvaya bindik Gülhaneye geçtik..



        Girişte buram buram kokan mısırın kokusuna dayanamadık bizde aldık mısırlarımızı : )  
                                                     


                                                                                    Gülhane 


 Serhatımdan çok güzel hareketler bunlar :)



Kanımızda muzurluk var bizim :)


Evet fotoğrafı kim  çekiyor ? Malum etrafta doğru düzgün kimse yok bende bir çöp kutusunun üzerine koydum bu yüzden hem uzak olmuş hemde biraz aşağıdan çekilen bir fotoğraf olmuş :) fotoğraf çekme uğruna makinamı feda ettim neyse ki hala çalışıyordu :)

Gülhane faslı sona erdi Yağmur fazlasıyla bastırmıştı.Gülhaneden çıkıp hemen tranvaya binip Kabataşta indik. Vapura giden 2 adımlık yolda resmen ıslandık bir de şemsiye varken ..! Bu sefer dönüşte Üsküdarda indik saat daha geç değildi ne yapsak derken Üsküdar da çok beğendiğim Çimen Pastanesine gittik ben Nescafe Serhatım çay aldı ..

Çimen Pastanesi Üsküdarın göbeğinde diyebilirim..İçerisi ferah ve aydınlık , çalışanlarda hızlı..Lezzetli yemekleri var ama ben en çok buranın Ek'lerini seviyorum yolunuz düşerse muhakkak gitmenizi tavsiye ederim..Sigara içilebilen alanı da mevcut ve sigara içilen alan da ısıtmalarda var..

Üsküdar Ahmediyeye çıkarken sağda Hacıoğlu ,  Burger King var ve biraz ilerisinde Çimen Pastanesini görebilirsiniz...Camininde tam karşısında kalıyor. 




Yorgunluğumuz gözlerimizden okunuyor resmen ama güzel bir gündü..Sevgilimle gittiğimiz her yerden çok memnun ayrılıyorum.. Çünkü Serhatımı çok seviyorum :)

2 yorum:

  1. Ne güzel bir gezi olmuş:) çöp kutusunun üzerine makinayı koyup çektiğiniz fotoğraf da harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O günün Yağmurlu olması ve etrafta kimseyi bulamamaktan elimizden o kadarı geldi .. Beğendiğinize gerçekten çok sevindim :)

      Sil

Share